Zdravím,
na pravé straně chladiče ,v místě jakéhosi modrého plastového šroubu se dělají na zemi fleky chladící kapaliny v průměru asi 5 cm,únik cca 2 dcl při nájezdu 500 km týdně,teče to odněkud shora a dál na plastové potrubí,při pohledu pod kapotu je nahoře vše suché,dělá se to někde kam nevidím ale na fotkách zespodu viz níže někdo třeba budete vědět co s tím,původně jsem si myslel,že tam leju moc vody a je to z přepadu ale horní kulička tyčky plováku je pod úrovní hrdla nádobky,takže to někde teče.
Díky za informaci,bude při té výměně potřeba nahradit ještě něco,třeba nějaké těsnění ? nebo je tam napojená jen hadice ? v servisním manuálu jsem se nic nedočetl ale údajně má nádobka zespodu pojistku a pak vytáhnout nahoru.
daedalus píše:Díky za informaci,bude při té výměně potřeba nahradit ještě něco,třeba nějaké těsnění ? nebo je tam napojená jen hadice ? v servisním manuálu jsem se nic nedočetl ale údajně má nádobka zespodu pojistku a pak vytáhnout nahoru.
Já on ničem nevím, pokud vím tak je tam připojená jenom hadice.
Akorát se podívej na to číslo dílu na RealOEM, zdá se mi že auto s automatickou převodovkou mají zespoda tý nádoby ještě jednu dirku.
daedalus píše:V servisním manuálu je napsáno,že bude třeba 8,4 litru kapaliny,odpovídá to realitě ?
Když je to tam napsaný tak jo, prostě kup 8 litrů a co ti zbyde to zbyde. Všechno z motoru nevypustíš tak že nejspíš nebude třeba ani těch 7,4 litrů. Kup předem naředěnou kapalinu do -30.
Nádržka je venku,vypadá že je v pořádku,ale ty těsnící O-kroužky už vypadají hůře,některé jsou vymačkané,snažím se najít na netu celou sadu (asi 5 typů),bohužel to mají jen na amazonu nebo ebayi,takže jedině koupit po jednotlivých typech v obchodě ale měřit se to bude špatně.
Nádobku jsem nechal,měla na sobě datum 2014,značka Hella,takže už se s tím asi někdo dříve popasoval,po výměně všech "O" kroužků po pár dnech provozu zatím sucho,plovák v nádobce si drží max hladinu,snad to bude dobré - oprava vyšla s prací na 400 kč.
daedalus píše:Nádobku jsem nechal,měla na sobě datum 2014,značka Hella,takže už se s tím asi někdo dříve popasoval,po výměně všech "O" kroužků po pár dnech provozu zatím sucho,plovák v nádobce si drží max hladinu,snad to bude dobré - oprava vyšla s prací na 400 kč.
ahoj,
kde jsi sehnal ty O kroužky?nemůžu to nikde najít...měním tu nádobku a když už to mám rozebrané,chci vyměnit i ty O kroužky
díky
Zašel jsem do obchodu s ložisky/gufery/řemeny,týpek si to změřil na kuželu a tloušťku posuvkou,něco nejvíc podobného vybral a bylo,nicméně se tím s odstupem času problém vyřešil jen částečně,pod nádobkou už je 2 týdny sucho ale dolil jsem postupně 3 dcl kapaliny,buď to bylo zavzdušněné po celkové výměně náplně nebo to uniká ještě jinde-nevím sleduji to dál.
daedalus píše:Zašel jsem do obchodu s ložisky/gufery/řemeny,týpek si to změřil na kuželu a tloušťku posuvkou,něco nejvíc podobného vybral a bylo,nicméně se tím s odstupem času problém vyřešil jen částečně,pod nádobkou už je 2 týdny sucho ale dolil jsem postupně 3 dcl kapaliny,buď to bylo zavzdušněné po celkové výměně náplně nebo to uniká ještě jinde-nevím sleduji to dál.
aha,takže jsi to nekupoval přes ebay....jsem doufal,že mi dáš tip
Kdyz je v haji vodní pumpa tak se mirně ztraci kapalina a pod autem sucho
Bmw e39 528i touring
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
Uniká když je system natlakovan a stači se vypařovat na teplém bloku.
Bmw e39 528i touring
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
Lapni ji za řemenicu a zjisti jakej má vakl.
Musi mít vakl aby byla na výměnu.
Když je vůle na hřidely tak to uniká ucpávkou
Bmw e39 528i touring
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt