Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E36 dvouhmota SWAP > jednohmota

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
onlybimmers
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 22.05.2011 00:00

#1 Příspěvek od onlybimmers »

hoši, mám E36 323i s dvouhmotou a 228mm spojkou... rád bych to přehodil na jednohmotu s odpruženou lamelou...

jde tam narvat jednohmota z M50 320i? nebo z čeho tam pasuje setrvák?
assassin_tl
Registrovaný
Příspěvky: 254
Registrován: pon 09.02.2009 01:00
Bydliště: Jince,Horomerice
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od assassin_tl »

Dava se z m20 - e30 320/325 - ale prijde mi to jako dost prace, musi se dat z te trici starter atd, mozna by sel prohodit venec, tim si ale nejsem jist, ze by lidi prohazovali startery kdyby to bylo easy.
Jo a mam za to ze jsou aftermarket prestavbove sety - tusim valeo nakej ma
No a pak tuningove odlehcene - tech uz je na netu kupa...
onlybimmers
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 22.05.2011 00:00

#3 Příspěvek od onlybimmers »

ty kity a komplet sety vim... ale to je 16 tacu za set :) ale do budoucna se tomu asi stejne nevyhnu

Obrázek
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#4 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

ja daval jednohmotu z M20 (ten jsem odlehcil a stocil na prumer vence M50, takze jsem nechal povodni starter, pokud si to dobre vybavuju) a 2 lamelovou racing Tilton spojku, bylo to neuveritelny pri jizde (hrozne lehke a rychle razeni 2ma prsty), ale na rozjezdy zadna hitparada (dalo se s tim normalne jezdit, ale cukalo a mlatilo to pri rozjezdu, pak uz ok)... jako bonus ty 2 lamely prenesou brutalni moment (tusim pres 600Nm)...
Byla sranda s tim jet, motor se na 1, 2, 3 roztacel jak kdyby mel o 50PS vic...
“Ability is what you're capable of doing.”
onlybimmers
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 22.05.2011 00:00

#5 Příspěvek od onlybimmers »

Hanz píše:ja daval jednohmotu z M20 (ten jsem odlehcil a stocil na prumer vence M50, takze jsem nechal povodni starter...
to zní jako slušná legrace :twisted: dělám si coupé spíš na "trackdays" než na každoděnní streetový ježdění, takže mi ten bordel při rozjezdu vadit nebude 8)
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Vezmeš M20 setrávak, ze zadní strany odtočíš ten nálitek, kterej Ti vadí pro to abys to dal na M50 :) Lamela odpružená je lepší pro normální provoz, dá se i s neodpruženou., ale... :) Věnec pro starter se musí stáhnout na průměr M50/52 věnce, přehodíš na M20 setrvák a jízda :) vyvážení je samozřejmost ;)

Já setrvák rozkrájel trochu víc teďka :twisted:

Obrázek

ještě to nemám zvážený ale mělo by to mít okolo 5KG + lehká spojka jak píše hanz a trestací věc je na světě :twisted:
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#7 Příspěvek od Foldas »

ja mám klasicky z L-jetronica (váha 6,9 Kg) s věncem na m50 neodpruženou lamelu a už to je znát proti seriove dvouhmotě. pravda na volnoběh trochu rachta převodovka, ale ta už má nejlepší za sebou dávno
Odpovědět