Mě to teda utvrdilo, že se mi to auto vážně moc líbí a budu muset nějak zafilozofovat, jak ho koupit
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
7er vs ostatní prémiové vozy
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Jako takhle to vypadá strašidelně, ale u těhle aut je to asi standard
Mě to teda utvrdilo, že se mi to auto vážně moc líbí a budu muset nějak zafilozofovat, jak ho koupit
Mě to teda utvrdilo, že se mi to auto vážně moc líbí a budu muset nějak zafilozofovat, jak ho koupit
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
No to máš času dosť, on už vyberá skoro 15r 
-
martin440
- Člen Klubu
- Příspěvky: 1144
- Registrován: čtv 24.12.2020 12:06
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen
- Klubové ID: 4106
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
než nějakej TOP kus sežene, měl by se poohlídnout po nějakým ropným vrtu

auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Ono to nebude tak horký. Ceník není reálná nákupní cena, určitě to bylo koupený s odpočtem, takže to (v nejhorším případě) není 3,7 vs. 1,3, ale cca 3 vs. 1.JohnyB píše: A brutalni je, ze v tomhle pripade prvni majitel tratil na cene 20kc/km - wow...
Jasně, pro chudý lidi to není, ale ono ikdyž člověk platí nějakou desítku měsíčně za operák na ofci s proběhem 20kkm/rok, je v tom hned kolem 5-6 korun / kilometr... U nových aut to holt takhle chodí
Edit:
https://barth-operak.cz/detail/skoda-su ... lPeriod=48
čtvrt mega ročně bez daně za Superba, za 4 roky to auto prakticky zaplatíš celý, těch 6 Kč / km tam zahučíš taky. A pohoda. Lidi to vezmou, pro určitou sortu to dává jednoznačnej smysl. A když se přesuneme do kategorie "Sklasse", začnou lítat uplně jiný čísla.
https://www.operativni-leasing-audi.cz/ ... 4a32aac54d
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Mas recht no, s novyma autama to tak proste je...malem bych, jako klasicka polosocka, cekujici jenom ojetiny zapomnel...Stepan1 píše:JohnyB píše: A brutalni je, ze v tomhle pripade prvni majitel tratil
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Kdyby někdo chtěl pěknou W221, tak tohle nevypadá nejhůře:
https://auto.bazos.cz/inzerat/147002110 ... -l-top.php
Ale machruje, jak investice nebyly problém a nemůže tam natankovat aspoň za 500kč
https://auto.bazos.cz/inzerat/147002110 ... -l-top.php
Ale machruje, jak investice nebyly problém a nemůže tam natankovat aspoň za 500kč
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Nebo taky jeden z tech tlamolepu, ktery napisou bajecne story a ono to je treba trochu jinak. Tak nevim jestli to provozoval on nebo firma. Nebo, ze to jezdi na R17tkach
a letni ma urcite 19tky a ty proda zvlast, aby z toho vymackal nejvic? Zvlastni je i hodnoceni inzeratu, jak je skvele, ale borec to nekoupil, protoze nedostal uver
. Trosku k zasmati
.
Smrdi to prekupnikem (kseftarem). Co znam ja mamonare, tak ty to auto odvezou do bazaru a neresi jestli prodaj kola zvlast, proste komplet.
Smrdi to prekupnikem (kseftarem). Co znam ja mamonare, tak ty to auto odvezou do bazaru a neresi jestli prodaj kola zvlast, proste komplet.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Styl toho psaní inzerát vs hodnocení = jeden člověk.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Ono to zaplatí každej. Majitel novýho na amortizaci, majitel ojetýho na servisuJohnyB píše:Mas recht no, s novyma autama to tak proste je...malem bych, jako klasicka polosocka, cekujici jenom ojetiny zapomnel...Stepan1 píše:JohnyB píše: A brutalni je, ze v tomhle pripade prvni majitel tratil![]()
- HyndaDan
- Registrovaný
- Příspěvky: 358
- Registrován: sob 25.03.2017 20:20
- Bydliště: Písek
- Klubové ID: 3953
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
To snad ne, i když to budeš servisovat do topu, tak jseš na ceně 3-4Kč/km, ale ne 20..
