Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Range Rover L322 BMW M62
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Kurňa hoši nedávejte sem takové úlety, už jsem dopadl JaraX miláčku Tobě se to nelíbí, vyměníme to za naši stodolu. Tak jo, klidně to kup, ale já si beru sedmu.
Jojo jsou to aristokrati, jinak teď jsem se bavil s kamarádem a jeho otec má l232 ropu a na servis vůbec nenadává prej jen běžnej spotřebák a sem tam čidlo podvozku, musím se s ním domluvit na předváděčce.
Jojo jsou to aristokrati, jinak teď jsem se bavil s kamarádem a jeho otec má l232 ropu a na servis vůbec nenadává prej jen běžnej spotřebák a sem tam čidlo podvozku, musím se s ním domluvit na předváděčce.
Ten starší je třeba kvalitní, pohodlný, ale je to takovej hnus, že se snad otáčejí i žížaly podél krajniceSnejk píše:ten novejsi uz není tak pohodlnej prej jako tenhle starsi... ale ten starsi je proste nadhernej kus auta... a se supercharged a lpg.... och och... chci to.


- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Jsem zmlsany, takze uz nejak nechci sedet na zemi ala Z4 nebo M3. Chci si proste obcas v aute uzit nejakou tu zatacku a zaroven pri normalni jizde komfort. Nemusim byt nejrychlejsi a ani nebudu, ale chci aby si to pumpicka trochu uzila s usmevem.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
LR RR Supercharged
- další kasička na penízky, ježíši marjá (podvozky, diferenciály, motory atd., stačí se podívat do LR fóra)
- servisovat to bude "velká legrace" (někteří jedinci budou víc v servisu než na cestách)
- motor určitě Supercharged o 510 koních
- výbava alespoň Autobiography
- u nás nekupovat, dovézt si to z ciziny
- maximálka je kolem 220 km/h (verze o 510 koních), rychleji to nejede (předchozí generace)
- dávat to do plynu - nevím, nevím, kazit si zase takový krásný motor
- pohodlné to je jako S-kláda od Mercedesu, ale v karosérii typu SUV a v "long" verzi, ne ve Sport verzi
- bude to papkat (kombinovaně cca 15 litrů), asi budete vozit s sebou hodně zbytečného vzduchu a váhy, ale proč ne, jedete jak v tanku a koukáte tramvajářům do kabiny,
- infotainment je na houby, odezvy tragické včetně navi, německá špička je na tom o mnoho lépe (Audi, BMW, Mercedes-Benz, Porsche)
- verze RR Sport je na podvozku Discovery, což byl vlastně "podvod" na zákazníka, v delší verzi je to mnohem lepší
- design auta (pro někoho nádherná krabice, pro někoho strašně šeredná krabice - člověk si nevybere, sto lidí, sto názorů)
- interiér po těch letech nevypadá také nijak extra, ale ani úplně zle
Fakt do toho chce někdo jít?!
Možná je lepší zůstat u svých X5, X6 a 7 nebo kvůli pohodlí přejít ke konkurenci, ale ta má svých ALE také požehnaně (pohodlný bude určitě kočár od MB, a to GL nebo Porsche Cayenne), prostě všechno, co má vzduchový podvozek.
Třebas zde:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... ommend_DES
- další kasička na penízky, ježíši marjá (podvozky, diferenciály, motory atd., stačí se podívat do LR fóra)
- servisovat to bude "velká legrace" (někteří jedinci budou víc v servisu než na cestách)
- motor určitě Supercharged o 510 koních
- výbava alespoň Autobiography
- u nás nekupovat, dovézt si to z ciziny
- maximálka je kolem 220 km/h (verze o 510 koních), rychleji to nejede (předchozí generace)
- dávat to do plynu - nevím, nevím, kazit si zase takový krásný motor
- pohodlné to je jako S-kláda od Mercedesu, ale v karosérii typu SUV a v "long" verzi, ne ve Sport verzi

