Nestartuje mi E36 Compact 316i M43 b16 1996
-
Pitris
- Registrovaný
- Příspěvky: 199
- Registrován: stř 04.02.2009 01:00
- Bydliště: Brno
-
Foldas
- Registrovaný
- Příspěvky: 2417
- Registrován: pon 26.02.2007 01:00
-
Brody
- Registrovaný
- Příspěvky: 3103
- Registrován: pon 23.04.2007 00:00
- Bydliště: Vimperk
- Klubové ID: 1772
Relátka jsem prohodil a stále nic. Zatim nemám náladu se v tom hrabat.
Občas to chytne, ale hned zdechne, pak už nic, pumpa slyšet není. Až seženu někoho se zkoušečkou, tak zkusim poměřit jestli do čerpadla jde proud.
Pokud tam proud nepůjde, tak auto hodim ze skály, protože na ten křáp nemám nervy
Apropo ten drát od čerpadla moc silnej není. Jde tam do tý svorkovnice k relátku ještě silnější červenej pokud se nepletu
Občas to chytne, ale hned zdechne, pak už nic, pumpa slyšet není. Až seženu někoho se zkoušečkou, tak zkusim poměřit jestli do čerpadla jde proud.
Pokud tam proud nepůjde, tak auto hodim ze skály, protože na ten křáp nemám nervy
Apropo ten drát od čerpadla moc silnej není. Jde tam do tý svorkovnice k relátku ještě silnější červenej pokud se nepletu
-
Foldas
- Registrovaný
- Příspěvky: 2417
- Registrován: pon 26.02.2007 01:00
-
Brody
- Registrovaný
- Příspěvky: 3103
- Registrován: pon 23.04.2007 00:00
- Bydliště: Vimperk
- Klubové ID: 1772
-
Brody
- Registrovaný
- Příspěvky: 3103
- Registrován: pon 23.04.2007 00:00
- Bydliště: Vimperk
- Klubové ID: 1772
Tak poměřeno jen obyč žárovkovou zkoušečkou a vypadá to, že jsem bez proudu
Toho jsem se obával, takže ten křáp nejspíš pude do šrotu. Nemám na to náladu a nervy zjišťovat v drátkách problém. Fialovo zelenej silnej kabel nevidím pod svorkovnicema relátek, takže nejspíš budu muset celou tu pojistkovou krabici vyndat nějak a otočit, abych viděl na dráty. Klump zas..
Zkoušel jsem jen na rozsvícený kontrolky.
Jinak jedná se o stranu spolujzdce jsou tam v něm dva konektory?
To nikdo neví přesně jaký je to relátko v tý krabici u e36ky?
Toho jsem se obával, takže ten křáp nejspíš pude do šrotu. Nemám na to náladu a nervy zjišťovat v drátkách problém. Fialovo zelenej silnej kabel nevidím pod svorkovnicema relátek, takže nejspíš budu muset celou tu pojistkovou krabici vyndat nějak a otočit, abych viděl na dráty. Klump zas..
Zkoušel jsem jen na rozsvícený kontrolky.
Jinak jedná se o stranu spolujzdce jsou tam v něm dva konektory?
To nikdo neví přesně jaký je to relátko v tý krabici u e36ky?
-
SvitaE36
- Registrovaný
- Příspěvky: 158
- Registrován: sob 29.12.2012 01:00
- Bydliště: Pelhřimov
-
SvitaE36
- Registrovaný
- Příspěvky: 158
- Registrován: sob 29.12.2012 01:00
- Bydliště: Pelhřimov
-
Brody
- Registrovaný
- Příspěvky: 3103
- Registrován: pon 23.04.2007 00:00
- Bydliště: Vimperk
- Klubové ID: 1772
-
Brody
- Registrovaný
- Příspěvky: 3103
- Registrován: pon 23.04.2007 00:00
- Bydliště: Vimperk
- Klubové ID: 1772
Dnes je krásně, teplo, auto celej den na slunku, baterka nandaná do auta z nabíječky. Sednu start a na drc to chytlo. Půl minuty běželo a zase zdechlo a už ani prd opět. Přesně takto se to chovalo, když se mi to stalo v létě v lijáku. Po dvou dnech na slunku to také chytlo takto a další den už to chytlo a nechcíplo až do toho ledna. Takže předpokládám spojitost s vlhkostí.
Kde přesně je hlavní ukostření motoru? Nebo zkrátka hlavní kostra? Měl jsem venku i řídící jednotku, kastlík suchej.
Je možný, kdyby byla baterka KO a nedobíjel alternátor aby to i za chodu chcíplo???
Kde přesně je hlavní ukostření motoru? Nebo zkrátka hlavní kostra? Měl jsem venku i řídící jednotku, kastlík suchej.
Je možný, kdyby byla baterka KO a nedobíjel alternátor aby to i za chodu chcíplo???
-
Foldas
- Registrovaný
- Příspěvky: 2417
- Registrován: pon 26.02.2007 01:00
-
Brody
- Registrovaný
- Příspěvky: 3103
- Registrován: pon 23.04.2007 00:00
- Bydliště: Vimperk
- Klubové ID: 1772
-
surfis
- Registrovaný
- Příspěvky: 4554
- Registrován: úte 24.07.2007 00:00
- Bydliště: Budějcééé
- Klubové ID: 1355
Na plně nabitou baterku se dá ujet v pohodě několik desítek kilometrů. Když to nastartuješ, tak i kdyby ti auto nedobíjelo, tak motor poběží dokud se baterie nevybije.
Co takhle odpojit přívod benzínu na vstřikovací lištu. Strč jí do nějaký pet lahve a otoč klíčkem do poslední polohy. Musí začít čerpat.
Co takhle odpojit přívod benzínu na vstřikovací lištu. Strč jí do nějaký pet lahve a otoč klíčkem do poslední polohy. Musí začít čerpat.
-
Brody
- Registrovaný
- Příspěvky: 3103
- Registrován: pon 23.04.2007 00:00
- Bydliště: Vimperk
- Klubové ID: 1772
Zítra se do toho pustim, budu tu mít konečně svého mechoše, tak snad se zjistí. Každopádně se vyzkouší i čerpadlo napojit přímo na baterku. Pak se bude postupovat dál. Ale na kontrolkách klíči na kontrolkách do čerpadla nešla žádná šťáva. Ještě zkusim při startu..
Pak se podívám na kostru, s tou tu měli lidi taky problémy. No musí se to už zprovoznit
Pak se podívám na kostru, s tou tu měli lidi taky problémy. No musí se to už zprovoznit
-
johnyfly1
- Registrovaný
- Příspěvky: 811
- Registrován: sob 04.10.2008 00:00
-
Brody
- Registrovaný
- Příspěvky: 3103
- Registrován: pon 23.04.2007 00:00
- Bydliště: Vimperk
- Klubové ID: 1772
-
3llf
- Registrovaný
- Příspěvky: 366
- Registrován: pát 10.04.2009 00:00
- Bydliště: Ústecko
- Klubové ID: 2220
-
Brody
- Registrovaný
- Příspěvky: 3103
- Registrován: pon 23.04.2007 00:00
- Bydliště: Vimperk
- Klubové ID: 1772
-
Foldas
- Registrovaný
- Příspěvky: 2417
- Registrován: pon 26.02.2007 01:00
-
johnyfly1
- Registrovaný
- Příspěvky: 811
- Registrován: sob 04.10.2008 00:00
