Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Carbon airbox M3 E36 3.0

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Zpráva
Autor
DFender
Registrovaný
Příspěvky: 206
Registrován: pon 05.05.2008 00:00

#61 Příspěvek od DFender »

zapo píše:A co kdyz se da carbon sani a za vyvod se pred sportovni kuzel necha koleno s tou vahou? To by mohle fungovat ne?


Tys to nečetl od začátku, že? :lol:
zapo
Registrovaný
Příspěvky: 160
Registrován: pát 01.02.2008 01:00

#62 Příspěvek od zapo »

Kde je smajlik kterej si sype popel na hlavu??? :oops:
DFender
Registrovaný
Příspěvky: 206
Registrován: pon 05.05.2008 00:00

#63 Příspěvek od DFender »

:lol: :lol: :lol:


Btw po zimě jsme o5 vyrazili a funguje to skutečně skvěle!! Došel sem do stadia kdy jsem zrušil poslech rádia v autě bo tato kombinace je skutečně nádhernej zvukovej zážitek!
Nevra
Registrovaný
Příspěvky: 121
Registrován: ned 06.04.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#64 Příspěvek od Nevra »

DFender píše::lol: :lol: :lol:


Btw po zimě jsme o5 vyrazili a funguje to skutečně skvěle!! Došel sem do stadia kdy jsem zrušil poslech rádia v autě bo tato kombinace je skutečně nádhernej zvukovej zážitek!




můžu souhlasit :wink:
Uživatelský avatar
Hyena
Registrovaný
Příspěvky: 573
Registrován: pon 01.06.2009 00:00
Kontaktovat uživatele:

#65 Příspěvek od Hyena »

Nevra píše:
DFender píše::lol: :lol: :lol:

Btw po zimě jsme o5 vyrazili a funguje to skutečně skvěle!! Došel sem do stadia kdy jsem zrušil poslech rádia v autě bo tato kombinace je skutečně nádhernej zvukovej zážitek!


můžu souhlasit :wink:


Tak konečně se taky přidám...teda ještě ne, až zítra 8) a bohužel zatím s váhou vzduchu...i když "chip(s váhou vzduchu)" tam už je.

Tady už v autě
Obrázek

A tady už v podstatě komplet.Zítra už jenom pozapojovat hadice a pár drobností a řeznickej pes může zavrčet :twisted:
Obrázek
KEHO rennsport
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#66 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

jaky tesneni mas mez sanim a klapkama?
Uživatelský avatar
Hyena
Registrovaný
Příspěvky: 573
Registrován: pon 01.06.2009 00:00
Kontaktovat uživatele:

#67 Příspěvek od Hyena »

Speedy píše:jaky tesneni mas mez sanim a klapkama?

Je tam takovej měkčí klasickej papír na těsnění....mělo by to být v pohodě.Ale mám problém.Všechno je teda zapojený jak má.Nejspíš to souvisí s tím, že motor uz má chip od petersport.sk , ale nevím jakej.Každopádně doteď jezdil s váhou vzduchu normálně.Teď s carbonovým airboxem se děje to, že s váhou vzduchu po nastartování motoru kolísá volnoběh a na prudší šešlápnutí plynu, se jakoby dusí.Když ji odpojím, volnoběh drží krásně i jde krásně do otáček.Zvuk to má teda famózní,ale první dojem byl hlavně ta ztráta krouťáku v nižších otáčkách...a celkově mi to auto přijde takový línější...jakoby víc řvalo a míň jelo(jak s váhou tak bez - nebo jen minimální rozdíl).Neví někdo jak je to možný? :roll: Jak se chová sériová ŘJ když při ne/nastartovaným motoru, když odpojíte váhu vzduchu?Je normální že při odpojení se nestane vůbec nic a při zapojení motor chcípne :?: :)

Filtr se nám nakonec podařilo umístit, aniž bychom museli rušit náfuk k brzdám, což jsem už předem absolutně zavrhl a přívod vzduchu za mřížku nárazníku...samozřejmě tak, aby nebránil proudu vzduchu směřujícího na chladič.

Přichycení váhy vzduchu k airboxu je zatím provizorní
Obrázek

Tak takhle nějak
Obrázek

Finito
Obrázek

A ještě fotka seshora komplet
Obrázek
KEHO rennsport
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#68 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

no to mi prijde jako ten falesnej vzduch, protoze vaha zmeri mnozstvi a RJ mu prideli mnozstvi benalu, ale pri pridani ho je tam malo (protoze si prisaje kolem tech klapek?)... zkusil bych to vyloucit kontrolou tesnosti (treba plnicem zapalovacu foukat kolem, jestli motor bude zrychlovat)
“Ability is what you're capable of doing.”
Nevra
Registrovaný
Příspěvky: 121
Registrován: ned 06.04.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#69 Příspěvek od Nevra »

