- diagnostika ti nestačí, tak poznáš maximálně dávku vstřikovače, abys poznal jak rozprašuje musí na stolici,
- motor M52 se do X5 ani nedával, předpokládám že překlep
- motor M57 je sice dobrý, ale stejně mu odchází příslušenství a a navíc nenabízí žádnou radost z jízdy, prostě pak postrádá trochu smysl rvát peníze do BMW, když to je stejně traktor, bez projevu, bez zvuku, bez výkonu,
- mě nemusíš nic o servisácích BMW říkat, specializuji se jen na BMW a mužu ti říct že ani já, ani jeden z mých mechaniků by si naftové BMW nekoupilo., stejně jako Snejk, asi nejvyhlášenější BMW mechanik v republice

- dle mého je nejlepší motorizace v E53 M62 s LPG, žere 15 LPG tzn o dost méně než nafta a máš všechny výhody V8, s N62 je trošku víc starostí a zbytečně dražší na koupi, rozdíl ve spotřebe je tak litr.
- ten homokloub od SKF není nic extra, moc to nevydrží, a navíc ho musí někdo vyměnit.
- zamykat se píše s tvrdým Y
- nemužeš srovnávat 6 válec od BMW s TDI, to i když bude v prdeli tak poběží líp jak to TDI