Jako první začaly pazvuky z palivové soustavy, které jsem řešil výměnou palivového vedení, jak radí na fórech, ale samotný zvuk zůstal, spíše je to ještě horší. Ukázka zde: https://www.youtube.com/watch?v=aqwpvdn6sLk Zbývá už jen asi vyměnit HPFP. K tomu se váže asi další problém, auto po startu už nedrží otáčky nad 1000ot/m, ale jen na 700 a pak si sedne o něco níže. Ohřátý motor má pocitově o něco hrubší chod s jemnými vibracemi na rozdíl od studeného, ale zatím žádné kolísání otáček. Objevily se i jemné vibrace do volantu při akceleraci z nízkých otáček, cca do 2 tisíc, pak to zmizí. Zdá se mi, že se zvedla i spotřeba, dříve šlo jezdit za 7,5l, teď při stejné jízdě nespadne pod 9l. Diagnostika vypsala chyby 002AEC Air mass flow 2, plausibility / Nitrogen oxide sensor; 0030DA Nitrogen oxide sensor; 0029F4 Catalytic conversion Čeká mě tedy pravděpodobně výměna NOX senzoru. V BMW mi ho nacenili na něco málo přes 10 tisíc, je to možné? Za senzor?! Dá se pořídit levněji? Nevím, jestli tyhle všechny problémy se sebou nějak souvisí, ale uvítám jakékoliv rady.