e66 750Li
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
U Sklass nebejvaj malý kola tak neobvyklý, je to auto starých pánů, kteří na vzhled prcaj a zajímá je komfort.Jaris330D píše:Nebo taky jeden z tech tlamolepu, ktery napisou bajecne story a ono to je treba trochu jinak. Tak nevim jestli to provozoval on nebo firma. Nebo, ze to jezdi na R17tkacha letni ma urcite 19tky a ty proda zvlast, aby z toho vymackal nejvic? Zvlastni je i hodnoceni inzeratu, jak je skvele, ale borec to nekoupil, protoze nedostal uver
. Trosku k zasmati
.
Smrdi to prekupnikem (kseftarem). Co znam ja mamonare, tak ty to auto odvezou do bazaru a neresi jestli prodaj kola zvlast, proste komplet.
Na fotkách dvoje různý kola, na úvodní fotce origo S týhle generace, ty druhý jsou imo z aktuálního Ečka. To bude ta zimní sada, která je koupená nově.
Každopádně nějaký šméčko to bude. První majitel Ska může bejt škrt, chce si to prodat sám, vytřískat na tom prachy, to všechno jo. Může to i prodávat jeho syn, co já vim. Ale rozhodně by to nefotili mezi řadovkama zaparkovaný uprostřed křižovatky
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
tak už ten inzerát smazal, ale mergl to byl krásnej. Takovej by mi přesně stačil: volant ve dřevě, softclose, šíbr a elektrický sedačky vzadu.
jinak v tom inzerátu uváděl "pro zasmání" konkurenta, a to fakt asi pro zasmání je
https://www.tipcars.com/mercedes-benz-t ... 70747.html
jinak v tom inzerátu uváděl "pro zasmání" konkurenta, a to fakt asi pro zasmání je
https://www.tipcars.com/mercedes-benz-t ... 70747.html
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Ale běž doprdele se šíbrem. 
Jedna 9tka navíc. Jen chyba… nebo mi něco ještě uniklo?
Jedna 9tka navíc. Jen chyba… nebo mi něco ještě uniklo?
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2215
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Hele ale w221 nafta za ty prachy to je nesmysl ne? To si raši připlatim stopade na tohle.
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 87237.html
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 87237.html
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Nemůžu souhlasit. Ono se to nezdá, ale skáče to kurevsky rychle. Tyhle auta se prodávají většinou i s předplaceným servisem. A ono jenom za výměnu oleje v motoru dáš u nezávislýho servisu 3-4k jen to luskne. Každých 15kkm. 20 halířů kilák. Každých 60kkm olej v automatu za desítku. 15 halířů kilákHyndaDan píše:To snad ne, i když to budeš servisovat do topu, tak jseš na ceně 3-4Kč/km, ale ne 20..
A tos ještě "servisovat" nezačal.
+ auto mezi 100-250 ještě dále ztrácí na hodnotě
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Ono je taky servisovat a servisovat - někdo má dojem, že má auto v perfekt stavu a pak se v tom člověk sveze a neposadil by do toho ani největšího nepřítele...
Z mé zkušenosti, pokud to chceš mít fakt v topu (ojeté auto) a bez strachu s tím jezdit, tak to vždycky stojí dost peněz
Poslední dobou si spíš uvědomuju ten ojeb se servisem auta - najít fakt odpovědného mechanika je problém, když je, tak je zaházenej na x týdnů a i poměrně jednoduché zákroky trvají delší dobu...
Když máš nové auto, první roky chodíš jenom na rychlé prohlídky v rámci jednoho dne, není problém najít autorizák víceméně hned. Stojí to nějaké prachy, ale můj čas taky a je potřeba to dát do nějaké rovnováhy
Z mé zkušenosti, pokud to chceš mít fakt v topu (ojeté auto) a bez strachu s tím jezdit, tak to vždycky stojí dost peněz
Poslední dobou si spíš uvědomuju ten ojeb se servisem auta - najít fakt odpovědného mechanika je problém, když je, tak je zaházenej na x týdnů a i poměrně jednoduché zákroky trvají delší dobu...
