Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Sbihavost zadni napravy
-
davidecek11
- Registrovaný
- Příspěvky: 35
- Registrován: úte 29.01.2019 15:29
Sbihavost zadni napravy
Zdravim, shanim X5 e53, po faceliftu v nafte. Pred tydnem jsem byl o jednoho prodavajiciho ( soukromnik). X5 celkem pekna,ale! Mela sjetou zadni pneumatiku z venku. Tak me zajima,zda se da serizovst,krome odklonu, i sbihavost.Nebo jestli je mozny,kdyz budou spatny silenbloky atd.,ze by se sjel venek plaste?
jinak na nefunkcni panorama, spatny zad.tlumice,spatny homokloub a par drobnosti dobry
. Ale agregat fungova paradne.Diky za odpoved
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sbihavost zadni napravy
- a jak víš že agregat fungoval paradně? ty jsi měl sebou nějakého odborníka na nafty který otestoval dané komponenty,
- X5 v naftě si rychle rozmysli, nemá to smysl, zkus si tady o tom počíst, je tady toho mraky
- panorama a homokloub nejsou zrovna uplně zadarmo věci
- X5 obvykle sjíždí gumu vnitřkem, ale venkem, to se teda moc nestava, bude tam nějaký průšvih,před koupí bych zajel na GO, at si nekoupíš nějaký banán
- seřizuje se odklon i sbíhavost.
- X5 v naftě si rychle rozmysli, nemá to smysl, zkus si tady o tom počíst, je tady toho mraky
- panorama a homokloub nejsou zrovna uplně zadarmo věci
- X5 obvykle sjíždí gumu vnitřkem, ale venkem, to se teda moc nestava, bude tam nějaký průšvih,před koupí bych zajel na GO, at si nekoupíš nějaký banán
- seřizuje se odklon i sbíhavost.
-
davidecek11
- Registrovaný
- Příspěvky: 35
- Registrován: úte 29.01.2019 15:29
Re: Sbihavost zadni napravy
Diagnostiku jsem sebou nemel, abych zkontroloval vstriky atd. Soudim podle "zkusenosti", jsou sice male,ale nejake jsou. Motor za studena mel pravidelny,tichy chod,bez houpani,koureni( ne jak u meho tdi
), po zahrati to same.Automat radil perfektne,hydromenic zamikal,vse delalo co melo. Nevim proc by mel byt motor m52 na hovno,je to jeden z nejpovedenejsich motoru od BMW. Kdyz se bavis se servisakama, tak benzin (o kterem jsem take uvazoval) tske neni bez problemovej a taky potrebuje svy, jsko nafta. Ale uznavam benzin je benzin,ale mit u motoru m62 prumernou spotrebu 15l,nejni zrovna super. A s motorem n62 jich moc na prodej neni ani v zahranici,bohuzel si to kazdy nechava,ten by se mi libyl
. Je to vec nazoru, ale myslim si,ze nafta nejni spatna volba, je to takovy kompromis. A homokloub na poloose za 1700kc od SKF neni zase tak moc.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sbihavost zadni napravy
- diagnostika ti nestačí, tak poznáš maximálně dávku vstřikovače, abys poznal jak rozprašuje musí na stolici,
- motor M52 se do X5 ani nedával, předpokládám že překlep
- motor M57 je sice dobrý, ale stejně mu odchází příslušenství a a navíc nenabízí žádnou radost z jízdy, prostě pak postrádá trochu smysl rvát peníze do BMW, když to je stejně traktor, bez projevu, bez zvuku, bez výkonu,
- mě nemusíš nic o servisácích BMW říkat, specializuji se jen na BMW a mužu ti říct že ani já, ani jeden z mých mechaniků by si naftové BMW nekoupilo., stejně jako Snejk, asi nejvyhlášenější BMW mechanik v republice
- dle mého je nejlepší motorizace v E53 M62 s LPG, žere 15 LPG tzn o dost méně než nafta a máš všechny výhody V8, s N62 je trošku víc starostí a zbytečně dražší na koupi, rozdíl ve spotřebe je tak litr.
- ten homokloub od SKF není nic extra, moc to nevydrží, a navíc ho musí někdo vyměnit.
- zamykat se píše s tvrdým Y
- nemužeš srovnávat 6 válec od BMW s TDI, to i když bude v prdeli tak poběží líp jak to TDI
- motor M52 se do X5 ani nedával, předpokládám že překlep
- motor M57 je sice dobrý, ale stejně mu odchází příslušenství a a navíc nenabízí žádnou radost z jízdy, prostě pak postrádá trochu smysl rvát peníze do BMW, když to je stejně traktor, bez projevu, bez zvuku, bez výkonu,
- mě nemusíš nic o servisácích BMW říkat, specializuji se jen na BMW a mužu ti říct že ani já, ani jeden z mých mechaniků by si naftové BMW nekoupilo., stejně jako Snejk, asi nejvyhlášenější BMW mechanik v republice
- dle mého je nejlepší motorizace v E53 M62 s LPG, žere 15 LPG tzn o dost méně než nafta a máš všechny výhody V8, s N62 je trošku víc starostí a zbytečně dražší na koupi, rozdíl ve spotřebe je tak litr.
- ten homokloub od SKF není nic extra, moc to nevydrží, a navíc ho musí někdo vyměnit.
- zamykat se píše s tvrdým Y
- nemužeš srovnávat 6 válec od BMW s TDI, to i když bude v prdeli tak poběží líp jak to TDI
-
davidecek11
- Registrovaný
- Příspěvky: 35
- Registrován: úte 29.01.2019 15:29
Re: Sbihavost zadni napravy
Asi bych si ten text mel po napsani precist,ze?
