Díky.

navrhni mu ať vrátí výuční list a jde do Tesca za kasu, tam mu bude takový rozum dobrý,drago944 píše:No mě mechanik, řekl, že to co se tu píše je totální kravina, pokud je vanos zdravej a vymění se gumičky, tak to žádnej rozdíl není, ale pokud rachtá, vykazuje odchylky, tak pak to znát je. Hrabání v tom vanosu a měnění kroužků se pak může vymknout k ještě horšímu následku, než to bylo.
A muzes takhle sundat Vanos z sekundarniho rozvodu bez blokovani rozvodu a vacek? Shade ten postup popisoval trosku jinak, ze si staci ten vanos trosku povytahnout, tim padem se dostanes na ty srouby, kterymi je prisrouboovany pouzdro, ty odsroubujes a vanos vytahnes.Bratn píše:navrhni mu ať vrátí výuční list a jde do Tesca za kasu, tam mu bude takový rozum dobrý,
na single vanosu není navíc co zkurvit, nemusí se ani dělat seřízení rozvodů, nic se nemusí zajistit atd, ten návod na beisansystems je zbytečně složitý, stačí sundat víko, sundat vanos (22 klíč na kliku a pomoct si pootáčením motoru, cukáním tam a zpět), vyměnit gumičky a kroužek namazat olejem a zasadit zpět
Jasny,single vanos. Proc to tam teda aretuji?Bratn píše:zbytečně komplikované a když Ti ten šroubek spadne, tak letí rovnou do rozvodů, navíc nepovolíš na vanosu ten 18 šroub a tedy nevyměníš ten vnitřní kroužek, normálně te bez aretace sundáš dopředu a potom zase malým cukáním za kliku nasuneš, ale to platí jen u single vanosu!!!