Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e39 525i vibrace volantu, podlahy, kardan?
Zdravím, podle mechanika je podvozek pevný a v pořádku. kola převážena dvakrát, vibrace začíná cca ve 110kmh a je nejsilnější kolem 140kmh, jde to silně do řízení a přijde mi že to jde i od podlahy. nemohlo by to být vyvážení kardanu? nebo jeho uložení? v neděli ještě zkusím přehodit kola za zimní a poté přední za zadní...
Re: e39 525i vibrace volantu, podlahy, kardan?
POkročil jsi nějak? mám stejný problém jen vibrace do volanu moc nejdou ale v podlaze to cítím taky.
Díky.

Díky.

Re: e39 525i vibrace volantu, podlahy, kardan?
Kotouče - přední mohou někdy pěkně zmást.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: e39 525i vibrace volantu, podlahy, kardan?
Hoj, taky mám vibrace ani ne tak do volantu, ale na tunelu kolem řadičky. Možná i podlaha a začíná to od 110km. Vždycky dřív něco takovýho pomohly vyvážit gumy, ale ty jsou OK taky podezřívám uložení kardanu.
Hlavně, že jsem ho před 2rokama měnil..
Hlavně, že jsem ho před 2rokama měnil..

Re: e39 525i vibrace volantu, podlahy, kardan?
Odklony a geometrie zadní nápravy. Když ti kola běží do "A", tak to tohle dělá, typicky okolo těch 110 - 130 km/h. Jezdi rychleji, nebo pomaleji a nebo GO zadní nápravy... 

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: e39 525i vibrace volantu, podlahy, kardan?
Podle mecha je kardan a uložení pevný. Vyměněný, vyvážený zadní pnou za zimní a furt se to na dálnici kmitá. Končí to až ve 140ti.
Re: e39 525i vibrace volantu, podlahy, kardan?
mám něco podobného.
Od brzd by to mohlo být protože jsem si toho začal všímat po jednom razantnějším sešlápnutí...
Nicméně kolega říkal že měl něco podobného a bylo to ložisko.
U mě se to ale mění podle natočení volantu. Při zatočení doprava to z velké části vymizí
Od brzd by to mohlo být protože jsem si toho začal všímat po jednom razantnějším sešlápnutí...
Nicméně kolega říkal že měl něco podobného a bylo to ložisko.
U mě se to ale mění podle natočení volantu. Při zatočení doprava to z velké části vymizí
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: e39 525i vibrace volantu, podlahy, kardan?
Co podvozek uložení, nějaký rameno?
Re: e39 525i vibrace volantu, podlahy, kardan?
Zkus opravdu tu zadní nápravu, jak píšu výš. Gumama to není (teda pokud tam nemáš bouli a nebo křivý disk
), je to kombinace odklonů, vůlí a geometrie vzadu - repas zadní nápravy.

Re: e39 525i vibrace volantu, podlahy, kardan?
Někdo nějaký pokrok v téhle problematice? já kontroloval ukožení kardanu a hardyspojku, ani jedno není utrhlé, uložení kardanu je celkem měkké ale né utrhlé. Jinak mně to dělá stejné příznaky ale jen kolem 90 km/h , při 100 km/h se to razantně zlepší
K.
K.
- LampionakE39
- Registrovaný
- Příspěvky: 147
- Registrován: ned 13.09.2015 00:00
- Bydliště: totally influenced by BMW
Re: e39 525i vibrace volantu, podlahy, kardan?
Dělá mi to taky do volantu, ale jen při brzdění. Udělal jsem brzdy, dokonce po několika km nechal stočit předek. Zkoušeli jsme pajsrama vůle v nápravě. Nic moc nepoznáš. Tak jsem zajel na STK, ať s tím zahrká na těch vibračních plošinách. Uložení spodních ramen, uložení nahoře nad tlumičem pérování. Objednal jsem snad dobrý ramena od Lemforder-LMI, tak jsem zvědavej, jak to vyměním co se zlepší?
Mám taky obavy, že to můžou dělat navíc náboje kol, přední ložiska.
Mám taky obavy, že to můžou dělat navíc náboje kol, přední ložiska.
