Narážka na počet pístků a počet závad byla žert
Výhodou vícepístkových třmenů je rovnoměrnější přítlak desek na kotouč.
I tak si myslím, že na to naše "takové to domácí žvýkání" postačí investice do desek se správnou směsí a správných kotoučů. Preferuju funkci před vzhledem a raději mám 312x28 kotouče M3 s tvarovými ventilačními kanály než 325x25 z E46 330i s radiálními kanály. Vejdou se na ně 16" kola, na denní jízdu pro mě lepší volba.
Hlavně kotouč E46 325mm vůči E36 M3 je i v litinové (3,0 m3) verze o 1kg těžší Směrové vedení vnitřní ventilace je taky polovina úspěchu Proto bych šel do E46/Z4M a na to narouboval brzdiče a bude to TOP
XYZ 6 pístek funguje výborně, vzhledem k ceně nového kitu. Po upgradu na mono-block systém se cena zvedla už na docela dost, k ceně kitu si připočti dalších 8500 za desky, které v tom fungují (nevyplatí se připlácet za jejich "race" směs) a jako jsi už skoro na ceně MovIt, StopTech apod.
BTW: u jednopístku jsem se zadřením setkal na brzdách, který někdo vůbec neudržoval (bez repasu gumiček, nenamazaný desky v držáku apod. takže jednopístku bych se nebál - sám jezdím písty 60/40 kotouče 312/294 a zastavuje to i čas )
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Ono ten přední kit má větší průměr pístků než ten zadní.
Nechal jsem nacenit i ten 6 pístek, ale nevím nevím jestli ho dostanu do 17". Spíše jen ze zvědavosti, protože to bude cenový nesmysl podle mě.
Nicméně ten 4 pístek od Bremba není špatnej. Mám ho vlastně na daily car v čistě silničním nepískavém setupu z výroby a brzdí slušně. Auto má tak 1520 kg.
Na Nordu začal lehce vadnout až na sjezdu z Adenau (neměl jsem ještě závodní kapalinu). Ostatně ještě jsem nenarazil na sériové brzdy, které by to tam daly .
Na difec mám všechny tři od strongflexu za 1100,- v 80Sh tvrdosti, ty tvrší bych tam nedával...
pod motor můžeš dát tohle peklo...
ale připrav se na to, že auto se bude dost třepat a hlavně se začnou povolovat šroubečky a matičky, co by jsi nevěřil, že se mohou samovolně povolit
kus za 2000,-
Pod převodovku nemají... ale leží mi v regále silonový špalíčky co jsem měl pod převodovkou a dal jsem je pryč Dají se použít motorové siláče ze staré škodovky - jsou masivnější a výškou sedí
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Ještě k tomu odlehčení co karbonová kapota a/nebo blatníky popř. ty coupé hliníkový dveře. Má to cenu za ty prachy?
Možná ještě škoda zrovna tady na tenhle zachovalej kousek a lak.
v poměru cena výkon se tyhle nesmysly řeší až tehdy, jestli Brno zajedeš za 2:18 , nebo za 2.18,5 a navíc máš potom škaredý auto, většina těch věcí je vlnitých a nepasují
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
tj k vzteku, poslal bych jim to zpátky! Dával jsem chladič NIS 60623A | NISSENS 17111728907 za cenovku cca 2 500,- s DPH a zatím dobrý. Originál se dával BEHR-HELLA