- bude to papkat (kombinovaně cca 15 litrů), asi budete vozit s sebou hodně zbytečného vzduchu a váhy, ale proč ne, jedete jak v tanku a koukáte tramvajářům do kabiny,
- infotainment je na houby, odezvy tragické včetně navi, německá špička je na tom o mnoho lépe (Audi, BMW, Mercedes-Benz, Porsche)
- verze RR Sport je na podvozku Discovery, což byl vlastně "podvod" na zákazníka, v delší verzi je to mnohem lepší
- design auta (pro někoho nádherná krabice, pro někoho strašně šeredná krabice - člověk si nevybere, sto lidí, sto názorů)
- interiér po těch letech nevypadá také nijak extra, ale ani úplně zle
Fakt do toho chce někdo jít?!

Možná je lepší zůstat u svých X5, X6 a 7 nebo kvůli pohodlí přejít ke konkurenci, ale ta má svých ALE také požehnaně (pohodlný bude určitě kočár od MB, a to GL nebo Porsche Cayenne), prostě všechno, co má vzduchový podvozek.
Třebas zde:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... ommend_DES
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Re:
vlastnemec píše:Nazdar Harry, jak je v merglu už jsi potkal rezavou lišku?
Seděl jsi v tom vůbec někdy, nedej bože řídil? Viděl jsi to někdy jaký tam je podvozek a "infotainment"? Jojo raději Cayenne je lepší
RR 5.0 V8 Supercharged (510 koní, L322, slušný motor od "Jaga") je jasná volba (edice Westminster apod.), v X5 (E70), ani v X6 (E71) není jeden povedený benzínový motor, bohužel, když už jsou problémy zrovna s V8 4.4 biturbo, tak si nechám zajít na BMW chuť. Ne, že by RR bylo bezporuchové auto (diferenciály, měchy, elektronika, převodovky, zámky, leccos se tu také najde). Pohodlíčko jak v S-třídě.
Re: Range Rover L322 BMW M62
n62 4,8i ti přijde poruchový?
L322 je super auto, ale pohodlí Ska žádní SUV na světě nenabízí, je to dáno fyzikou, kdyby to šlo, lidi by auta typu 7er nebo Sclass nekupovali a všichni jezdili v SUV.
L322 je super auto, ale pohodlí Ska žádní SUV na světě nenabízí, je to dáno fyzikou, kdyby to šlo, lidi by auta typu 7er nebo Sclass nekupovali a všichni jezdili v SUV.
Re: Range Rover L322 BMW M62
Nechci se hádat, respektuji tvůj pohled na tuto problematiku, mohu se i mýlit, ale mám na to jiný názor. Svez se, až budeš mít příležitost a uvidíš, že to není úplně tak pravda, co říkáš, záleží samozřejmě na výbavě Range Rovera. U L322 se dá možná ještě pochybovat (i když si myslím, že také moc ne, u vrcholné motorizace Supercharged s 5.0 V8 motorem máš kromě měchů i stabilizátory, a to vše napomohá pocitu pohodlí při jízdě), ale u nového Range Rovera s prodlouženou verzí je Range dokonce o něco pohodlnější než S-ko. To samé platí o nové Audi Q7, která je pohodlnější také než S-ko - samozřejmě, že všude jsou vzduchové tlumiče a stabilizátory. Tohle, co říkáš, je prostě už stará pravda. Není Range Rover jako Ranger Rover, není 7 jako 7 a není S-ko jako S-ko. Vše závisí na výbavě. S-ko možná bude pohodlnější s ABC podvozkem (dnes už tomu možná dávají jiný název), s klasickým Airmaticem to ale není už pravda a dokazuje to právě nová Q7 nebo nový Range Rover. Hrozně záleží i na velikosti hliníků, ale to ti tu nemusím psát, všude budou tak trochu "obludy". Kdo je zvyklý na luxusní limuzínu, tak si prostě koupí zase limuzínu, ale to neznamená, že SUV na tom musí být hůře. Anebo to neví, že SUV může jet stejně pohodlně jako limuzína. Až přijde BMW X7, troufám si říci, že komfortem bude srovnatelná s BMW 7. SUV je prostě dnes v módě, ať už kvůli vyššímu posezu a přehledu na silnici či z jiných důvodů. Jízdně na tom A8, S-třída, 7 bude lépe než SUV typu RR, Q7, GLS, v pohodlí to bude srovnatelné, ne-li lepší. Prostě svět se zbláznil...JaraX píše:n62 4,8i ti přijde poruchový?
L322 je super auto, ale pohodlí Ska žádní SUV na světě nenabízí, je to dáno fyzikou, kdyby to šlo, lidi by auta typu 7er nebo Sclass nekupovali a všichni jezdili v SUV.

