pavproch píše: pon 05.05.2025 14:56
Zítra tam ten (první) litr (levného) Shellu doliju
Tak první zkušenost se shellem - zdá se (ujeto 1000 km), že ho žere krapet víc než CFS (obojí bylo/je 5w-40) - za fčera ujetých 1000 km spapkal o trochu víc než litr.
A naopak, zdá se že při dlouhých jízdách žere obyčejného naturalu 95 asi o půllitr na sto míň než žral BA98NA.
pavproch píše: čtv 29.05.2025 11:02
To sem zvjedaff, esli sem si naběhnul nebo to bude k čemu...brambor2 už zae potřebuje nové kosti př. stabilizátoru (tluče to na výmolech) - na allergru sem našel sadu za tři stovky.... tak uvidíme... prý příští týden...
Mám, zítra/pozítří pudou do auta. Sem zvjedaff, jak dlouho vydrží, předchozí byly taky aftermarket (Delfáj) a daly jen 10tis km, zatímco předtím sem dycky jezdil OEM z autorizáku a ty vydržely i 30 tis km (Meyle?).
pavproch píše: čtv 29.05.2025 11:02
To sem zvjedaff, esli sem si naběhnul nebo to bude k čemu...brambor2 už zae potřebuje nové kosti př. stabilizátoru (tluče to na výmolech) - na allergru sem našel sadu za tři stovky.... tak uvidíme... prý příští týden...
Mám, zítra/pozítří pudou do auta. Sem zvjedaff, jak dlouho vydrží, předchozí byly taky aftermarket (Delfáj) a daly jen 10tis km, zatímco předtím sem dycky jezdil OEM z autorizáku a ty vydržely i 30 tis km (Meyle?).
Kdybych Ti to pár stran zpět s těma kostima neříkal… kup TRW nebo Meyle HD. Nic jinýho tak dlouho nefunguje.
vita11: LMI je v tomto případě bohužel dost shit, vydrží plus mínus autobus půl roku když dobře. OEM je TRW - jezdím to přes dva roky na 19” a drží.
Tak 3er je po dalším (malém=levném) servisu "in-house" (Libor, jen woleje a filtry + ty pšonské tyčky př. stabilizátoru). A je tam teda už ten levný Shell Helix Ultra 5w-40.