Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 přední kotouče
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
M3 nebo větší.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
První upgrade jsou lepší desky.
Pokud potřebuješ hodně tvrdý desky, tak tvrdý kotouče.
Potom pokud je to málo, tak větší brzdy
A pokud je to pořád málo tak náporový chlazení

Pokud potřebuješ hodně tvrdý desky, tak tvrdý kotouče.
Potom pokud je to málo, tak větší brzdy
A pokud je to pořád málo tak náporový chlazení


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
Panceřové hadice eliminují roztahování seriových gumovýc hadic - pocitíš jistější pedál, lepší dávkovatelnost - to platí pouze, pokud seš na teplotě, kterou ty desky snáší ještě dobře, až je spálíš, tak tě nezachrání už nic
šlapeš na houbu 


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
Tohle je špatná směs destičkyKoldus píše:já si myslim že to vadnutí je pouze ve špičce teploty. po pár metrech jizdy je to zase dobry než zabrzdim třeba 3x - 5x a pak slapu na brzdu a brzdy nic moc. Tak nevim jestli by tomu pomohl ten vrtanej kotouč


Vrtaný kotouč pomůže maximálně k lepšímu chlazení - ale to trvá pěkně dlouho než rozpálenej kotouč ochladíš


Větší brzdy to do určité míry vyřeší (bavíme se o okresce a ježdění na silnici), jak tomu ale budeš dávat pořádnou tavbu, tak se dostaneš zase tam, kde jsi byl

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
Záleží jaky mas požadavky. .. pokud ti nevadí prach na kolech, za studena pískání tak ti mužů pomoct, ale cena je jak říkáš od 2000kc. .. není problém dat za desky i 9 tis ale to je pro tvoje účely úplně zbytečný.
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 291
- Registrován: stř 13.05.2009 00:00
- Bydliště: JC
- Kontaktovat uživatele:
Nejlepší zkušenost mám s obyč vrtaným zimmermanem, má namotáno 25 + tis km ostrého provozu(328i) bez známek zvlnění nebo vadnutí. Brzdí to jak blázen, a co se týče dávkování přijde mi to hodně podobný sérii. předtim jsem vystřídal po cca 20ti tis víc lepších výrobců a už od pár tisíc km jevili známky zvlnění
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
Hm, a mě zimmernamy na zadní nápravě popraskali na jedné sadě desek...
- připlácet si za vrtanou variantu je úplně zbytečný - stejná směs jako nevrtané kotouče. Hlavně vrtanou variantu vyrábí pouze na levou stranu auta - holt je asi problém udělat kotouče na pravou stranu auta 
Kotouče jako takové nemají vliv na vadnutí - tohle ovlivňuje destička a její charakter. Pak jde už jen o to, jak to železo bude dobře ventilováno a jak moc bude ubývat např. pod tvrdou deskou atd.


Kotouče jako takové nemají vliv na vadnutí - tohle ovlivňuje destička a její charakter. Pak jde už jen o to, jak to železo bude dobře ventilováno a jak moc bude ubývat např. pod tvrdou deskou atd.
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 291
- Registrován: stř 13.05.2009 00:00
- Bydliště: JC
- Kontaktovat uživatele:
No když jsem je pořídil koukal jsem že jsou jen levostranný. To mě popravdě trochu pohoršilo. Nicméně jsem s nimi zatím spokojen.. Problém s klepáním kotoučů při ostřejším provozu jsem řešil hodně dlouho a od zimmermanu mam klid.... Taky asi záleží kus od kusu ale za mě docela fajn. Pro informaci tam mám tuším desky ferodo. Občas si lehce písknou ale účinek to vynahradí
edit: ucpaný dírky mívám jen v zimě tím svinstvem ze silnic jinak vůbec
edit: ucpaný dírky mívám jen v zimě tím svinstvem ze silnic jinak vůbec
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1079
- Registrován: ned 30.08.2009 00:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 2434
Já měl na zvedáku 4 auta a u všech byly dírky plný bordela a každě mělo jiné desky.Takže já osobně na moje auto Zimmermany neMattyX píše:Dírky by neměly být ucpaný, alespoň jsem to málokdy viděl... Asi deskama, který to zalepí, místo aby ten prach odletěl ven

Je to jen názor a zkušenost

Ještě podotýkám bylo to přes letní sezonu.