pavproch píše: pon 05.05.2025 14:56
Zítra tam ten (první) litr (levného) Shellu doliju
Tak první zkušenost se shellem - zdá se (ujeto 1000 km), že ho žere krapet víc než CFS (obojí bylo/je 5w-40) - za fčera ujetých 1000 km spapkal o trochu víc než litr.
A naopak, zdá se že při dlouhých jízdách žere obyčejného naturalu 95 asi o půllitr na sto míň než žral BA98NA.
pavproch píše: čtv 29.05.2025 11:02
To sem zvjedaff, esli sem si naběhnul nebo to bude k čemu...brambor2 už zae potřebuje nové kosti př. stabilizátoru (tluče to na výmolech) - na allergru sem našel sadu za tři stovky.... tak uvidíme... prý příští týden...
Mám, zítra/pozítří pudou do auta. Sem zvjedaff, jak dlouho vydrží, předchozí byly taky aftermarket (Delfáj) a daly jen 10tis km, zatímco předtím sem dycky jezdil OEM z autorizáku a ty vydržely i 30 tis km (Meyle?).
pavproch píše: čtv 29.05.2025 11:02
To sem zvjedaff, esli sem si naběhnul nebo to bude k čemu...brambor2 už zae potřebuje nové kosti př. stabilizátoru (tluče to na výmolech) - na allergru sem našel sadu za tři stovky.... tak uvidíme... prý příští týden...
Mám, zítra/pozítří pudou do auta. Sem zvjedaff, jak dlouho vydrží, předchozí byly taky aftermarket (Delfáj) a daly jen 10tis km, zatímco předtím sem dycky jezdil OEM z autorizáku a ty vydržely i 30 tis km (Meyle?).
Kdybych Ti to pár stran zpět s těma kostima neříkal… kup TRW nebo Meyle HD. Nic jinýho tak dlouho nefunguje.
vita11: LMI je v tomto případě bohužel dost shit, vydrží plus mínus autobus půl roku když dobře. OEM je TRW - jezdím to přes dva roky na 19” a drží.
Tak 3er je po dalším (malém=levném) servisu "in-house" (Libor, jen woleje a filtry + ty pšonské tyčky př. stabilizátoru). A je tam teda už ten levný Shell Helix Ultra 5w-40.
Autovrak.... zase se bramborovi2 (bezdůvodně, bez doprovodných efektů jako nouzák apod) rozsfítila kontrolka motoru = nilon chyb zapalování a CAs a bůhvíčeho ještě. Vynulováno. No jo no, prostě staré auto.
EDIT
pavproch píše: pon 05.05.2025 14:56
Ten Shell mám a budu ho teda lít do bramborova2 N52. ....esli bude nějaká (subjektivní) změna chodu/hlasitosti nebo něčeho jiného. Myslím, že ne.
Tak, prvních pár set km s kompletní olej. náplní jen Šell (nemíchaný s CFS) odjeto a potvrzuju, není tam žádného slyšitelného nebo cítitelného rozdílu.
pavproch píše: pát 04.04.2025 15:41
Jedna poznámka na okraj (dialektika páč stárnu): celou zimu sem yezdil bramborem2 (N52B30 bez sport režimu), fčíl jaxem sedl do m4Zlika (taky N52B30, ale se sport režimem), tak se mi mnohem víc líbí, jak pod plynem ve sport režimu N52 jde chtivě/lačně do otáček, ale (už) se mi ažtak nelíbí, že v ostatních režimech (meziplyny, ubrání plynu a klidná jízda) se mi zdá až moc "syrový" (brambor2 reaguje tak nějak jemněji/příjemněji). Sem zvjedaff, esli si zas NATO zvyknu ....
Zvyknul a rychle, jako dycky a je to návykové, dyž fčíl sednu do brambora2 (bez "sport") tak je to scíplé/lenivé, fuj.