Omlouvam se za ty preklepy. Auto si servisuji sam,doposavad jsem to zvladal, ale priznavam,prace s disgnostikou nejni muj salek kavy. Ja osobne proti benzinu nic nemam,az poslednich par let mam naftu. Jeste pred 2 mesici jsem byl presvedcen,ze to koupim prave v benzinu. Ale pak jsem z toho ustoupil. Co jsem se dival,tak vsechny maji nalitano pres 200000km,tak ze radeji rozvody, pak vymena gufirek na drikach ventilu atd. Ono kazdej motor ma svy a jak rikas ta nafta nejni zadnej dravec. Bohuzel ani ja uz ne
Nevim jestli je to kec,nebo ne,ale pry jsou schopni diagnostikou -+ rict,jak na tom vstrik je,ale nevim. Somozdrejme vim,ze vstriky se zkousi a serizuji na stolici
. A za kazdou radu a na co se mam zamerit budu moc vdecny. Dekuji 
-
davidecek11
- Registrovaný
- Příspěvky: 35
- Registrován: úte 29.01.2019 15:29
Re: Sbihavost zadni napravy
Ale samozdrejme se mozna necham ukecat
. Myslim na ten benzin. Kdyz opomenes porizovaci naklady. Kdyz budou mit pohonne jednotky stejne najeto treba 250000km. V cem je ten m57
po mechanicke strance,tak spatny o proti m62?
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sbihavost zadni napravy
jak jsem psal, motor jako takovy obvykle funguje, problém je starost o jeho příslušenství, turbo, X čerpadel, vstřiky, EGR, sání, klapky, DPF dle roku, termostaty, žhaviče, žhavící jednotka, řemenice kliky, silentbloky apod.
Re: Sbihavost zadni napravy
-
Naposledy upravil(a) cheater dne sob 20.11.2021 21:44, celkem upraveno 1 x.
-
davidecek11
- Registrovaný
- Příspěvky: 35
- Registrován: úte 29.01.2019 15:29
Re: Sbihavost zadni napravy
Taky si myslim. Nic proti autorizovanym servisum, ale urcite bych tam nejel pro novy vstriky. To by mne stahlo i z trenek. Ale jak rikam,ve 250000km ani benzin nebude bez problemova topka.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sbihavost zadni napravy
ale aspon bude dělat radost
-
Arnie_one
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2502
- Registrován: ned 14.09.2014 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 3773
Re: Sbihavost zadni napravy
Tak ja mam na e53 405Kkm
treba me z M57 dozenes
Problemova byla prevodovka, ale to prisuzuji praseti prede mnou, mladej fracek sdedil auto po otci a nemel na provoz ani na PH, to je pak tezky.
Jak pise Jarax, na co naftu, kdyt to stejyn poridis i s M62 cili predFL.
PS: PS já mam bezproblemovou (je to BMW vzdy tam neco bude) TOPku, ale nedam ji tak ji si ostatni predstavuji, proto je v garazi a kazdej soudnej clovek to udela stejne.
Jak pise Jarax, na co naftu, kdyt to stejyn poridis i s M62 cili predFL.
PS: PS já mam bezproblemovou (je to BMW vzdy tam neco bude) TOPku, ale nedam ji tak ji si ostatni predstavuji, proto je v garazi a kazdej soudnej clovek to udela stejne.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

-
davidecek11
- Registrovaný
- Příspěvky: 35
- Registrován: úte 29.01.2019 15:29
Re: Sbihavost zadni napravy
Chlapy,ja Vas naprosto chapu s tim benzinem. Syn preferuje taky benzin,je to krasa. Ale me staci ta nafta 
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sbihavost zadni napravy
chtěls říct, já si připlatím za naftu, kdo chce kam, pomozme mu tam
-
Arnie_one
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2502
- Registrován: ned 14.09.2014 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 3773
Re: Sbihavost zadni napravy
Jarax se ti snazi rict ze ta nafta bude pruserovejsi nez M62 predFl. Je tam tolik kurvite... ze nesezenes dobrej kus a hladina nakupu urcite neni +230tis, jak tady prodaval DogeatDog.
Takze tipuju shanis past kolem kila ?
Pak je vsechno tezky a nema cenu dal psat. Good luck.
Takze tipuju shanis past kolem kila ?
Pak je vsechno tezky a nema cenu dal psat. Good luck.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

-
davidecek11
- Registrovaný
- Příspěvky: 35
- Registrován: úte 29.01.2019 15:29
Re: Sbihavost zadni napravy
No mel jsem predstavu +- 180000kc. Ale sehnal jsem za min. Jo, ma to mouchy ( zadni tlumice, dve ramena na predku,nefunkcni parkovaci senzory (asi je nekdo odpojil,proste nereaguji),predni kotouce hazeji a vymena naplni. Motor zatim fuguje,prevodovka hladce radi a dela co ma (snad), vse servisovane a dolozene z autorizovanych servisu, kastle je taky OK, letni a zimni kola origo BMW. To vse za neco malo pres kilco. Vse si vymenim sam,krome teda oleje v prevodovce( i kdyz znam co si to meni bez proplachu,nevim zda to je doztacujici,nebo ne) ,tak do toho nasypu cca tricet tacku a myslim si,ze to bude Ok. Zatim
. Ale cas vse ukaze. Zatim jsem slepe zamilovanej.

