Speedy píše:jaky tesneni mas mez sanim a klapkama?
Je tam takovej měkčí klasickej papír na těsnění....mělo by to být v pohodě.Ale mám problém.Všechno je teda zapojený jak má.Nejspíš to souvisí s tím, že motor uz má chip od petersport.sk , ale nevím jakej.Každopádně doteď jezdil s váhou vzduchu normálně.Teď s carbonovým airboxem se děje to, že s váhou vzduchu po nastartování motoru kolísá volnoběh a na prudší šešlápnutí plynu, se jakoby dusí.Když ji odpojím, volnoběh drží krásně i jde krásně do otáček.Zvuk to má teda famózní,ale první dojem byl hlavně ta ztráta krouťáku v nižších otáčkách...a celkově mi to auto přijde takový línější...jakoby víc řvalo a míň jelo(jak s váhou tak bez - nebo jen minimální rozdíl).Neví někdo jak je to možný?

Jak se chová sériová ŘJ když při ne/nastartovaným motoru, když odpojíte váhu vzduchu?Je normální že při odpojení se nestane vůbec nic a při zapojení motor chcípne
Filtr se nám nakonec podařilo umístit, aniž bychom museli rušit náfuk k brzdám, což jsem už předem absolutně zavrhl a přívod vzduchu za mřížku nárazníku...samozřejmě tak, aby nebránil proudu vzduchu směřujícího na chladič.
Přichycení váhy vzduchu k airboxu je zatím provizorní
Tak takhle nějak
Finito
A ještě fotka seshora komplet
