Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

xDrive a "zkrácení" diffu

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
xhans
Registrovaný
Příspěvky: 207
Registrován: pon 16.07.2012 00:00
Bydliště: ČB

#21 Příspěvek od xhans »

BudVlad píše:Jaký LSD máš ( kolik lamel) ? Já jsem chtěl objednat OS Giken, ale v Turner Motorsport mi to rozmluvili že je hodně poruchový.
V Turnermotorsport ti rozmluvili svuj nejdrazsi nabizeny samosvor Giken ? je vidět že to není v Česku:D A jaký si nakonec vybral ? Doprava ?
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

#22 Příspěvek od BudVlad »

Vybral jsem 3lamelový s variable ramp angle. Doprava stála 358 USD.
BTW: zadní kryt z E60 padne na 188L diff.

Obrázek
Obrázek
molitan
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: čtv 07.11.2013 01:00
Bydliště: Ostravsko

#23 Příspěvek od molitan »

Taky premyslim o zkraceni diffu. N52 325i v manualu neni zadna raketa a pomer puvodniho diffu je pouze 3,23. Kdyz je redline v 7tis. tak ta 2ka je opravdu dlouha a pocitove pomala.

Idealni kandidat by byl diff z automatu s pomerem 3,73. Opravdu staci je jen vymenit, nebo je v tom neco vic?
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#24 Příspěvek od pavproch »

diff AT je 100% náhrada za diff MT, je to P-n-P

kratší diff je ale jen polovina zábavy, druhá půlka sa zove LSD
molitan
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: čtv 07.11.2013 01:00
Bydliště: Ostravsko

#25 Příspěvek od molitan »

O tom nepochybuju, ale je to pro mne momentalne draha sranda za petinasobnou cenu oproti zkraceni (ne-li vic).
Premyslim jestli ten diff z AT neni az moc kratky. Se divam ze zadni z xdrivu ma 3,38. Je taky kompatibilni s RWD ?
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#26 Příspěvek od pavproch »

u 3er sem zkracoval 3.15 -> 3.64, fčíl mi to na 6-tku točí při 200 tacho přesně 5000 toček... zn.ideál... aji na šestku to velmi ochotně zrychluje.

m4Zlika sem zkrátil 4.27 -> 5.00 a taky si nestěžuju....

takže imho zkrácení o cca 15% nemůže uškodit
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

#27 Příspěvek od BudVlad »

Příští měsíc budu dávat do auta LSD a zbydou mi 2 diff, kdyby měl někdo zájem. Jeden je 3.07, druhý 3.46.
Obrázek
MMira
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: čtv 25.03.2010 01:00

#28 Příspěvek od MMira »

3,46 bych si s dovolenim vzal, viz SZ
xhans
Registrovaný
Příspěvky: 207
Registrován: pon 16.07.2012 00:00
Bydliště: ČB

#29 Příspěvek od xhans »

BudVlad píše:Příští měsíc budu dávat do auta LSD a zbydou mi 2 diff, kdyby měl někdo zájem. Jeden je 3.07, druhý 3.46.
Ja bych bral ten dovoz z Turnera. Do ČB to nemám daleko :)
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

#30 Příspěvek od BudVlad »

Tak tam konečně mám 3.64 diff. Auto je podstatně živější.
Obrázek
bazi
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: úte 17.04.2012 00:00

#31 Příspěvek od bazi »

Taky mám N52 330iM... Díval jsem se na ebay a diffy 3,64 se pohybují od 450 EU. Jaká je taková dobrá cena? Kolik vás vyšly ty svory a kde jste je kupovali? Díky moc
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#32 Příspěvek od pavproch »

Já to bral přímo od Drexlerů, ale účetně a instalací to šlo přes jednu CZ firmu, která dělá (úspěšně) do motorsportu (kdyžtak SZ)

Takže sem dostal úplně nový OEM zadní diff (vel 188) pro AT (3.64) včetně vestavěného lamelového LSD (40% svornost) asi za 2000 EUR (bo xD, tak plus k temu nový OEM přední vel.174 , taky za lepší penys než v autorizáku)

Plus práce, samozřejmě
Odpovědět