Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Seřízení vůle ventilů E46 M3
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
stejně pokud chceš penízek mezi ventilem a vackou vyměnit , musi vacka ven , tzn. že seřízení vanosů je nutnost stejněsic píše:kazdych 20tis. to by mal byt bezny interval, tak isto aj kontorla vanosu (skrutiek).Vlasta píše:Kontrolujete to někdo i mimo předepsanej servisní interval?

seřizovací podložky se dají koupit i u motorářů v druhovýrobě podle požadované tloušťky

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
no, to neni uplne pravda, protoze si ventilovy vule na M3 E46 delam sam a rozhodne vacky ven nejdou. staci vytahnout sponu, co zajistuje konika, aby nesjel z ventilu, konika stahnu do strany a plochym magnetem podlozku vytahnu. btw - je to postup primo od BMW, staci se podivat do TISu.MattyX píše:stejně pokud chceš penízek mezi ventilem a vackou vyměnit , musi vacka ven , tzn. že seřízení vanosů je nutnost stejněsic píše:kazdych 20tis. to by mal byt bezny interval, tak isto aj kontorla vanosu (skrutiek).Vlasta píše:Kontrolujete to někdo i mimo předepsanej servisní interval?
seřizovací podložky se dají koupit i u motorářů v druhovýrobě podle požadované tloušťky
no a jinak BMW prodava primo celej set tehle podlozek - sice stoji cca 6k, ale zato tam jsou vsechny rozmery podlozek, tusim ze asi po 6ks od kazdeho rozmeru. koupil jsem si to a muzu jenom doporucit. aspon nemusim nekde pokoutne shanet nejake podlozky z druhovyroby, radsi OEM

- Lion
- Registrovaný
- Příspěvky: 7639
- Registrován: pát 25.10.2002 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 865
- Kontaktovat uživatele:
Přesně jak píše "Daverave", neni třeba nic vyndávat. Vše je krásně vidět na DIY videu 1 a 2 viz. zde:daverave píše:no, to neni uplne pravda, protoze si ventilovy vule na M3 E46 delam sam a rozhodne vacky ven nejdou. staci vytahnout sponu, co zajistuje konika, aby nesjel z ventilu, konika stahnu do strany a plochym magnetem podlozku vytahnu. btw - je to postup primo od BMW, staci se podivat do TISu.MattyX píše:stejně pokud chceš penízek mezi ventilem a vackou vyměnit , musi vacka ven , tzn. že seřízení vanosů je nutnost stejněsic píše: kazdych 20tis. to by mal byt bezny interval, tak isto aj kontorla vanosu (skrutiek).
seřizovací podložky se dají koupit i u motorářů v druhovýrobě podle požadované tloušťky
no a jinak BMW prodava primo celej set tehle podlozek - sice stoji cca 6k, ale zato tam jsou vsechny rozmery podlozek, tusim ze asi po 6ks od kazdeho rozmeru. koupil jsem si to a muzu jenom doporucit. aspon nemusim nekde pokoutne shanet nejake podlozky z druhovyroby, radsi OEM
Video 1:
http://www.youtube.com/watch?v=-zs98cI- ... F2468B24CF
Video 2:
http://www.youtube.com/watch?v=2246Kaa_ ... re=related
- Lion
- Registrovaný
- Příspěvky: 7639
- Registrován: pát 25.10.2002 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 865
- Kontaktovat uživatele:
Či tady je to taky pěkně vidět jak se to nastavuje.
Link:
http://www.youtube.com/watch?v=HhV4m-ng ... re=related

Link:
http://www.youtube.com/watch?v=HhV4m-ng ... re=related
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
no po shlídnutí toho videa je fakt že tady to potřeba není , žil jsem v domění že je sto stejný jako u 3.0/3.2 e36 , kde je lepsi vacku povolit (jen krajní uložení nechat dotaženy) aby bylo víc místa a pak se podarilo ten penizek vyloupnout ven,kterej jde kurevsky z tuha tam magnetek moc nepomůžedaverave píše:...



E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
saci : 0,18 - 0,23 mmSamo píše:Nejdem zakladat novu temu,takze neviete nahodou ake maju bit vole na S50B32?A ci sa to da spravit podobne ako na 46-ke.Dakujem.
vyfukove : 0,28 - 0,33 mm
- Přílohy
-
- S50B32.pdf
- (4.55 KiB) Staženo 214 x