Hanz píše:no to mi prijde jako ten falesnej vzduch, protoze vaha zmeri mnozstvi a RJ mu prideli mnozstvi benalu, ale pri pridani ho je tam malo (protoze si prisaje kolem tech klapek?)... zkusil bych to vyloucit kontrolou tesnosti (treba plnicem zapalovacu foukat kolem, jestli motor bude zrychlovat)


já se setkal i s M3, která prostě tenhle airbox nepobrala dokud tam nebyla i řídící jednotka se softem bez váhy vzduchu.
Jinak s tím si měl počítat, že ti spadne spodek ...s tímhle sáním to nejede tak pěkně od spodu jako u serie. Vršek je ale o něco lepší.......
Nevra
Registrovaný
Příspěvky: 121
Registrován: ned 06.04.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#70 Příspěvek od Nevra »

a ještě jedna věc..nevím proč tam cpeš nějaké papírové těsnění
stačilo po obvodu každého vývodu na sání udělat malou vrstvičku silikonem--nechat uvadnout aby moc nelepil a šup s tím na klapky. Máš 100% zaručené, že ti to falešnej vzduch brát nebude
Nevra
Registrovaný
Příspěvky: 121
Registrován: ned 06.04.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#71 Příspěvek od Nevra »

jinak místo sání sis měl raději pořídit nové kotouče, když vidím ty praskliny 8)
Uživatelský avatar
Hyena
Registrovaný
Příspěvky: 573
Registrován: pon 01.06.2009 00:00
Kontaktovat uživatele:

#72 Příspěvek od Hyena »

Nevra píše:...


Máš krámy nebo co? :)

Že spadne spodek sem věděl, ale čekal sem, že o to lepší bude vršek :)
Já myslím že přes ten "papír" to těsní úplně v pohodě.A ten silikon mi zrovna Hanz nedoporučoval :wink:

O prasklinkách vím...brzdy budou...lepší....všechno bude 8)...zatím mám jenom brzdový hadičky :oops:

Kde sis to nechával čipovat?Zatím to vypadá na BMW Power, a taky že Alpha-N bude nutností...po víkendu tam budu volat
KEHO rennsport
Uživatelský avatar
Hyena
Registrovaný
Příspěvky: 573
Registrován: pon 01.06.2009 00:00
Kontaktovat uživatele:

#73 Příspěvek od Hyena »

Hanz píše:zkusil bych to vyloucit kontrolou tesnosti (treba plnicem zapalovacu foukat kolem, jestli motor bude zrychlovat)


Mohl bys to prosím zkusit nějak rozvést?Nejsem si jistej jestli tomu rozumím správně.
KEHO rennsport
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

#74 Příspěvek od Fatal Design »

Hyena píše:
Hanz píše:zkusil bych to vyloucit kontrolou tesnosti (treba plnicem zapalovacu foukat kolem, jestli motor bude zrychlovat)


Mohl bys to prosím zkusit nějak rozvést?Nejsem si jistej jestli tomu rozumím správně.


No nevím jak to myslel Hanz, ale u jiných aut se to dělá třeba vonnou tyčinkou. Zapálíš, nakopneš motor (trochu do otáček) a čmoudíš kolem sání ... kde to bere kouř, tam je problém.
DFender
Registrovaný
Příspěvky: 206
Registrován: pon 05.05.2008 00:00

#75 Příspěvek od DFender »

Vypadá to hezky! Jinak s ŘJ sem měl taky krapítek prekérku :D
Papírový těsnění bych ale asi neviděl jako ideál, já tam mám dělaný gumový a vše šlape jak má, s nynější ŘJ a DBilas-em v naprostý spokojnosti ...
Nevra
Registrovaný
Příspěvky: 121
Registrován: ned 06.04.2008 00:00
Kontaktovat uživatele:

#76 Příspěvek od Nevra »

DFender píše:Vypadá to hezky! Jinak s ŘJ sem měl taky krapítek prekérku :D
Papírový těsnění bych ale asi neviděl jako ideál, já tam mám dělaný gumový a vše šlape jak má, s nynější ŘJ a DBilas-em v naprostý spokojnosti ...


:wink:
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#77 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Tak ja tam nemam ani tesneni, ale ani vahu. Mam to od BMWpoweru vcetne programu v rj. Ale bohuzel nemuzu rict, jeslti to jede v nizsich ot hur, ale uz jsem to nekolikrat slysel od ruznych lidi.
Obrázek
tukan
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: M3 pááááwááááá

#78 Příspěvek od tukan »

hele měřil jste to někdo na brzdě kolik to přidalo na 3,2 s váhou vzduchu? přes zimu to budu dávat ale do alpha N se mi moc nechce pujde k tomu i racing vejfuk od supersprintu tak by mě docela zajímalo jestli si pomužu nebo jestli utratím 60k za zvuk :D
tukan
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
Bydliště: M3 pááááwááááá

#79 Příspěvek od tukan »

nikdo jste neměřil? to se spokojite jen s tim že to pěkně zpívá? :D
Uživatelský avatar
Lion
Registrovaný
Příspěvky: 7639
Registrován: pát 25.10.2002 00:00
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

#80 Příspěvek od Lion »

Takhle, všude co sem tak pročítal fora, tak lidi úvadějí nárust výkonu s orig. váhou vzduchu kolem 15-18 HP. A to jen, že vyhodíš origo airbox s klasickým filtrem a dáš carbon + kužel filtr, který musí být dobře odstíněn. Sranda za cca 15-16 000,-Kč.

A nebo pokud by si chtěl rize závodní naladění pak už jedině Alpha-N a tam je realná šance dosáhnout výkonu až k 50-60 HP. Tohle pak stojí cca kolem 30 000,-Kč jako celek. :wink:
Odpovědět