Prosím o radu - na mém e90 se stěrač před řidičem nedostane v horní poloze až k levému okraji čelního skla, dojíždí ne blíž než 8 cm od levého okraje skla (drive chodil  až opravdu na kraj skla - cca 3-4 cm) - lze to nějak naštelovat?Vim ze se to da prestavet na tisicihranu na ramenech sterace ale pak sterac bude hodne nahore a nebude schovam v cernem spodnim okraji skla.
Pride mi jako sterac pri pohybu dolu kde se ma zastavit  jeste prochu popojel nahoru.
Dik vsem za radu!
			
			
									
						
										
						Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Rozsah pohybu stěrače před řidičem - e90
- pavproch
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 4039
 - Registrován: úte 15.02.2011 01:00
 - Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
 
Re: Rozsah pohybu stěrače před řidičem - e90
Když sem koupil brambora2 (taky e90), tak dělal přesně to samé - levý stěrač v horní poloze před řidičem dojížděl asi 10-12 cm od kraje skla. Posunul sem ho na tom tisícihranu o jeden zoubek (a bál se, že dole bude "moc trčet") a... ne, kupodivu dojíždí i přes to posunutí o jeden zoubek až dolů (do černého)a v horní poloze až asi 3-4 cm od kraje skla.
			
			
									
						
										
						- Stickler
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 485
 - Registrován: úte 08.05.2018 08:00
 - Bydliště: Beskydy
 - Klubové ID: 3987
 
Re: Rozsah pohybu stěrače před řidičem - e90
Přesně tak. Po výměně čelního skla mi to dali přesně tak blbě taky a obyčejné posunutí "o kousek" (už nevím zda o zoubek, nebo X zoubků) problém vyřešilo.
			
			
									
						
										
						Re: Rozsah pohybu stěrače před řidičem - e90
Vyměnit relátko, pokud zůstávají i o kus výše zaparkované, ale jezdí níž...
			
			
									
						
							“Ability is what you're capable of doing.”
			
						Re: Rozsah pohybu stěrače před řidičem - e90
Jo, tak to by mi možná mohlo pomoctHanz píše:Vyměnit relátko, pokud zůstávají i o kus výše zaparkované, ale jezdí níž...
Původně nedojizdela levá lišta až na okraj, pak to mechanik přenastavil. Teď sice dojíždí k okraji, ale cestou dolu jde celkem nízko a pak se trochu vrátí nahoru a tam zůstane. Dokonce se mi už párkrát sekl během deště v mezipoloze a musel sem zastavit, vypnout auto a pak se zase chytly...
...takže relé říkáš?
