Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e46 316i klepe ako vylagrovany diesel??

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
stangto
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: stř 11.01.2012 01:00

#1 Příspěvek od stangto »

Caute chalani,

mam problem s mojou 316i predface. Klepe mi za studena ako hnusny stary diesel, ked sa uplne zohreje prestane. To klepanie sa postupne objavi, zosili, klepoce a nahle prestane. Takto sa to opakuje az kym sa nezohreje. Strasne mi to lezie na nervy.
Olej mam meneny,10w40 filter odvetrania klukovej skrine detto. Nestretli ste sa s tym uz? Uplne ma to vytaca...

dik vsetkym za postrehy

klepe do 0:20 potom zacne v 1:00

https://www.youtube.com/watch?v=wtGvgR- ... e=youtu.be
stangto
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: stř 11.01.2012 01:00

#2 Příspěvek od stangto »

nikto nic :?:
pepino5xx
Registrovaný
Příspěvky: 2506
Registrován: úte 15.04.2008 00:00
Bydliště: Brno

#3 Příspěvek od pepino5xx »

Hydroštely?
Design
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: ned 30.03.2014 01:00

#4 Příspěvek od Design »

To budou hydroštely. Zkus tam dat Liqui Moly MOS2 10w40 mohlo by se to po tom trošku ztišit.
stangto
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: stř 11.01.2012 01:00

#5 Příspěvek od stangto »

dik za reakciu, vysvetlite mi prosim co su tie hydrostely? je to vec co sa nemeni/neoplati? nenecha ma auto niekde vysiet?
pepino5xx
Registrovaný
Příspěvky: 2506
Registrován: úte 15.04.2008 00:00
Bydliště: Brno

#6 Příspěvek od pepino5xx »

Tlakem oleje vymezuje vůle vačka-ventil, po staru se muselo seřizovat, tohle dělá samo.
Jeden stojí cca okolo 300kč.
Zkusil bych ten jiný olej prvně.
stangto
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: stř 11.01.2012 01:00

#7 Příspěvek od stangto »

Ten co pise Design?
Keby som to chcel menit, tak je to niekde zakopane v motore alebo to nie je taky problem pre zrucneho servisaka?

dik
odapoz
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: pát 31.08.2012 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#8 Příspěvek od odapoz »

No já bych tam zkusil dat 5w40, je řidší takze se to natlakuje rychleji a nebude to cvakat. Jinak nejrozumnější oprava je koupě jinýho motoru, případně auta
Design
Registrovaný
Příspěvky: 171
Registrován: ned 30.03.2014 01:00

#9 Příspěvek od Design »

No ale to je blbost ono jde oto že když to cvaka tak hydroštel neudrži olej a proto cvaka proto bych zkusil ten olej co rikam.
odapoz
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: pát 31.08.2012 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#10 Příspěvek od odapoz »

Soudím podle vlastní zkušenosti, mel jsem 10w40 v m52b25, výjimečně se ozvaly hydrostely chvili po nastartování, po výměně na 5w40 se neozvaly už nikdy
stangto
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: stř 11.01.2012 01:00

#11 Příspěvek od stangto »

teraz aby som skusil obidva :roll:
Radsej by som to vyriesil ich vymenou. Na slovenskom fore jeden pisal, ze to vymenil za 80e, cca 2000kc je to uplne nerealne? resp. Neviete mi poradit cislo v etk?
Dabler
Registrovaný
Příspěvky: 501
Registrován: úte 18.05.2010 00:00

#12 Příspěvek od Dabler »

hydra se zalepi smesi dehtu pri spatne zvolenem oleji, pripadne prodluzovani vymennych intervalu, pri vetsi zatezi motoru s absenci olejoveho chladice. , vymenou oleje za jiny s lepsimi cisticimi vlastnostmi je mozna ,ale ne zcela ucinna. idealni je vymena za nove a pred montazi do motoru natlakovani olejem pouzivanym v nem. od vyroby jsou napustene nejakym mineralnim olejem jen pro konzervaci. jinak kdyz se veme kontrukcne hydraulicke zdvihatko tak je takrka nemozne aby se jeho vnitrnosti vycistili dukladne jen vymenou za jiny olej v motoru, ci pouziti kdejakych zazracnych pripravku.
Odpovědět