Tys to nečetl od začátku, že?zapo píše:A co kdyz se da carbon sani a za vyvod se pred sportovni kuzel necha koleno s tou vahou? To by mohle fungovat ne?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Carbon airbox M3 E36 3.0
- Hyena
- Registrovaný
- Příspěvky: 573
- Registrován: pon 01.06.2009 00:00
- Klubové ID: 2390
- Kontaktovat uživatele:
Tak konečně se taky přidám...teda ještě ne, až zítraNevra píše:můžu souhlasitDFender píše:![]()
![]()
![]()
Btw po zimě jsme o5 vyrazili a funguje to skutečně skvěle!! Došel sem do stadia kdy jsem zrušil poslech rádia v autě bo tato kombinace je skutečně nádhernej zvukovej zážitek!
Tady už v autě

A tady už v podstatě komplet.Zítra už jenom pozapojovat hadice a pár drobností a řeznickej pes může zavrčet

KEHO rennsport
- Hyena
- Registrovaný
- Příspěvky: 573
- Registrován: pon 01.06.2009 00:00
- Klubové ID: 2390
- Kontaktovat uživatele:
Je tam takovej měkčí klasickej papír na těsnění....mělo by to být v pohodě.Ale mám problém.Všechno je teda zapojený jak má.Nejspíš to souvisí s tím, že motor uz má chip od petersport.sk , ale nevím jakej.Každopádně doteď jezdil s váhou vzduchu normálně.Teď s carbonovým airboxem se děje to, že s váhou vzduchu po nastartování motoru kolísá volnoběh a na prudší šešlápnutí plynu, se jakoby dusí.Když ji odpojím, volnoběh drží krásně i jde krásně do otáček.Zvuk to má teda famózní,ale první dojem byl hlavně ta ztráta krouťáku v nižších otáčkách...a celkově mi to auto přijde takový línější...jakoby víc řvalo a míň jelo(jak s váhou tak bez - nebo jen minimální rozdíl).Neví někdo jak je to možný?Speedy píše:jaky tesneni mas mez sanim a klapkama?
Filtr se nám nakonec podařilo umístit, aniž bychom museli rušit náfuk k brzdám, což jsem už předem absolutně zavrhl a přívod vzduchu za mřížku nárazníku...samozřejmě tak, aby nebránil proudu vzduchu směřujícího na chladič.
Přichycení váhy vzduchu k airboxu je zatím provizorní

Tak takhle nějak

Finito

A ještě fotka seshora komplet

KEHO rennsport
no to mi prijde jako ten falesnej vzduch, protoze vaha zmeri mnozstvi a RJ mu prideli mnozstvi benalu, ale pri pridani ho je tam malo (protoze si prisaje kolem tech klapek?)... zkusil bych to vyloucit kontrolou tesnosti (treba plnicem zapalovacu foukat kolem, jestli motor bude zrychlovat)
“Ability is what you're capable of doing.”
já se setkal i s M3, která prostě tenhle airbox nepobrala dokud tam nebyla i řídící jednotka se softem bez váhy vzduchu.Hanz píše:no to mi prijde jako ten falesnej vzduch, protoze vaha zmeri mnozstvi a RJ mu prideli mnozstvi benalu, ale pri pridani ho je tam malo (protoze si prisaje kolem tech klapek?)... zkusil bych to vyloucit kontrolou tesnosti (treba plnicem zapalovacu foukat kolem, jestli motor bude zrychlovat)
Jinak s tím si měl počítat, že ti spadne spodek ...s tímhle sáním to nejede tak pěkně od spodu jako u serie. Vršek je ale o něco lepší.......
- Hyena
- Registrovaný
- Příspěvky: 573
- Registrován: pon 01.06.2009 00:00
- Klubové ID: 2390
- Kontaktovat uživatele:
Máš krámy nebo co?Nevra píše:...
Že spadne spodek sem věděl, ale čekal sem, že o to lepší bude vršek
Já myslím že přes ten "papír" to těsní úplně v pohodě.A ten silikon mi zrovna Hanz nedoporučoval
O prasklinkách vím...brzdy budou...lepší....všechno bude
Kde sis to nechával čipovat?Zatím to vypadá na BMW Power, a taky že Alpha-N bude nutností...po víkendu tam budu volat
KEHO rennsport
-
Fatal Design
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
No nevím jak to myslel Hanz, ale u jiných aut se to dělá třeba vonnou tyčinkou. Zapálíš, nakopneš motor (trochu do otáček) a čmoudíš kolem sání ... kde to bere kouř, tam je problém.Hyena píše:Mohl bys to prosím zkusit nějak rozvést?Nejsem si jistej jestli tomu rozumím správně.Hanz píše:zkusil bych to vyloucit kontrolou tesnosti (treba plnicem zapalovacu foukat kolem, jestli motor bude zrychlovat)
- Lion
- Registrovaný
- Příspěvky: 7639
- Registrován: pát 25.10.2002 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 865
- Kontaktovat uživatele:
Takhle, všude co sem tak pročítal fora, tak lidi úvadějí nárust výkonu s orig. váhou vzduchu kolem 15-18 HP. A to jen, že vyhodíš origo airbox s klasickým filtrem a dáš carbon + kužel filtr, který musí být dobře odstíněn. Sranda za cca 15-16 000,-Kč.
A nebo pokud by si chtěl rize závodní naladění pak už jedině Alpha-N a tam je realná šance dosáhnout výkonu až k 50-60 HP. Tohle pak stojí cca kolem 30 000,-Kč jako celek.
A nebo pokud by si chtěl rize závodní naladění pak už jedině Alpha-N a tam je realná šance dosáhnout výkonu až k 50-60 HP. Tohle pak stojí cca kolem 30 000,-Kč jako celek.