Benzín 4.8i asi nej volba, ale že by to byl ethalon kvality a nej motor, to asi také ne. Ty doby kvalitních aut jsou pryč.
Re: Range Rover L322 BMW M62
jel jsem už kdečím, ale nikdy bych si nedovolil tvrdit že jakykoliv SUV je pohodlnější než uplně nejvíc vybavený Luxusclaas auto, prostě je to fyzika, můžeš mít magic body control ale prostě fyziku nepřekonáš, bavil jsem se s několika lidma co maj tydle auta sježděný ačkoliv nejnovějším RR jsem nejel a ve všech testech se vždy dočtu že nejpohodlnější auto planety je W222 s konkurencí G12 (nepočítají se rollsy atd)
a v čem je ta N62 tak strašně poruchová?
a v čem je ta N62 tak strašně poruchová?
Re: Range Rover L322 BMW M62
Pro: JaraX
Nechci se tu zbytečně dohadovat, každý na to máme jiný názor, a tak to má být, jinak by si všichni vybírali stejné vozy a motorizace. Zkus se třeba zajít podívat do autosalonu na nový RR v long verzi a svézt se v něm, možná že změníš názor, že S-ko je ethalon třídy!
Nový RR se fakt povedl! Rolls-Royce se mi nikdy moc nelíbil. "Nedýchlo" to na mě. Nevím, co jsem od svezení čekal (ale u auta s takovou cenovkou jsem něco očekával, nedostavilo se). Ale to je můj názor, pro někoho to může být modla!
U motoru N62 je standardem vyšší spotřeba, kterou tady řeší lidé pomocí LPG, pokud chtějí šetřit, jinak tu už na fóru někdo zmiňoval možné úniky oleje (prosakování), o-kroužek, chlazení. Přijde Ti to, že to je bezproblémový motor? Oproti 4.4 biturbo možná jo, pak s Tebou mohu souhlasit, ale já bych to osobně jako bezporuchový motor nenazval, natož ethalon. Když se mění svíčky a olej, tak se nemá na atmosféře moc zkazit...
Podrobněji je to probráno například zde:
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=852056
PS: Dnes je pomalu lepší žádné auto nemít!
A vozit se taxíkem, vyjde to opravdu levněji. Kdysi to počítal můj kolega, ač se to zezačátku vůbec nezdá. Ale servisy, provozy - benzíny/nafta/lpg, STK, pojištění, to prostě něco stojí.
Nechci se tu zbytečně dohadovat, každý na to máme jiný názor, a tak to má být, jinak by si všichni vybírali stejné vozy a motorizace. Zkus se třeba zajít podívat do autosalonu na nový RR v long verzi a svézt se v něm, možná že změníš názor, že S-ko je ethalon třídy!

U motoru N62 je standardem vyšší spotřeba, kterou tady řeší lidé pomocí LPG, pokud chtějí šetřit, jinak tu už na fóru někdo zmiňoval možné úniky oleje (prosakování), o-kroužek, chlazení. Přijde Ti to, že to je bezproblémový motor? Oproti 4.4 biturbo možná jo, pak s Tebou mohu souhlasit, ale já bych to osobně jako bezporuchový motor nenazval, natož ethalon. Když se mění svíčky a olej, tak se nemá na atmosféře moc zkazit...
Podrobněji je to probráno například zde:
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=852056
PS: Dnes je pomalu lepší žádné auto nemít!
