
Mě to teda utvrdilo, že se mi to auto vážně moc líbí a budu muset nějak zafilozofovat, jak ho koupit

Ono to nebude tak horký. Ceník není reálná nákupní cena, určitě to bylo koupený s odpočtem, takže to (v nejhorším případě) není 3,7 vs. 1,3, ale cca 3 vs. 1.JohnyB píše: A brutalni je, ze v tomhle pripade prvni majitel tratil na cene 20kc/km - wow...
Mas recht no, s novyma autama to tak proste je...malem bych, jako klasicka polosocka, cekujici jenom ojetiny zapomnel...Stepan1 píše:JohnyB píše: A brutalni je, ze v tomhle pripade prvni majitel tratil
Ono to zaplatí každej. Majitel novýho na amortizaci, majitel ojetýho na servisuJohnyB píše:Mas recht no, s novyma autama to tak proste je...malem bych, jako klasicka polosocka, cekujici jenom ojetiny zapomnel...Stepan1 píše:JohnyB píše: A brutalni je, ze v tomhle pripade prvni majitel tratil![]()
U Sklass nebejvaj malý kola tak neobvyklý, je to auto starých pánů, kteří na vzhled prcaj a zajímá je komfort.Jaris330D píše:Nebo taky jeden z tech tlamolepu, ktery napisou bajecne story a ono to je treba trochu jinak. Tak nevim jestli to provozoval on nebo firma. Nebo, ze to jezdi na R17tkacha letni ma urcite 19tky a ty proda zvlast, aby z toho vymackal nejvic? Zvlastni je i hodnoceni inzeratu, jak je skvele, ale borec to nekoupil, protoze nedostal uver
. Trosku k zasmati
.
Smrdi to prekupnikem (kseftarem). Co znam ja mamonare, tak ty to auto odvezou do bazaru a neresi jestli prodaj kola zvlast, proste komplet.
Nemůžu souhlasit. Ono se to nezdá, ale skáče to kurevsky rychle. Tyhle auta se prodávají většinou i s předplaceným servisem. A ono jenom za výměnu oleje v motoru dáš u nezávislýho servisu 3-4k jen to luskne. Každých 15kkm. 20 halířů kilák. Každých 60kkm olej v automatu za desítku. 15 halířů kilákHyndaDan píše:To snad ne, i když to budeš servisovat do topu, tak jseš na ceně 3-4Kč/km, ale ne 20..
kabyr01 píše:Ono je taky servisovat a servisovat - někdo má dojem, že má auto v perfekt stavu a pak se v tom člověk sveze a neposadil by do toho ani největšího nepřítele...
Z mé zkušenosti, pokud to chceš mít fakt v topu (ojeté auto) a bez strachu s tím jezdit, tak to vždycky stojí dost peněz![]()
Jo, to mám přesně na mysli. Že ono +- 20 korun / km + palivo za perfektně funkční auto vyšší (střední) třídy není vlastně nijak nepředstavitelná suma
Poslední dobou si spíš uvědomuju ten ojeb se servisem auta - najít fakt odpovědného mechanika je problém, když je, tak je zaházenej na x týdnů a i poměrně jednoduché zákroky trvají delší dobu...
Když máš nové auto, první roky chodíš jenom na rychlé prohlídky v rámci jednoho dne, není problém najít autorizák víceméně hned. Stojí to nějaké prachy, ale můj čas taky a je potřeba to dát do nějaké rovnováhy
Jo, to je největší výhoda nových aut. Co si zaplatíš, to dostaneš a máš nějakou garanci toho, že platíš=jedeš. Každej sebevětší problém (i N63) má jasně definovaný řešení. Který může bejt drahý, ale je. S nějakou náhodně posranou 10 let starou paštikou si už prostě nikdo taky nemusí vědět rady. A snaha o nějaký extrémní řešení může často dojít do takovýho extrému, že přesáhne v nákladech nový auto.
Ale teda ty prohlídky v rámci jednoho dne jsou kurevskej oser. 2-3 hoďky, jasně. Ale ikdyž to tam máš ráno dát a večer vyzvednout. Náhradní auta, píčoviny. Leze mi to na nervy. Ale na pick-up servis asi ještě mentálně nemám, cítil bych se trapně, že za něco takovýho platím![]()