Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Nestartuje mi E36 Compact 316i M43 b16 1996

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Pitris
Registrovaný
Příspěvky: 199
Registrován: stř 04.02.2009 01:00
Bydliště: Brno

#21 Příspěvek od Pitris »

Jak to tedy dopadlo vyřešil jsi to něják?? A které to relé to je prosím teda ??Díky
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#22 Příspěvek od Foldas »

jsem to psal o 2 posty dříve. Podle barvy drátu to je jisté i kdyby někdo přehodil relátka
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Brody »

Relátka jsem prohodil a stále nic. Zatim nemám náladu se v tom hrabat.
Občas to chytne, ale hned zdechne, pak už nic, pumpa slyšet není. Až seženu někoho se zkoušečkou, tak zkusim poměřit jestli do čerpadla jde proud.
Pokud tam proud nepůjde, tak auto hodim ze skály, protože na ten křáp nemám nervy :roll:
Apropo ten drát od čerpadla moc silnej není. Jde tam do tý svorkovnice k relátku ještě silnější červenej pokud se nepletu :-D
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#24 Příspěvek od Foldas »

Není jednoduší si koupit obyč multimetr za 150 kč v nějakém obchodě než shánět někoho s měřákem?
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Brody »

Je, ale já na to se.. :-D To auto mě nebaví, nepotřebuju ho, takže mě teď ani nebaví se v tom hrabat. Proto si klidně i počkám den, dva, 14dní..

Bohužel, tohle je křáp největšího kalibru a mrzí mě to, že jsem do něj šel :-D Jelikož dvě bmw před ním jsem měl top :-)
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Brody »

Tak poměřeno jen obyč žárovkovou zkoušečkou a vypadá to, že jsem bez proudu :roll: :evil:
Toho jsem se obával, takže ten křáp nejspíš pude do šrotu. Nemám na to náladu a nervy zjišťovat v drátkách problém. Fialovo zelenej silnej kabel nevidím pod svorkovnicema relátek, takže nejspíš budu muset celou tu pojistkovou krabici vyndat nějak a otočit, abych viděl na dráty. Klump zas..
Zkoušel jsem jen na rozsvícený kontrolky.
Jinak jedná se o stranu spolujzdce jsou tam v něm dva konektory?

To nikdo neví přesně jaký je to relátko v tý krabici u e36ky?
SvitaE36
Registrovaný
Příspěvky: 158
Registrován: sob 29.12.2012 01:00
Bydliště: Pelhřimov

#27 Příspěvek od SvitaE36 »

Já mám na palivovou pumpu to modré :) Jsem si tím jistý.

Jinak mě pumpa občas nenatlačí když otočím do druhé polohy,sepne až když začnu startovat.

Takž at' ti někdo zatočí a proměř to,nebo jak psali předemnou,propoj to natvrdo a uvidíš jestli auto poběží.
Přílohy
vy5tth.jpg
vy5tth.jpg (34.75 KiB) Zobrazeno 1001 x
SvitaE36
Registrovaný
Příspěvky: 158
Registrován: sob 29.12.2012 01:00
Bydliště: Pelhřimov

#28 Příspěvek od SvitaE36 »

Ještě tady
Přílohy
relé.PNG
relé.PNG (166.24 KiB) Zobrazeno 998 x
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Brody »

jj Díky, už jsem zjistil. Zítra se pokusim domluvit s kámošem, protože já už s tim nic nesvedu. Do el. systému se hrabat já s mejma znalostma nechci.. :-(
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Brody »

Dnes je krásně, teplo, auto celej den na slunku, baterka nandaná do auta z nabíječky. Sednu start a na drc to chytlo. Půl minuty běželo a zase zdechlo a už ani prd opět. Přesně takto se to chovalo, když se mi to stalo v létě v lijáku. Po dvou dnech na slunku to také chytlo takto a další den už to chytlo a nechcíplo až do toho ledna. Takže předpokládám spojitost s vlhkostí.
Kde přesně je hlavní ukostření motoru? Nebo zkrátka hlavní kostra? Měl jsem venku i řídící jednotku, kastlík suchej.

Je možný, kdyby byla baterka KO a nedobíjel alternátor aby to i za chodu chcíplo???
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#31 Příspěvek od Foldas »

Pokud ti nejde altík a baterka je mrtvá tak odkud bude brát auto elektriku pro chod motoru?
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od Brody »

No to právě nevím jestli je altík mrtvej, jen další z hypotéz.
Teď mi baterka točí, je nabitá. Ale otázka je, jestli má potřebný napětí. Zítra budu mít jinou baterku na zkoušku.

Každopádně kde přesně je to ukostření motoru? Nebo nějaký to hlavní ukostření?
surfis
Registrovaný
Příspěvky: 4554
Registrován: úte 24.07.2007 00:00
Bydliště: Budějcééé
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od surfis »

Na plně nabitou baterku se dá ujet v pohodě několik desítek kilometrů. Když to nastartuješ, tak i kdyby ti auto nedobíjelo, tak motor poběží dokud se baterie nevybije.

Co takhle odpojit přívod benzínu na vstřikovací lištu. Strč jí do nějaký pet lahve a otoč klíčkem do poslední polohy. Musí začít čerpat.
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od Brody »

Zítra se do toho pustim, budu tu mít konečně svého mechoše, tak snad se zjistí. Každopádně se vyzkouší i čerpadlo napojit přímo na baterku. Pak se bude postupovat dál. Ale na kontrolkách klíči na kontrolkách do čerpadla nešla žádná šťáva. Ještě zkusim při startu..
Pak se podívám na kostru, s tou tu měli lidi taky problémy. No musí se to už zprovoznit :-)
Uživatelský avatar
johnyfly1
Registrovaný
Příspěvky: 811
Registrován: sob 04.10.2008 00:00

#35 Příspěvek od johnyfly1 »

ta vstrekovacia lista ma hore ventil tam pripoj manomenter klucik do polohy dva...cerpadlo by malo natlacit tusim okolo 3bar :)
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od Brody »

No to by to čerpadlo muselo být slyšet. Na poloze dva je ticho a proud tam nešel..
3llf
Registrovaný
Příspěvky: 366
Registrován: pát 10.04.2009 00:00
Bydliště: Ústecko

#37 Příspěvek od 3llf »

čerpadlo začne tlačit až při startování :wink:
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od Brody »

No tak někdo říká před, někdo při. člověk aby se v tom vyznal. já si právě myslím, že jsem slyšel čerpadlo i na druhé poloze klíčku. každopádně zítra snad budu chytřejší. Modlim se ať je to to čerpadlo a né nic v el.
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#39 Příspěvek od Foldas »

Čerpadlo jde až při roztočení motoru
Uživatelský avatar
johnyfly1
Registrovaný
Příspěvky: 811
Registrován: sob 04.10.2008 00:00

#40 Příspěvek od johnyfly1 »

ja si myslim ze cerpadlo sa spusti uz po otoceni kluciku do polohy 2 a ked natlaci 3bar tak sa vypne :)
Odpovědět