Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

M57N2 retez

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Polish
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: ned 01.06.2014 00:00
Bydliště: Pardubicko

Re: M57N2 retez

#141 Příspěvek od Polish »

Jako cena s prací se pohybuje kolem 35 tis. ale jestli seženeš levněji tak budeš šťastný člověk. Já jsem tam měnil i těsnění pod hlavou a další věci. Klady jsem nemusel protože o ně si řekl tlumič torzních kmitů... ale jinak zhruba 16 tis materiál jsem měl zbytek práce olej+filtry a chladící náplň. samo že olej měnit nemusíš... já ho měnil ikdyž to bylo po 7mi měsícíh... hold potřebuju jezdit :D
majkl535d
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: stř 21.09.2016 19:57

Re: M57N2 retez

#142 Příspěvek od majkl535d »

jak je na tom 535D 12/2004 200kw? taky to preventivně vyměnit? Nebo to něco vydrží. Jak zjistím kod/typ svého motoru? díky
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

Re: M57N2 retez

#143 Příspěvek od mi00wa »

Ty se toho bát nemusíš, kromě swirl flaps. Máš M57D30TU TOP
majkl535d
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: stř 21.09.2016 19:57

Re: M57N2 retez

#144 Příspěvek od majkl535d »

mi00wa píše:Ty se toho bát nemusíš, kromě swirl flaps. Máš M57D30TU TOP
Podle posledních sedmi znaků VIN mi to napsalo na Realoem.com že to má motor M57N , Ty swirl flaps jsou ty plastove klapky?
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

Re: M57N2 retez

#145 Příspěvek od mi00wa »

jo aha, tak ty myslíš tohle značení, tak v tom případě je to správně, novější ( problémové řetazy) jsou M57N2
Myslím že jsou železné, ale nevím. každopádně na google jich je dost informací.
majkl535d
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: stř 21.09.2016 19:57

Re: M57N2 retez

#146 Příspěvek od majkl535d »

mi00wa píše:jo aha, tak ty myslíš tohle značení, tak v tom případě je to správně, novější ( problémové řetazy) jsou M57N2
Myslím že jsou železné, ale nevím. každopádně na google jich je dost informací.
Mám plastové, ty motor rozžvýká:-)
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: M57N2 retez

#147 Příspěvek od TANN3R »

Ano, ale nejvíc mu stejně chutná ta ocelová osička, na které ta klapka drží :D
majkl535d
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: stř 21.09.2016 19:57

Re: M57N2 retez

#148 Příspěvek od majkl535d »

nestraš :-)
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

Re: M57N2 retez

#149 Příspěvek od Misanek »

Nestraší. On jenom popisuje realitu :wink:

Jenom aby ses pak nedivil
majkl535d
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: stř 21.09.2016 19:57

Re: M57N2 retez

#150 Příspěvek od majkl535d »

dá se ten problém nějak vyřešit?
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

Re: M57N2 retez

#151 Příspěvek od mi00wa »

Sundat sani a vyčistit. tak jak ja a jezdit ve vysokych otáčkách ( dalnice) a nebo záslepky ale pak te nebude mit rad DPF
majkl535d
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: stř 21.09.2016 19:57

Re: M57N2 retez

#152 Příspěvek od majkl535d »

mi00wa píše:Sundat sani a vyčistit. tak jak ja a jezdit ve vysokych otáčkách ( dalnice) a nebo záslepky ale pak te nebude mit rad DPF
To je fajn vynález. Já se divím, proč to vlastně mám:-)
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: M57N2 retez

#153 Příspěvek od TANN3R »

Tahle modernizovaná, větší verze klapek už není tak problémová, jako ty původní, co padaly na počkání. Osobně bych je taky jen zkontroloval a vyčistil, když se můžou volně hýbat, mělo by to něco vydržet. Tedy alespoň já sem neviděl upadnout klapku z čistého sání.. Když se sání vyčistí, zas musí v rozumném stavu vydržet třeba 80tis, než tam bude zase tolik bordelu. Taky ale záleží na stavu motoru celkově, víc oleje v sání z turba nebo odlučovače na sebe nalepí víc bordelu, nebo čím častěji otevřený egr...
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

Re: M57N2 retez

#154 Příspěvek od mi00wa »

skoro každý diesel s common railem a DPF to má.
A jak píše TANNER. Je třeba to čistit.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: M57N2 retez

#155 Příspěvek od JaraX »

jak má auto už nějaké km, řekněme 200tkm plus, je dobré koupit sání nové. pak má člověk zas dvě kila pokoj
majkl535d
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: stř 21.09.2016 19:57

Re: M57N2 retez

#156 Příspěvek od majkl535d »

JaraX píše:jak má auto už nějaké km, řekněme 200tkm plus, je dobré koupit sání nové. pak má člověk zas dvě kila pokoj
Já to vyčistím, díky kluci. Auto ma najeto 170
Eks
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: úte 04.12.2007 01:00

Re: M57N2 retez

#157 Příspěvek od Eks »

Vraťme se k řetězu. Znervózněl jsem při čtení, protože mám 530xd 173 kW. Není to náhodou jen něčí masážní marketing? Těch 530xd jezdí hafo, to všichni ten rozvoďák vyměnili? Mám najeto 260xxxkm a začal jsem se bát, takže jestli to byl záměr tak podařený.
Poraďte, komu mám svěřit svoje autíčko? Kde jste byli spokojeni s odvedenou prací a cenou?
Znáte průběh výměny, dělá se to v autě nebo musí motor ven.
Nedělal jste si to někdo sám doma, pokud ano uvítám vaši zkušenost.
Díky Zdeněk
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: M57N2 retez

#158 Příspěvek od JaraX »

vzhledem k tomu na kolika autech jsem to viděl utržené tak to není marketingový tah
Eks
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: úte 04.12.2007 01:00

Re: M57N2 retez

#159 Příspěvek od Eks »

JaraX píše:vzhledem k tomu na kolika autech jsem to viděl utržené tak to není marketingový tah
OK Járo a něco dalšího k tomu ostatnímu textu?
Díky
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: M57N2 retez

#160 Příspěvek od JaraX »

co ti mám k tomu říct, já nafty nechci ani vidět a doporučovat nikoho nebudu, jelikož většina mechaniků jsou podvodníci.
a dělat si to sám mi moc rozumny nepřijde.
Odpovědět