Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

spotreba 330xd

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2232
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
Klubové ID: 3376

#21 Příspěvek od vita11 Moderátor »

pavproch: když už jsme tady tak lehce OT :D zaslepoval si ten EGR? Čeká mě začátkem příštího roku servis (konečně tam dám Millers Nano :twisted: ), tak jestli se o to mám vůbec snažit :P
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3912
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#22 Příspěvek od pavproch »

ešče ni.... quli xdrive je k němu blbý přístup.... ale na jaře budu dělat (konečně) ten podvozek KW, tak přitem to zablinduju.... akorát ešče furt nevím, esli s dírkou nebo bez dírky... :twisted:

BudVlad to zaslepit natvrdo a OK, na US webech se ale většinou doporučuje tam nechat malou dírku....
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2232
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
Klubové ID: 3376

#23 Příspěvek od vita11 Moderátor »

Tak já se tentokrát pokusím mojeho mechoša spacifikovat, aby se do toho pustil. Minule na to neměl čas ... nebo se mu nechtělo :twisted:

BudVlad má modifikovaný SW, což může mýt zásadní vliv
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3912
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#24 Příspěvek od pavproch »

myslím, že EGR zablindoval už před úpravou v DS motorsport...
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od matiz »

Ja vam nevim, ja byt tak chytry ze bych mohl programovat v mnichove, tak si spousta z vas nezajezdi, a nebo jo, ale s polovicnim vykonem a max do 2500rpm... Nesrovnávejte s BudVladem, ma totalne odlisny motormanagment, v podstate ma zavodni auto se vsim co k tomu patri. Jak rikam, jakmile bych zjistil nejakou ojebavku, zkratit vstrik na polovinu a maximalne 2500rpm. Do doby nez se odstrani "zavada " nebo "nesoulad" mezi merenou a požadovanou hodnotou a co 7s hlasite a otravne glingani gongu s napisem přes cely cid. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen::mrgreen: :mrgreen:
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3912
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#26 Příspěvek od pavproch »

Soudružko, vy ste na mně neska nějaká Vostrá..... :twisted:



(pro mladší: v totalitní ČsTV existoval pořad "Nad dopisy diváků" který vedla nějaká soudružka Vostrá)
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2232
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
Klubové ID: 3376

#27 Příspěvek od vita11 Moderátor »

matiz ještě že v tom Mnichově nejsi :D :D
Občas jde jen o to, dostát tabulkovým regulím. A pokud auto opravdu nenadává, když se EGR zaslepí, tak se koza nažer a vlk zůstane celý
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od JaraX »

matiz píše:Ja vam nevim, ja byt tak chytry ze bych mohl programovat v mnichove, tak si spousta z vas nezajezdi, a nebo jo, ale s polovicnim vykonem a max do 2500rpm... Nesrovnávejte s BudVladem, ma totalne odlisny motormanagment, v podstate ma zavodni auto se vsim co k tomu patri. Jak rikam, jakmile bych zjistil nejakou ojebavku, zkratit vstrik na polovinu a maximalne 2500rpm. Do doby nez se odstrani "zavada " nebo "nesoulad" mezi merenou a požadovanou hodnotou a co 7s hlasite a otravne glingani gongu s napisem přes cely cid. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen::mrgreen: :mrgreen:
pod to bych se podepsal, ja dělat v mnichově tak je v tom autě namontovaný liskátko :D
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od matiz »

Ve volantu -)))))
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3912
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#30 Příspěvek od pavproch »

no vy dva ste se dlůůůho hledali... :twisted:
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od matiz »

No, mozna to bude tim ze nemame radi ty individualni upravy, protože nam to ztrpcuje život a hlavne se k tomu nikdo neprizna co tomu kdy vyved, co tam vylepsil a pak je to práce navíc a ztrata casu. Kdyby někdo nekdy napsal preventivne jsem si to vycistil sani, egr, chladic výfukových spalin, ale to neeeeeee, to se tady nenosi, to je same zaslepit, vykuchat, skube, netopi -))))))))))))))
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2232
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
Klubové ID: 3376

