M57N2 retez
-
Polish
- Registrovaný
- Příspěvky: 78
- Registrován: ned 01.06.2014 00:00
- Bydliště: Pardubicko
- Klubové ID: 3427
Re: M57N2 retez
Jako cena s prací se pohybuje kolem 35 tis. ale jestli seženeš levněji tak budeš šťastný člověk. Já jsem tam měnil i těsnění pod hlavou a další věci. Klady jsem nemusel protože o ně si řekl tlumič torzních kmitů... ale jinak zhruba 16 tis materiál jsem měl zbytek práce olej+filtry a chladící náplň. samo že olej měnit nemusíš... já ho měnil ikdyž to bylo po 7mi měsícíh... hold potřebuju jezdit 
-
majkl535d
- Registrovaný
- Příspěvky: 28
- Registrován: stř 21.09.2016 19:57
Re: M57N2 retez
jak je na tom 535D 12/2004 200kw? taky to preventivně vyměnit? Nebo to něco vydrží. Jak zjistím kod/typ svého motoru? díky
-
mi00wa
- Registrovaný
- Příspěvky: 949
- Registrován: pát 06.04.2012 00:00
- Bydliště: Kunvald
Re: M57N2 retez
Ty se toho bát nemusíš, kromě swirl flaps. Máš M57D30TU TOP
-
majkl535d
- Registrovaný
- Příspěvky: 28
- Registrován: stř 21.09.2016 19:57
Re: M57N2 retez
Podle posledních sedmi znaků VIN mi to napsalo na Realoem.com že to má motor M57N , Ty swirl flaps jsou ty plastove klapky?mi00wa píše:Ty se toho bát nemusíš, kromě swirl flaps. Máš M57D30TU TOP
-
mi00wa
- Registrovaný
- Příspěvky: 949
- Registrován: pát 06.04.2012 00:00
- Bydliště: Kunvald
Re: M57N2 retez
jo aha, tak ty myslíš tohle značení, tak v tom případě je to správně, novější ( problémové řetazy) jsou M57N2
Myslím že jsou železné, ale nevím. každopádně na google jich je dost informací.
Myslím že jsou železné, ale nevím. každopádně na google jich je dost informací.
-
majkl535d
- Registrovaný
- Příspěvky: 28
- Registrován: stř 21.09.2016 19:57
Re: M57N2 retez
Mám plastové, ty motor rozžvýká:-)mi00wa píše:jo aha, tak ty myslíš tohle značení, tak v tom případě je to správně, novější ( problémové řetazy) jsou M57N2
Myslím že jsou železné, ale nevím. každopádně na google jich je dost informací.
-
TANN3R
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Re: M57N2 retez
Ano, ale nejvíc mu stejně chutná ta ocelová osička, na které ta klapka drží 
-
majkl535d
- Registrovaný
- Příspěvky: 28
- Registrován: stř 21.09.2016 19:57
Re: M57N2 retez
nestraš 
-
Misanek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1805
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
Re: M57N2 retez
Nestraší. On jenom popisuje realitu 
Jenom aby ses pak nedivil
Jenom aby ses pak nedivil
-
majkl535d
- Registrovaný
- Příspěvky: 28
- Registrován: stř 21.09.2016 19:57
Re: M57N2 retez
dá se ten problém nějak vyřešit?
-
mi00wa
- Registrovaný
- Příspěvky: 949
- Registrován: pát 06.04.2012 00:00
- Bydliště: Kunvald
Re: M57N2 retez
Sundat sani a vyčistit. tak jak ja a jezdit ve vysokych otáčkách ( dalnice) a nebo záslepky ale pak te nebude mit rad DPF
-
majkl535d
- Registrovaný
- Příspěvky: 28
- Registrován: stř 21.09.2016 19:57
Re: M57N2 retez
To je fajn vynález. Já se divím, proč to vlastně mám:-)mi00wa píše:Sundat sani a vyčistit. tak jak ja a jezdit ve vysokych otáčkách ( dalnice) a nebo záslepky ale pak te nebude mit rad DPF
-
TANN3R
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Re: M57N2 retez
Tahle modernizovaná, větší verze klapek už není tak problémová, jako ty původní, co padaly na počkání. Osobně bych je taky jen zkontroloval a vyčistil, když se můžou volně hýbat, mělo by to něco vydržet. Tedy alespoň já sem neviděl upadnout klapku z čistého sání.. Když se sání vyčistí, zas musí v rozumném stavu vydržet třeba 80tis, než tam bude zase tolik bordelu. Taky ale záleží na stavu motoru celkově, víc oleje v sání z turba nebo odlučovače na sebe nalepí víc bordelu, nebo čím častěji otevřený egr...
-
mi00wa
- Registrovaný
- Příspěvky: 949
- Registrován: pát 06.04.2012 00:00
- Bydliště: Kunvald
Re: M57N2 retez
skoro každý diesel s common railem a DPF to má.
A jak píše TANNER. Je třeba to čistit.
A jak píše TANNER. Je třeba to čistit.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
Re: M57N2 retez
jak má auto už nějaké km, řekněme 200tkm plus, je dobré koupit sání nové. pak má člověk zas dvě kila pokoj
-
majkl535d
- Registrovaný
- Příspěvky: 28
- Registrován: stř 21.09.2016 19:57
Re: M57N2 retez
Já to vyčistím, díky kluci. Auto ma najeto 170JaraX píše:jak má auto už nějaké km, řekněme 200tkm plus, je dobré koupit sání nové. pak má člověk zas dvě kila pokoj
-
Eks
- Registrovaný
- Příspěvky: 260
- Registrován: úte 04.12.2007 01:00
- Klubové ID: 1372
Re: M57N2 retez
Vraťme se k řetězu. Znervózněl jsem při čtení, protože mám 530xd 173 kW. Není to náhodou jen něčí masážní marketing? Těch 530xd jezdí hafo, to všichni ten rozvoďák vyměnili? Mám najeto 260xxxkm a začal jsem se bát, takže jestli to byl záměr tak podařený.
Poraďte, komu mám svěřit svoje autíčko? Kde jste byli spokojeni s odvedenou prací a cenou?
Znáte průběh výměny, dělá se to v autě nebo musí motor ven.
Nedělal jste si to někdo sám doma, pokud ano uvítám vaši zkušenost.
Díky Zdeněk
Poraďte, komu mám svěřit svoje autíčko? Kde jste byli spokojeni s odvedenou prací a cenou?
Znáte průběh výměny, dělá se to v autě nebo musí motor ven.
Nedělal jste si to někdo sám doma, pokud ano uvítám vaši zkušenost.
Díky Zdeněk
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
Re: M57N2 retez
vzhledem k tomu na kolika autech jsem to viděl utržené tak to není marketingový tah
-
Eks
- Registrovaný
- Příspěvky: 260
- Registrován: úte 04.12.2007 01:00
- Klubové ID: 1372
Re: M57N2 retez
OK Járo a něco dalšího k tomu ostatnímu textu?JaraX píše:vzhledem k tomu na kolika autech jsem to viděl utržené tak to není marketingový tah
Díky
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
Re: M57N2 retez
co ti mám k tomu říct, já nafty nechci ani vidět a doporučovat nikoho nebudu, jelikož většina mechaniků jsou podvodníci.
a dělat si to sám mi moc rozumny nepřijde.
a dělat si to sám mi moc rozumny nepřijde.
