pavproch: když už jsme tady tak lehce OT zaslepoval si ten EGR? Čeká mě začátkem příštího roku servis (konečně tam dám Millers Nano ), tak jestli se o to mám vůbec snažit
V8 power BMW 650i LCI Spacegrau
Top down BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine BMW R1150R Atlantablau
ešče ni.... quli xdrive je k němu blbý přístup.... ale na jaře budu dělat (konečně) ten podvozek KW, tak přitem to zablinduju.... akorát ešče furt nevím, esli s dírkou nebo bez dírky...
BudVlad to zaslepit natvrdo a OK, na US webech se ale většinou doporučuje tam nechat malou dírku....
Ja vam nevim, ja byt tak chytry ze bych mohl programovat v mnichove, tak si spousta z vas nezajezdi, a nebo jo, ale s polovicnim vykonem a max do 2500rpm... Nesrovnávejte s BudVladem, ma totalne odlisny motormanagment, v podstate ma zavodni auto se vsim co k tomu patri. Jak rikam, jakmile bych zjistil nejakou ojebavku, zkratit vstrik na polovinu a maximalne 2500rpm. Do doby nez se odstrani "zavada " nebo "nesoulad" mezi merenou a požadovanou hodnotou a co 7s hlasite a otravne glingani gongu s napisem přes cely cid. :mrgreen:
matiz ještě že v tom Mnichově nejsi
Občas jde jen o to, dostát tabulkovým regulím. A pokud auto opravdu nenadává, když se EGR zaslepí, tak se koza nažer a vlk zůstane celý
V8 power BMW 650i LCI Spacegrau
Top down BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine BMW R1150R Atlantablau
matiz píše:Ja vam nevim, ja byt tak chytry ze bych mohl programovat v mnichove, tak si spousta z vas nezajezdi, a nebo jo, ale s polovicnim vykonem a max do 2500rpm... Nesrovnávejte s BudVladem, ma totalne odlisny motormanagment, v podstate ma zavodni auto se vsim co k tomu patri. Jak rikam, jakmile bych zjistil nejakou ojebavku, zkratit vstrik na polovinu a maximalne 2500rpm. Do doby nez se odstrani "zavada " nebo "nesoulad" mezi merenou a požadovanou hodnotou a co 7s hlasite a otravne glingani gongu s napisem přes cely cid. :mrgreen:
pod to bych se podepsal, ja dělat v mnichově tak je v tom autě namontovaný liskátko
No, mozna to bude tim ze nemame radi ty individualni upravy, protože nam to ztrpcuje život a hlavne se k tomu nikdo neprizna co tomu kdy vyved, co tam vylepsil a pak je to práce navíc a ztrata casu. Kdyby někdo nekdy napsal preventivne jsem si to vycistil sani, egr, chladic výfukových spalin, ale to neeeeeee, to se tady nenosi, to je same zaslepit, vykuchat, skube, netopi -))))))))))))))
Na EGR jsem si vzpomněl kvůli čištění sání Leží mě v kufru valve cleaner (zatím jenom leží, protože neumím zároveň stát na plynu a zároveň stříkat do sání ) a říkám si, jestli ten spray bude stačit nebo by to chtělo vyčistit pořádně...
mě prostě štve že je tady každej chytrej jak radio, všecí tu ví že když zaslepí EGR, zruší DPF, namontujou nejlépe konusovej vzducháč v motorovym prostoru, vykuchaj katy, obspoilerujou auto a nasadí tuningový nárazníky tak se dostanou uplně do novyho levelu a pak taková E39 je auto který je lepší než F01
Řekl bych, že zrovna tady se takových lidí moc nepohyboje.
Zeslepit EGR nechcu kvůli tomu, abych z toho udělal vzducholoď (za volantem asi ani nepoznám rozdíl), ale protože to autu prospěje. Oprav mě, jestli se mýlím
V8 power BMW 650i LCI Spacegrau
Top down BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine BMW R1150R Atlantablau
to auto je vymyšleny jako celek, nejlepší zpusob zaslepení EGRu je koupě benzína.
zaslepený EGR nebude nikdy tak dobře fungovat jak auto které EGR z výroby nemá. po nocích studuju PDFka určené pro školení mechaniků v BMW, a musím říct že ty auta sou vymyšlený do detailu, hlavně sedmičky, ty mě nepřestanou fascinovat co vše s čím komunikuje apod, pak si člověk říká že když udělá nějaký zásah proti tomu, tak se ta pyramida rychle hroutí.
myslím že tu nikdo neví přesné dusledky zaslepení EGRu, já to nevím, co vše pak čeká DPF Apod, já ve svém servisu si nemužu dovolit dělat opravy neprověřené odborníky, tudíž jakákoliv oprava v rozporu s postupem BMW mi může velmi rychle pokazit jméno a radši se tomu vyhýbám. proto radši každému vyměním separator i s hadicema než abych pak řešil proč proč proč, ve výsledku to pak člověk rozdělá místo 1x 3x a opět mu to kazí jméno. začal jsem praktikovat teorii že u nás není nic "dobrý" vše je bud udělané perfketně a nebo vůbec. udělat něco "to je dobrý, to stačí" tak to člověku jen kazí jméno.
cau borci kdyz tu tak ctu tu debatu nevi nekdo kdo ma diagnostiku o okresu Uherskeho Hradiste nebo okoli Zlin atd.potrebuji odblokovat gong nezapliho pasu pokut to teda jde dik za info
Tak já i po výměně termostatů jsem stále kolem přes 9 se spíše lehkou nohou. Je pravda, že ta zima tomu asi bude přidávat a jezdim spíše okresky, samé vesnice a tak.
Uvidíme, jak to bude v létě, ale 7 se mi prostě nezdá jako reálné při běžném ježdění...