#32 Příspěvek od vita11 Moderátor »

Na EGR jsem si vzpomněl kvůli čištění sání :wink: Leží mě v kufru valve cleaner (zatím jenom leží, protože neumím zároveň stát na plynu a zároveň stříkat do sání :D ) a říkám si, jestli ten spray bude stačit nebo by to chtělo vyčistit pořádně...

btw. zrovna pavproch preventivně vyměnil půlku auta.. :)
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od JaraX »

mě prostě štve že je tady každej chytrej jak radio, všecí tu ví že když zaslepí EGR, zruší DPF, namontujou nejlépe konusovej vzducháč v motorovym prostoru, vykuchaj katy, obspoilerujou auto a nasadí tuningový nárazníky tak se dostanou uplně do novyho levelu a pak taková E39 je auto který je lepší než F01
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2232
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
Klubové ID: 3376

#34 Příspěvek od vita11 Moderátor »

Řekl bych, že zrovna tady se takových lidí moc nepohyboje.

Zeslepit EGR nechcu kvůli tomu, abych z toho udělal vzducholoď (za volantem asi ani nepoznám rozdíl), ale protože to autu prospěje. Oprav mě, jestli se mýlím
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od JaraX »

to auto je vymyšleny jako celek, nejlepší zpusob zaslepení EGRu je koupě benzína.
zaslepený EGR nebude nikdy tak dobře fungovat jak auto které EGR z výroby nemá. po nocích studuju PDFka určené pro školení mechaniků v BMW, a musím říct že ty auta sou vymyšlený do detailu, hlavně sedmičky, ty mě nepřestanou fascinovat co vše s čím komunikuje apod, pak si člověk říká že když udělá nějaký zásah proti tomu, tak se ta pyramida rychle hroutí.

myslím že tu nikdo neví přesné dusledky zaslepení EGRu, já to nevím, co vše pak čeká DPF Apod, já ve svém servisu si nemužu dovolit dělat opravy neprověřené odborníky, tudíž jakákoliv oprava v rozporu s postupem BMW mi může velmi rychle pokazit jméno a radši se tomu vyhýbám. proto radši každému vyměním separator i s hadicema než abych pak řešil proč proč proč, ve výsledku to pak člověk rozdělá místo 1x 3x a opět mu to kazí jméno. začal jsem praktikovat teorii že u nás není nic "dobrý" vše je bud udělané perfketně a nebo vůbec. udělat něco "to je dobrý, to stačí" tak to člověku jen kazí jméno.
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2232
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
Klubové ID: 3376

#36 Příspěvek od vita11 Moderátor »

já ale mám benzína :D
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od JaraX »

a co by to mělo u benzína přinést?
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2232
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
Klubové ID: 3376

#38 Příspěvek od vita11 Moderátor »

nemuselo by se tolik zanášet sání a hlavně ventyly
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
stene91
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: stř 22.10.2014 00:00

#39 Příspěvek od stene91 »

cau borci kdyz tu tak ctu tu debatu nevi nekdo kdo ma diagnostiku o okresu Uherskeho Hradiste nebo okoli Zlin atd.potrebuji odblokovat gong nezapliho pasu pokut to teda jde dik za info
Uživatelský avatar
Velvetek
Registrovaný
Příspěvky: 1005
Registrován: stř 31.10.2007 01:00
Bydliště: východní čechy
Klubové ID: 2613
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od Velvetek »

Tak já i po výměně termostatů jsem stále kolem přes 9 se spíše lehkou nohou. Je pravda, že ta zima tomu asi bude přidávat a jezdim spíše okresky, samé vesnice a tak.
Uvidíme, jak to bude v létě, ale 7 se mi prostě nezdá jako reálné při běžném ježdění...
__________________________
...330dA-Msport...
...ex 530dA-Msport-bmwpower...
Odpovědět