Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
spotreba 330xd
-
matiz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Ja vam nevim, ja byt tak chytry ze bych mohl programovat v mnichove, tak si spousta z vas nezajezdi, a nebo jo, ale s polovicnim vykonem a max do 2500rpm... Nesrovnávejte s BudVladem, ma totalne odlisny motormanagment, v podstate ma zavodni auto se vsim co k tomu patri. Jak rikam, jakmile bych zjistil nejakou ojebavku, zkratit vstrik na polovinu a maximalne 2500rpm. Do doby nez se odstrani "zavada " nebo "nesoulad" mezi merenou a požadovanou hodnotou a co 7s hlasite a otravne glingani gongu s napisem přes cely cid.
:mrgreen: 
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
pod to bych se podepsal, ja dělat v mnichově tak je v tom autě namontovaný liskátkomatiz píše:Ja vam nevim, ja byt tak chytry ze bych mohl programovat v mnichove, tak si spousta z vas nezajezdi, a nebo jo, ale s polovicnim vykonem a max do 2500rpm... Nesrovnávejte s BudVladem, ma totalne odlisny motormanagment, v podstate ma zavodni auto se vsim co k tomu patri. Jak rikam, jakmile bych zjistil nejakou ojebavku, zkratit vstrik na polovinu a maximalne 2500rpm. Do doby nez se odstrani "zavada " nebo "nesoulad" mezi merenou a požadovanou hodnotou a co 7s hlasite a otravne glingani gongu s napisem přes cely cid.![]()
![]()
![]()
:mrgreen:
-
matiz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
No, mozna to bude tim ze nemame radi ty individualni upravy, protože nam to ztrpcuje život a hlavne se k tomu nikdo neprizna co tomu kdy vyved, co tam vylepsil a pak je to práce navíc a ztrata casu. Kdyby někdo nekdy napsal preventivne jsem si to vycistil sani, egr, chladic výfukových spalin, ale to neeeeeee, to se tady nenosi, to je same zaslepit, vykuchat, skube, netopi -))))))))))))))
-
vita11
- Moderátor
- Příspěvky: 2255
- Registrován: stř 26.06.2013 00:00
- Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
- Klubové ID: 3376
Na EGR jsem si vzpomněl kvůli čištění sání
Leží mě v kufru valve cleaner (zatím jenom leží, protože neumím zároveň stát na plynu a zároveň stříkat do sání
) a říkám si, jestli ten spray bude stačit nebo by to chtělo vyčistit pořádně...
btw. zrovna pavproch preventivně vyměnil půlku auta..
btw. zrovna pavproch preventivně vyměnil půlku auta..
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau

Top down
Calming machine

-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
mě prostě štve že je tady každej chytrej jak radio, všecí tu ví že když zaslepí EGR, zruší DPF, namontujou nejlépe konusovej vzducháč v motorovym prostoru, vykuchaj katy, obspoilerujou auto a nasadí tuningový nárazníky tak se dostanou uplně do novyho levelu a pak taková E39 je auto který je lepší než F01
-
vita11
- Moderátor
- Příspěvky: 2255
- Registrován: stř 26.06.2013 00:00
- Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
- Klubové ID: 3376
Řekl bych, že zrovna tady se takových lidí moc nepohyboje.
Zeslepit EGR nechcu kvůli tomu, abych z toho udělal vzducholoď (za volantem asi ani nepoznám rozdíl), ale protože to autu prospěje. Oprav mě, jestli se mýlím
Zeslepit EGR nechcu kvůli tomu, abych z toho udělal vzducholoď (za volantem asi ani nepoznám rozdíl), ale protože to autu prospěje. Oprav mě, jestli se mýlím
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau

Top down
Calming machine

-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
to auto je vymyšleny jako celek, nejlepší zpusob zaslepení EGRu je koupě benzína.
zaslepený EGR nebude nikdy tak dobře fungovat jak auto které EGR z výroby nemá. po nocích studuju PDFka určené pro školení mechaniků v BMW, a musím říct že ty auta sou vymyšlený do detailu, hlavně sedmičky, ty mě nepřestanou fascinovat co vše s čím komunikuje apod, pak si člověk říká že když udělá nějaký zásah proti tomu, tak se ta pyramida rychle hroutí.
myslím že tu nikdo neví přesné dusledky zaslepení EGRu, já to nevím, co vše pak čeká DPF Apod, já ve svém servisu si nemužu dovolit dělat opravy neprověřené odborníky, tudíž jakákoliv oprava v rozporu s postupem BMW mi může velmi rychle pokazit jméno a radši se tomu vyhýbám. proto radši každému vyměním separator i s hadicema než abych pak řešil proč proč proč, ve výsledku to pak člověk rozdělá místo 1x 3x a opět mu to kazí jméno. začal jsem praktikovat teorii že u nás není nic "dobrý" vše je bud udělané perfketně a nebo vůbec. udělat něco "to je dobrý, to stačí" tak to člověku jen kazí jméno.
zaslepený EGR nebude nikdy tak dobře fungovat jak auto které EGR z výroby nemá. po nocích studuju PDFka určené pro školení mechaniků v BMW, a musím říct že ty auta sou vymyšlený do detailu, hlavně sedmičky, ty mě nepřestanou fascinovat co vše s čím komunikuje apod, pak si člověk říká že když udělá nějaký zásah proti tomu, tak se ta pyramida rychle hroutí.
myslím že tu nikdo neví přesné dusledky zaslepení EGRu, já to nevím, co vše pak čeká DPF Apod, já ve svém servisu si nemužu dovolit dělat opravy neprověřené odborníky, tudíž jakákoliv oprava v rozporu s postupem BMW mi může velmi rychle pokazit jméno a radši se tomu vyhýbám. proto radši každému vyměním separator i s hadicema než abych pak řešil proč proč proč, ve výsledku to pak člověk rozdělá místo 1x 3x a opět mu to kazí jméno. začal jsem praktikovat teorii že u nás není nic "dobrý" vše je bud udělané perfketně a nebo vůbec. udělat něco "to je dobrý, to stačí" tak to člověku jen kazí jméno.
- Velvetek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1005
- Registrován: stř 31.10.2007 01:00
- Bydliště: východní čechy
- Klubové ID: 2613
- Kontaktovat uživatele:
Tak já i po výměně termostatů jsem stále kolem přes 9 se spíše lehkou nohou. Je pravda, že ta zima tomu asi bude přidávat a jezdim spíše okresky, samé vesnice a tak.
Uvidíme, jak to bude v létě, ale 7 se mi prostě nezdá jako reálné při běžném ježdění...
Uvidíme, jak to bude v létě, ale 7 se mi prostě nezdá jako reálné při běžném ježdění...
__________________________
...330dA-Msport...
...ex 530dA-Msport-bmwpower...
...330dA-Msport...
...ex 530dA-Msport-bmwpower...
