Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Dotaz diferenciál E36 320i

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
hrosik
Registrovaný
Příspěvky: 92
Registrován: ned 25.03.2007 01:00
Bydliště: Jihlava

#1 Příspěvek od hrosik »

Prosím odborníky o pomoc.

Mám E36 sedan 320i r.v.97 (motor M52) manuál a rád bych si sehnal samosvor.

Jaký diferenciál mám shánět? (převodový poměr atd.)

Díky za rady.
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od castro »

3,45

špéra má pak štítek: S345
assassin_tl
Registrovaný
Příspěvky: 254
Registrován: pon 09.02.2009 01:00
Bydliště: Jince,Horomerice
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od assassin_tl »

castro: pro 328 to same?
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Existuje skvělá věc, online katalog zvaný ETK, odpoví ti vždy a hned a nesplete se. http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... xle_drive/ Odkaz přímo na něj je v levém menu. Je obrázkový, umí v něm hledat i malé děti.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#5 Příspěvek od Killca »

tak presne - francis :rock:
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
assassin_tl
Registrovaný
Příspěvky: 254
Registrován: pon 09.02.2009 01:00
Bydliště: Jince,Horomerice
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od assassin_tl »

Francis píše:Existuje skvělá věc, online katalog zvaný ETK, odpoví ti vždy a hned a nesplete se. http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... xle_drive/ Odkaz přímo na něj je v levém menu. Je obrázkový, umí v něm hledat i malé děti.


diks, ale i tak z toho nejsem moudrej, jestli to dobre chapu tak je nejspis u me prevodovej pomer v diffu 2,93 ... ale jakej tam muzu dat samosvor.. respektive rada kterej tam pasuje a funguje to na nej OK .. to jaksi v tom ETK nevidim... ale asi i tak budu shanet ten co tam mam... nechce se mi rusit ASC ...
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Samosvoření nemá vliv (na funkci rostlináře) na převodový poměr, takže sháněj samosvor se stejným převodem jako to co předepisuje ETK.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
tommyswobi
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: úte 25.03.2008 01:00
Bydliště: ČESKÁ LÍPA
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od tommyswobi »

jen dotaz,pokud mám mít na ISu diferák 3,45 šel by tam 3,64 :?: a pokud ano nevadilo by to něčemu :?: díky za info
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Šel by. Bude "kratší", auto bude živější, ale při stejné rychlosti jako s originálem bude mít motor vyšší otáčky = vyšší spotřebu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
tommyswobi
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: úte 25.03.2008 01:00
Bydliště: ČESKÁ LÍPA
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od tommyswobi »

Diky za info:-)
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#11 Příspěvek od Killca »

Francis píše:Šel by. Bude "kratší", auto bude živější, ale při stejné rychlosti jako s originálem bude mít motor vyšší otáčky = vyšší spotřebu.
=nizsi maximalni rychlost
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
stenlie
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: sob 09.02.2008 01:00
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od stenlie »

Zdravím rychlý dotaz dá se dostat ke guferu poloosy ne strany diferenciálu nebo se musí celý rozebrat ? (Začal mi unikat olej z levé strany difu :-( )
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#13 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Je tam priruba na tuším 6 či 8 šroubu, kterou odsroubujes (v ni je ten simering), ale musíš nejdriv odsroubovat poloosu, ale to je asi jasny. Budes pak muset byt kreativni, abys to dal zpátky, bude ti tam vadit ten vnitřek difu, ale dá se :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
johnyfly1
Registrovaný
Příspěvky: 811
Registrován: sob 04.10.2008 00:00

#14 Příspěvek od johnyfly1 »

mne tiez zacal slzit na lavej strane svor :roll: asi ho vymenim nachvilku za open a vymenim v nom co sa da...
hanz repasujes este tie lamely? dik
Odpovědět