Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E60 sportovně nastavený podvozek - rozdíl oproti klasice?
Re: E60 sportovně nastavený podvozek - rozdíl oproti klasice
pružiny se objednávaj dle konfigurátoru pružin.
to EDC by mě taky zajímalo, taky bych rád v 6er EDC
to EDC by mě taky zajímalo, taky bych rád v 6er EDC
Re: E60 sportovně nastavený podvozek - rozdíl oproti klasice
Mně v lednu praskla LP pružina. Tak jsem nechal nandat novy tlumiče Sachs a pružiny.
Po 3 měsících ježdění mám předek pořád výš než byl před prasknutím. Nelíbí se mi to, navíc leva strana je o 2cm výš než pravá.
Přemejšlel jsem o jiných pružinách, které by současný stav snížily o 3-4cm, ale jako fakt nevím jestli to jde vymyslet a trefit se.
Tak kdybyste někdo něco podobnýho měl za sebou, podělte se.
Po 3 měsících ježdění mám předek pořád výš než byl před prasknutím. Nelíbí se mi to, navíc leva strana je o 2cm výš než pravá.
Přemejšlel jsem o jiných pružinách, které by současný stav snížily o 3-4cm, ale jako fakt nevím jestli to jde vymyslet a trefit se.
Tak kdybyste někdo něco podobnýho měl za sebou, podělte se.
Re: E60 sportovně nastavený podvozek - rozdíl oproti klasice
kupovat origo prřes konfigurator pružin
Re: E60 sportovně nastavený podvozek - rozdíl oproti klasice
Já dával Mpacket Sachs tlumiče a Lesjofors pružiny. Mám to na autě rok, cca 20k km a bez problému, pořád je to tuhý a výška se nezměnila.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: E60 sportovně nastavený podvozek - rozdíl oproti klasice
Díky za podněty&nápady


Ty původní seriový mám naštěstí ještě přední. Je tam flek 1xblau 2xgrau, tloušťka drátu 12,65mm. Nevím kdo to dodával origo do fabriky (Lesjöfors ?). Teď jak podle toho volit Mtechnik pružinu, když ty jsou značený zase jinaksonyk02 píše:Jestli máš ještě originál pružiny, tak se podívej jaké tam máš ty barevné tečky na pružině a podle toho vyber nové.


Re: E60 sportovně nastavený podvozek - rozdíl oproti klasice
a proč si nenakonfiguruješ pružinu dle konfiguratoru?
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: E60 sportovně nastavený podvozek - rozdíl oproti klasice
Jo asi žádná láce, pan Popp poněkud nereaguje ani po SZ takže asi tajný know-how.JaraX píše:pružiny se objednávaj dle konfigurátoru pružin.
to EDC by mě taky zajímalo, taky bych rád v 6er EDC
Ano konfigurátor je nejjistější cesta (nemám tam teda přístup), jen jsem se chtěl dostat nějak níž než tovární nastavení. Navíc tuhle kemovi z Horimexu napočítali na E90 330i jen za Mpaket pružiny 12tis.kč,- :/ a aftermarket stojí zlomek takže to dost svádí.
Dá se dostat na ten konfig nějak, nebo to je vlastně v ASAPu?

Re: E60 sportovně nastavený podvozek - rozdíl oproti klasice
jenže ty neorigo pružiny jsou prostě vždycky riziko, prostě třeba k 6ks origo pružin ruzných, patří jedna neorigo, takže některý auto je pak vysoký, jiný sedí na zemi a 50 procentem lidí to sedne.
my už dáváme neorigo pružiny jen na mrdky, na rezavý E46 atd, ale na pěkný auta jen origo. jde o to kam řadíte svoje auta.
https://www.parts.bmwgroup.com/tetis/st ... N=Internet
User name: eu111111. Password: bmwetk1
my už dáváme neorigo pružiny jen na mrdky, na rezavý E46 atd, ale na pěkný auta jen origo. jde o to kam řadíte svoje auta.
https://www.parts.bmwgroup.com/tetis/st ... N=Internet
User name: eu111111. Password: bmwetk1
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: E60 sportovně nastavený podvozek - rozdíl oproti klasice
Jo tak do ASAPu občas chodím, ale teď jsem najel konečně na: "Tabulka pružin / Zobrazení dodatečného vybavení", nějakou výbavu už to předvyplnilo po zadání VIN.. A ty čísla pružin co mi to vyplulo jsou kupodivu zpětně dohledatelný v RealOEM aj na eshopu.
To je OK ..s tím už se dá pracovat.
Tak díky za objevení ameriky, určitě se bude hodit aj osatním

To je OK ..s tím už se dá pracovat.
Tak díky za objevení ameriky, určitě se bude hodit aj osatním

Re: E60 sportovně nastavený podvozek - rozdíl oproti klasice
v real oem nejsou pružiny, jen ty gumy, nebo jak to myslíš? že to pak našlo nějaké pružiny v real oem?
schválně si najdi na tvé auto nějaké pružiny, pak si zaškrtej nějakou výbavu navíc, at ti to dá jiné, takle třeba ty 3 typy, a pak to hod někde do Eshopu a uvidíš že to bude nabízet furt jedny pružiny, kdežto v BMW už bys dostal troje.
dobrý na tomdle je že si to můžeš plně doladit, prostě si tam zadáš všecky retrofity, a dokonce i LPG
schválně si najdi na tvé auto nějaké pružiny, pak si zaškrtej nějakou výbavu navíc, at ti to dá jiné, takle třeba ty 3 typy, a pak to hod někde do Eshopu a uvidíš že to bude nabízet furt jedny pružiny, kdežto v BMW už bys dostal troje.
dobrý na tomdle je že si to můžeš plně doladit, prostě si tam zadáš všecky retrofity, a dokonce i LPG

Re: E60 sportovně nastavený podvozek - rozdíl oproti klasice
mně to píše že nelze vyhledat vozidlo dle VIN
ani jedno prostě.

Re: E60 sportovně nastavený podvozek - rozdíl oproti klasice
to jsem jedinej ktery nevidi cely link?
Re: E60 sportovně nastavený podvozek - rozdíl oproti klasice
Celý odkaz zde:
https://www.parts.bmwgroup.com/tetis/st ... N=Internet
Edit: zkoušel jsem se přihlásit, ale bohužel.
"Aftersales Assistance Portal ASAP
User login not successful.
Please try again."
https://www.parts.bmwgroup.com/tetis/st ... N=Internet
Edit: zkoušel jsem se přihlásit, ale bohužel.

"Aftersales Assistance Portal ASAP
User login not successful.
Please try again."
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 257
- Registrován: pát 29.02.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: E60 sportovně nastavený podvozek - rozdíl oproti klasice
Nemáte aktuální uživ. jméno a heslo jak se dostat do AOS?
https://aos.bmwgroup.com/login/login_ww ... ss%2fstart
Díky
https://aos.bmwgroup.com/login/login_ww ... ss%2fstart
Díky