Princip je v tom, že pokud je sepnutá natvrdo a má otáčky s pumpou tak v tu chvíli máš na řemenicích odpor, protože roztáčíš vrtuli. Někdo říká že to dělá cca 5ps někdo, že víc a někdo říká, že to je uplně jedno... Až se dostanu zase na brzdu někdy tak si vezmu 32 klíč a nechám si to odbrzdit s visco a bez ní

Potom se rozhodnu jestli to předělám

Francis mě, ale nahlodal s myšlenkou, že čidlo pro sepnutí vrtule by nemělo být v chladiči, ale ideálně na vstupu do chladiče, jelikož čidlo je umístěný v chladným rohu chladiče, kterej se zahřeje až už při lehkým přehřátí (cca 105-110? uvnitř motoru). Přesnost teploty je druhá věc... polovina aut ma zarostlej chladič a výměník, takže v tom případě se pohybujou přes 100 pokud čidlo pro budík ma tento rozsah...