Koupil sem vyhodne od znameho e36ku 2.5tds 1996 v AUTOMATU,pojizdnou,ale stim ze je nefunkcni starter(starter sem ihned pri koupi vymenil)a ze je PRASKLE LANKO na ovladani radici paky automatu,a je tam stale cvaknute D a nejde snim couvat-jedine kdyz lehnu pod auto a rucne na prevodovce precvaknu na jinej kvalt.Ale i presto ze tam neni lanko,se pri startovani vzdy musela RADICKA v aute dat do polohy P protoze jinak auto nechtelo tocit starterem,a pri jizde se musela RADICKA zase dat zpatky na D aby radilo-kdyz sem to nechal behem jizdy na P tak prevodovka neradila jela jen na 1cku, ALE RUCNE JE PO CELOU DOBU ZARAZENO Dčko . Tak sem takhle jezdil s autem 3 mesice bez problemu(az na to couvani),a ted kdyz sem se rozhodl ze to lanko tedy hold koupim v inveltu za 1990kc(nikde sem ho nemohl sehnat-ani bmw vrakoviste) tak se vyskytl PROBLEM :
Jak uz sem psal- pri startovani auta musi bejt radicka dana na Pčko aby tocil starter.Ale od vcera auto nechce tocit starterem ani kdyz je to na Pčku.Tak sem skusil lehnout pod auto a rucne preradit na to Pčko a auto stejne netoci..pak sem myslel ze je to zase starter (ikdyz sem ho pri koupi menil),tak mi napadlo ze vemu kabel ,a do STARTERU pustim naprimo 12 jestli bude tocit,a on toci.Takze starter je dobrej.Tak zapnu klicek a nastartuju pres ten kabel , a auto normalne chytne , ALE SVITI NA BUDIKACH KONTROLKA AUTOMATICKY PREVODKY a kdyz se chci rozjet tak auto se nechce rozjet- neco jako kdyz u auta v automatu date VLOČKU a snazi se to rozjet co nejcitlivejs nejpomalejs… Doufam ze je to alespon trosicku srozumitelny.. DEKUJU MOC za kazdou radu..

