
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
M57N2 retez
Re: M57N2 retez
Jako cena s prací se pohybuje kolem 35 tis. ale jestli seženeš levněji tak budeš šťastný člověk. Já jsem tam měnil i těsnění pod hlavou a další věci. Klady jsem nemusel protože o ně si řekl tlumič torzních kmitů... ale jinak zhruba 16 tis materiál jsem měl zbytek práce olej+filtry a chladící náplň. samo že olej měnit nemusíš... já ho měnil ikdyž to bylo po 7mi měsícíh... hold potřebuju jezdit 

Re: M57N2 retez
jak je na tom 535D 12/2004 200kw? taky to preventivně vyměnit? Nebo to něco vydrží. Jak zjistím kod/typ svého motoru? díky
Re: M57N2 retez
Ty se toho bát nemusíš, kromě swirl flaps. Máš M57D30TU TOP
Re: M57N2 retez
Podle posledních sedmi znaků VIN mi to napsalo na Realoem.com že to má motor M57N , Ty swirl flaps jsou ty plastove klapky?mi00wa píše:Ty se toho bát nemusíš, kromě swirl flaps. Máš M57D30TU TOP
Re: M57N2 retez
jo aha, tak ty myslíš tohle značení, tak v tom případě je to správně, novější ( problémové řetazy) jsou M57N2
Myslím že jsou železné, ale nevím. každopádně na google jich je dost informací.
Myslím že jsou železné, ale nevím. každopádně na google jich je dost informací.
Re: M57N2 retez
Mám plastové, ty motor rozžvýká:-)mi00wa píše:jo aha, tak ty myslíš tohle značení, tak v tom případě je to správně, novější ( problémové řetazy) jsou M57N2
Myslím že jsou železné, ale nevím. každopádně na google jich je dost informací.
Re: M57N2 retez
Ano, ale nejvíc mu stejně chutná ta ocelová osička, na které ta klapka drží 

Re: M57N2 retez
nestraš 

Re: M57N2 retez
Nestraší. On jenom popisuje realitu 
Jenom aby ses pak nedivil

Jenom aby ses pak nedivil
Re: M57N2 retez
dá se ten problém nějak vyřešit?
Re: M57N2 retez
Sundat sani a vyčistit. tak jak ja a jezdit ve vysokych otáčkách ( dalnice) a nebo záslepky ale pak te nebude mit rad DPF
Re: M57N2 retez
To je fajn vynález. Já se divím, proč to vlastně mám:-)mi00wa píše:Sundat sani a vyčistit. tak jak ja a jezdit ve vysokych otáčkách ( dalnice) a nebo záslepky ale pak te nebude mit rad DPF
Re: M57N2 retez
Tahle modernizovaná, větší verze klapek už není tak problémová, jako ty původní, co padaly na počkání. Osobně bych je taky jen zkontroloval a vyčistil, když se můžou volně hýbat, mělo by to něco vydržet. Tedy alespoň já sem neviděl upadnout klapku z čistého sání.. Když se sání vyčistí, zas musí v rozumném stavu vydržet třeba 80tis, než tam bude zase tolik bordelu. Taky ale záleží na stavu motoru celkově, víc oleje v sání z turba nebo odlučovače na sebe nalepí víc bordelu, nebo čím častěji otevřený egr...
Re: M57N2 retez
skoro každý diesel s common railem a DPF to má.
A jak píše TANNER. Je třeba to čistit.
A jak píše TANNER. Je třeba to čistit.
Re: M57N2 retez
jak má auto už nějaké km, řekněme 200tkm plus, je dobré koupit sání nové. pak má člověk zas dvě kila pokoj
Re: M57N2 retez
Já to vyčistím, díky kluci. Auto ma najeto 170JaraX píše:jak má auto už nějaké km, řekněme 200tkm plus, je dobré koupit sání nové. pak má člověk zas dvě kila pokoj
Re: M57N2 retez
Vraťme se k řetězu. Znervózněl jsem při čtení, protože mám 530xd 173 kW. Není to náhodou jen něčí masážní marketing? Těch 530xd jezdí hafo, to všichni ten rozvoďák vyměnili? Mám najeto 260xxxkm a začal jsem se bát, takže jestli to byl záměr tak podařený.
Poraďte, komu mám svěřit svoje autíčko? Kde jste byli spokojeni s odvedenou prací a cenou?
Znáte průběh výměny, dělá se to v autě nebo musí motor ven.
Nedělal jste si to někdo sám doma, pokud ano uvítám vaši zkušenost.
Díky Zdeněk
Poraďte, komu mám svěřit svoje autíčko? Kde jste byli spokojeni s odvedenou prací a cenou?
Znáte průběh výměny, dělá se to v autě nebo musí motor ven.
Nedělal jste si to někdo sám doma, pokud ano uvítám vaši zkušenost.
Díky Zdeněk
Re: M57N2 retez
vzhledem k tomu na kolika autech jsem to viděl utržené tak to není marketingový tah
Re: M57N2 retez
OK Járo a něco dalšího k tomu ostatnímu textu?JaraX píše:vzhledem k tomu na kolika autech jsem to viděl utržené tak to není marketingový tah
Díky
Re: M57N2 retez
co ti mám k tomu říct, já nafty nechci ani vidět a doporučovat nikoho nebudu, jelikož většina mechaniků jsou podvodníci.
a dělat si to sám mi moc rozumny nepřijde.
a dělat si to sám mi moc rozumny nepřijde.