 Musel jsem pak při dojíždění do křižovatky kdy člověk sundá nohu z plynu držet motor v otáčkách okolo 1000ot/min, takže stát na plynu a brzdit levou nohou, pač otáčky většinou padaly až pod hranici volnoběhu a motor neměl sílu, chcípal. Dal jsem nové svíčky, na starých bylo skoro 30tis., ale i po projetí mi to dneska zase jednou chcíplo. Před jízdou jsem závady vymazal. Ty se po jízdě opět objevily.
 Musel jsem pak při dojíždění do křižovatky kdy člověk sundá nohu z plynu držet motor v otáčkách okolo 1000ot/min, takže stát na plynu a brzdit levou nohou, pač otáčky většinou padaly až pod hranici volnoběhu a motor neměl sílu, chcípal. Dal jsem nové svíčky, na starých bylo skoro 30tis., ale i po projetí mi to dneska zase jednou chcíplo. Před jízdou jsem závady vymazal. Ty se po jízdě opět objevily.000031 EGS Příznak sledování převodového stupně, 000082 DME Signál CAN ASC/DSC, EGS CAN TIME Out ASC/DSC, má to spojitost s tou demontáží té jedotky ABS? Zřejmě ano, ovšem co znamená to EGS s tím sledováním kvaltů? objevilo se 4 a 5 stupně, po vymazání jen převod. stupně asi všeobecně. Odchází převodovka?
Jde o zhasnutí motoru při jízdě, to mě štve. S diagnostikou jsem v začátcích, tak se ptám zatím víc tady....
Díky za rady a problém podobnýho charakteru, zdali se někomu stal na e39 2001 m54b22, AUTOMATIC ZF


 
   nikdo nenapoví???
 nikdo nenapoví???

 Věřím že to bude ok....Příští týden by mi to měl poslat zpět mistr Falcon. Prej se ovšem repasují i ty výstupy jsem se někde dočetl, které zapadají do těch cívek v té elektrické části, ale o tom se nezmínil, jen ať pošlu elektronickou část, černou kostku. Nevím, co se dělá na tom zbytku, co zůstalo na autě?
  Věřím že to bude ok....Příští týden by mi to měl poslat zpět mistr Falcon. Prej se ovšem repasují i ty výstupy jsem se někde dočetl, které zapadají do těch cívek v té elektrické části, ale o tom se nezmínil, jen ať pošlu elektronickou část, černou kostku. Nevím, co se dělá na tom zbytku, co zůstalo na autě?