Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Montáž teploměru chladiva E91 318d
Ahoj, máte někdo zkušenost jak doinstalovat měřák teploty chladiva do E91 LCI, 318d, 105kw, N47 ?
Nedávno jsem náhodou přes skryté menu zjistil, že se mi málo ohřejvá motor, vyměnil jsem termostat a už je to OK. Buhužel lézt do skrytého menu je silně nepraktické a chci mít přehled o teplotě motoru. Podlě mě, má vetšina E90 a E91 špatné termostaty - jenom o tom bohužel majitelé nevědí - zjistí až se jim ůplně zacpou DPF díky neproběhlým regeneracím.
Měřák bych dal do popelníku, ale nevým přesně kam dát snímač - myšlenka byla rozříznout hadici od motoru k chladiči co nejblíže u motoru aby nebyla ovlivněná moc teplota dokud neotevře termostat a necyrkuluju voda.
			
							Nedávno jsem náhodou přes skryté menu zjistil, že se mi málo ohřejvá motor, vyměnil jsem termostat a už je to OK. Buhužel lézt do skrytého menu je silně nepraktické a chci mít přehled o teplotě motoru. Podlě mě, má vetšina E90 a E91 špatné termostaty - jenom o tom bohužel majitelé nevědí - zjistí až se jim ůplně zacpou DPF díky neproběhlým regeneracím.
Měřák bych dal do popelníku, ale nevým přesně kam dát snímač - myšlenka byla rozříznout hadici od motoru k chladiči co nejblíže u motoru aby nebyla ovlivněná moc teplota dokud neotevře termostat a necyrkuluju voda.
- Přílohy
- 
			
		
				- budík.jpg (25.5 KiB) Zobrazeno 4254 x
 
- 
			
		
				- snímač.jpg (16.6 KiB) Zobrazeno 4254 x
 
- 
			
		
				- motor.jpg (124.53 KiB) Zobrazeno 4254 x
 
- 
				
								vita11   
- Moderátor
- Příspěvky: 2255
- Registrován: stř 26.06.2013 00:00
- Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
- Klubové ID: 3376
Nedávno tam proběhly nějaká změny a trochu to přejmenovali. Já to teda "kupoval" tady
			
			
									
						
							V8 power  BMW 650i LCI Spacegrau
 BMW 650i LCI Spacegrau
Top down BMW Z3 2.8i Arktissilber
 BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine BMW R1150R Atlantablau
 BMW R1150R Atlantablau

			
						 BMW 650i LCI Spacegrau
 BMW 650i LCI SpacegrauTop down
 BMW Z3 2.8i Arktissilber
 BMW Z3 2.8i ArktissilberCalming machine
 BMW R1150R Atlantablau
 BMW R1150R Atlantablau
Díky za rady. Máte pravdu - ten EOBD modul bude lepší řešení než tam něco bastlit. Díky Vám jsem si vzpoměl, že jsem asi před 1/2 rokem ELM 327 koupil na aukru a celou dobu leží v šuplíku. Vyzkouším zatím Torque free a když bude fungovat tak ho koupím, chtěl jsem BMWhat - ale 1170Kč za něj dávat nebudu. Ten ELM 327 modul máte danej pořád v autě, nebo ho odpojujete - kvůli vybíjení baterky v autě?
			
			
									
						
										
						- 
				
								vita11   
- Moderátor
- Příspěvky: 2255
- Registrován: stř 26.06.2013 00:00
- Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
- Klubové ID: 3376
Torque je pro sledování teploty stejně lepší. Ani nevim, jestli to BMWhat umí.
Ad modul: je to levná čínská elektronika, takže tomu nevěřím a vytahuju ho. Nerad bych, aby mě to vybilo baterku, nebo nedejbože přes to někdo auto ukradl nebo kvůli tomu auto shořelo.
			
			
									
						
							Ad modul: je to levná čínská elektronika, takže tomu nevěřím a vytahuju ho. Nerad bych, aby mě to vybilo baterku, nebo nedejbože přes to někdo auto ukradl nebo kvůli tomu auto shořelo.
V8 power  BMW 650i LCI Spacegrau
 BMW 650i LCI Spacegrau
Top down BMW Z3 2.8i Arktissilber
 BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine BMW R1150R Atlantablau
 BMW R1150R Atlantablau

			
						 BMW 650i LCI Spacegrau
 BMW 650i LCI SpacegrauTop down
 BMW Z3 2.8i Arktissilber
 BMW Z3 2.8i ArktissilberCalming machine
 BMW R1150R Atlantablau
 BMW R1150R Atlantablau



 a je to pod Carly for BMW...
 a je to pod Carly for BMW...