Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e46 nejde napájení palivového čerpadla! vyřešeno

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
maxmin
Registrovaný
Příspěvky: 414
Registrován: sob 27.01.2007 01:00

#1 Příspěvek od maxmin »

V e46 320i touring 2002 nejde napájení palivového čerpadla.
Ve zkratce:
Pojistka je OK.
Relátko u pojistek je funkční.
DME relátko taky funguje...
Pojistky v e-boxu jsou také v pořádku.

Když na relé palivového čerpadla propojím piny 30 a 87 (= sepnuté relátko), palivové čerpadlo JEDE! Samotné relé je v pořádku, ale vypadá to že nedostává spínací signál, který by měl jít přímo z DME relé.
DME relé ale podle mě taky funguje, protože cvaká a když ho zacvaknu, tak se slyšitelně rozjedou nějaké věci v motoru.

Je něco co bych ještě mohl doma proměřit, nebo diagnostikovat IPNOU? A nebo doporučení na nějakého bmw elektrikáře v moravskoslezském kraji (nebo v polsku)?
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Zkus to pichnout inpou, treba je rozpadla synchronizace ews-dme.
maxmin
Registrovaný
Příspěvky: 414
Registrován: sob 27.01.2007 01:00

#3 Příspěvek od maxmin »

Konečně se mi podařilo rozjet INPU.

Píše mi to chybu
fuel pump relay - ground or open circuit
nebo viz. přílíha v němčině (mám dva notebooky a na druhém nevím proč inpu v němčině...)

Zkoušel jsem tam 4 relátka, chybu to háže se všemi, stejně tak úplně bez relé. Dokáže někdo v elektroschématech vyčíst který pin na řídící jednotce mám ještě proměřit, nebo co s tím?
Přílohy
inpa.png
inpa.png (66.79 KiB) Zobrazeno 1642 x
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Píše, že nemá kostru (nebo otevřený okruh). Zjednodušené schémátko je obvykle přímo na relátku, šel bych primárně po té kostře na ovládacím i ovládaném vodiči.
maxmin
Registrovaný
Příspěvky: 414
Registrován: sob 27.01.2007 01:00

#5 Příspěvek od maxmin »

Ty vole mě jebne!!!

Tak jsem vytáhnul celou skříňku s relátky, je tam vážně debilní přístup, ale povedlo se a za relátkem pro palivové čerpadlo jsem našel trošku podezřelou dvoulinku, která nevypadala jako originální kablík. Tahle dvoulinka mě dovedla až k tajnému vypínači!

Kdybyste věděli čím jsem si prošel abych auto vůbec dostal ze sídliště od tchánů domů... :-D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od JaraX »

jj tajné vypínače umí potrápit.
Odpovědět