Když máš nové auto, první roky chodíš jenom na rychlé prohlídky v rámci jednoho dne, není problém najít autorizák víceméně hned. Stojí to nějaké prachy, ale můj čas taky a je potřeba to dát do nějaké rovnováhy
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2215
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Hele soused koupil nový GLS měl to tu snad tři týdny a pak 14 dní jezdil v náhradním éčku ze servisu. Ty jednodenní prohlídky taky nebudou asi úplně zábava.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Samozřejmě, nic není 100%, ale i statisticky bude šance na velkej průser u nového auta prostě nižší než u 10let staré ojetiny 
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
kabyr01 píše:Ono je taky servisovat a servisovat - někdo má dojem, že má auto v perfekt stavu a pak se v tom člověk sveze a neposadil by do toho ani největšího nepřítele...
Z mé zkušenosti, pokud to chceš mít fakt v topu (ojeté auto) a bez strachu s tím jezdit, tak to vždycky stojí dost peněz![]()
Jo, to mám přesně na mysli. Že ono +- 20 korun / km + palivo za perfektně funkční auto vyšší (střední) třídy není vlastně nijak nepředstavitelná suma
Poslední dobou si spíš uvědomuju ten ojeb se servisem auta - najít fakt odpovědného mechanika je problém, když je, tak je zaházenej na x týdnů a i poměrně jednoduché zákroky trvají delší dobu...
Když máš nové auto, první roky chodíš jenom na rychlé prohlídky v rámci jednoho dne, není problém najít autorizák víceméně hned. Stojí to nějaké prachy, ale můj čas taky a je potřeba to dát do nějaké rovnováhy
Jo, to je největší výhoda nových aut. Co si zaplatíš, to dostaneš a máš nějakou garanci toho, že platíš=jedeš. Každej sebevětší problém (i N63) má jasně definovaný řešení. Který může bejt drahý, ale je. S nějakou náhodně posranou 10 let starou paštikou si už prostě nikdo taky nemusí vědět rady. A snaha o nějaký extrémní řešení může často dojít do takovýho extrému, že přesáhne v nákladech nový auto.
Ale teda ty prohlídky v rámci jednoho dne jsou kurevskej oser. 2-3 hoďky, jasně. Ale ikdyž to tam máš ráno dát a večer vyzvednout. Náhradní auta, píčoviny. Leze mi to na nervy. Ale na pick-up servis asi ještě mentálně nemám, cítil bych se trapně, že za něco takovýho platím![]()
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Jj, řešení na tradiční problémy nebo klasické servisní prohlídky - olej, brzdy atd mají hned a většinou nebývá problém. Ten nastává, když chceš něco extra, co standardně nedělají...
Mám pár osobních zkušeností, hodně zkušeností z doslechu. Poslední s autorizákem Mazdy, kdy jsem chtěl něco nestandartního a oborvskej problém... Po půl dni na internetu a používání selského rozumu jsem se servisním poradcem musel den hádat, že mám pravdu já a né on
Z druhé strany mě to nepřekvapuje, protože když vemu v potaz, co jim ty autorizáky platí, tak za ty peníze tam prostě zůstanou jen ty slabší a pohodlné kusy (čest výjimkám). Ti lepší jdou dělat na sebe, protože si umí spočítat, že si vydělají násobně více
A ti pak postupně zapadají do toho nedostupného módu a je to celé jeden velký začarovaný kruh 
Mám pár osobních zkušeností, hodně zkušeností z doslechu. Poslední s autorizákem Mazdy, kdy jsem chtěl něco nestandartního a oborvskej problém... Po půl dni na internetu a používání selského rozumu jsem se servisním poradcem musel den hádat, že mám pravdu já a né on
Z druhé strany mě to nepřekvapuje, protože když vemu v potaz, co jim ty autorizáky platí, tak za ty peníze tam prostě zůstanou jen ty slabší a pohodlné kusy (čest výjimkám). Ti lepší jdou dělat na sebe, protože si umí spočítat, že si vydělají násobně více
