Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Kloub razeni u manualni prevodovky kdo uz menil ??
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Chystam se na vlastni popelnici vymenit vymackany kloub na prevodovce dil c 11, ovsem mam dilema zdali objednat i tyc razeni nebo ne... Predpokladam ze to uz nekdo delal a ma zkusenost zdali je vymackana i tyc razeni ci je zbytecne ji objednavat. Je to dil c. 6 na prilozenem obrazku. Pevne doufam ze selektorem, cili dilem c 9 nema sebemensi smysl se zabyvat a bude dokonaly, doufam ze je z kovu a ten ze se teda v silonech neopotrebuje...
Manualni fofrklacek jsem jeste nevidel jak je to vydrene kdyz to ma neco nalitano a nedokazu to odhadnout, zase na druhou stranu vsecko stoji penize a nema smysl menit to, co neni nutne. Budu rad kdyz mi nekdo napise nejake relevantni zkusenosti. Menim z duvodu ze to razeni uz neni z nejpresnejsich ( mimochodem fofrklacek u brambory kapitola sama za sebe, mohli by se od koncernu neco priucit ) a predpokladam ze se vymenou zlepsi natolik, ze mne prestane srat ze to tam " moc nejde "
Kdyby nekdo chtel, budu mit originalni olejovou napln na jednu manualni almaru, jelikoz jedno baleni je malo a dve moc. Takze vezmu tri a bude vymalovano, vyjde to na dve auta.
Manualni fofrklacek jsem jeste nevidel jak je to vydrene kdyz to ma neco nalitano a nedokazu to odhadnout, zase na druhou stranu vsecko stoji penize a nema smysl menit to, co neni nutne. Budu rad kdyz mi nekdo napise nejake relevantni zkusenosti. Menim z duvodu ze to razeni uz neni z nejpresnejsich ( mimochodem fofrklacek u brambory kapitola sama za sebe, mohli by se od koncernu neco priucit ) a predpokladam ze se vymenou zlepsi natolik, ze mne prestane srat ze to tam " moc nejde "
Kdyby nekdo chtel, budu mit originalni olejovou napln na jednu manualni almaru, jelikoz jedno baleni je malo a dve moc. Takze vezmu tri a bude vymalovano, vyjde to na dve auta.
- Přílohy
-
- 198.png (7.32 KiB) Zobrazeno 3287 x
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Jak píše Foldas.
U mě navíc bylo po 450k km vymačkané, a to velmi, uložení koule, díl č. 7. Řadička měla axiální vůli v milimetrech. Možná byla opotřebená i plastová koule na řadičce, dával jsem nové všechno.
U mě navíc bylo po 450k km vymačkané, a to velmi, uložení koule, díl č. 7. Řadička měla axiální vůli v milimetrech. Možná byla opotřebená i plastová koule na řadičce, dával jsem nové všechno.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
V té 11 se maximálně může vymačkat to silonový futro, který tam je vlisovaný, jinak v osičce z táhla převodovky to nebývá KO.
Potom klasicky cislo 7 a přední a zadní uložení horního táhla a bude to jak beton zase
Potom klasicky cislo 7 a přední a zadní uložení horního táhla a bude to jak beton zase

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Vůli v uložení koule poznáš, tahej-tlač na fofrklacek nahoru-dolů. Případně si stáhni obě manžety, abys na to viděl případně osahal prstem vůli.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Tam to bude dobre, je vymackane to silonove pouzdro, jednicka, dvojka je takova jalova, mene presna. Akorat bych mel rad vsechno najednou a nechci objednavat zbytecne veci. To hlavni mam a pokud bude neco dalsiho, bude to nejspis ukol na priste, nebudu do toho cpat horem spodem, i kdyz na druhou stranu, moc toho nechce, zatim jen prkotiny. Ale i tak se tam 5k v materialu ztrati, mozna i vic.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 258
- Registrován: sob 22.02.2014 01:00
- Bydliště: Olomouc
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Díl č.11 bez spuštění převodovky nevyměníš asi. Je tam sakra málo místa a kolík č.14 je nalisovaný fest.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 258
- Registrován: sob 22.02.2014 01:00
- Bydliště: Olomouc
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Když jsem toto měnil, měl jsem převodovku venku z auta. Čep č. 14 jsem vyrážel kladivem proti hmotné podložce.
I montáž je nic moc, uvnitř dutiny dílu č. 11 je mazací/utěsňovací element, kostka pěnové hmoty. Docela pruží a není jednoduché zasunout kolík nadoraz
I montáž je nic moc, uvnitř dutiny dílu č. 11 je mazací/utěsňovací element, kostka pěnové hmoty. Docela pruží a není jednoduché zasunout kolík nadoraz

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 258
- Registrován: sob 22.02.2014 01:00
- Bydliště: Olomouc
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 258
- Registrován: sob 22.02.2014 01:00
- Bydliště: Olomouc