Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Vanos B44 TU

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#1 Příspěvek od ACDC »

Už jsem z toho blázen, a nejen já. Vanos mi pořád nefungoval, jinak jsem normálně jezdil. Byl horší volnoběh. Včera mi Vanos nastavoval profík, takže aretace atd, atd. Takže asi OK. Ale ta bestie zas píše, že V. nechodí. Volnoběh je ještě horší, hrozně houpe. Přisávání to určitě není (sprej všude). Výpadky zapalování to nepíše, všechny vstřiky jdou, na plyn je to o něco lepší. Může být rozvod přeskočen, když je takto pečlivě nastaven? Přijde mi totiž, že to jede hůř. Po odpojení selenoidů žádná změna. Chybu čidel to nepíše. Chtěl jsem jít na Halovky s osciloskopem, ale zvuk se mi vůbec nelíbil, takže jsem objednal nový napínák, což je poslední nevyměněná věc.
Měl jsem se na to vys... a jezdit, třeba by to ještě 30kkm najezdilo. Vodítka zas tak oloupaná nebyly. Help, díky
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 3633

#2 Příspěvek od TANN3R »

Pokud si to nepletu, tak si nedávno dělal rozvody? Před výměnou vanos fungoval?
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#3 Příspěvek od ACDC »

Jo, vše bylo naprosto OK.
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#4 Příspěvek od Foldas »

jestli všechno před výměnou rozvodu fungovalo hledal bych problém určitě tam
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#5 Příspěvek od ACDC »

No,to hledáme. Ale co víc než pořádné, pečlivé nastavení?
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#6 Příspěvek od ACDC »

Jediná věc, která ale snad nemůže mít vliv. HÚ není asi přesně 0 stupňů. A to tak, že různí idioti nám poradili aretovat kliku kvůli povolení řemenice. Improvizovaný kolík pochopitelně vyletěl a protikus na setrváku se trochu ohnul. Načež jsme ho ohnuli zpět, ale nějaký stupínek může být ujetý.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od JaraX »

kdo to dělal?
jak vypadá nastavení rozvodů na diag? v live datech krásně vidíš jak máš nastavené rozvody, já si na svoji M62TUB44 dělal komplet rozvody, repas Vanosu beisan sadou včetně přelisování, přetěsnění plechů pod vanosem, ted je to uplně jiné auto, nikdy jsem nejel takovou M62, jede to odspoda jako kráva, nahoře taky, no a motor nejde vubec slyšet když běží.
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#8 Příspěvek od ACDC »

Člověk, který pracoval v značkovém servisu BMW spoustu let, teď je pochopitelně na soukromo. Hrozný puňta. Žádný mlaďoch, M62 zná. Dign. má nějakou super profi, ale u něj nebyl čas, musíme se domluvit. Máš prosím tě názor, že mechanicky to nemůže být blbě? Ale proč předtím v pohodě a teď tak hrozně houpe v cca vteřinových intervalech. Dík za každou radu.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od JaraX »

tak rozvod může být třeba ozub nebo něco, může být třeba jen potočené časovací kolo, základ je fakt na diag se podívat na live data rozvodů
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#10 Příspěvek od ACDC »

O zub? Když je vše zaaretované, pak by se to nemělo stát, či jo? Vše puntíčkářsky, digitální momenťák. No, počkám na nový napínák a složím to a uvidíme. Jinak Vanos jako takový jsem nedělal. Na rachocení jsem si zvykl a údajně se to zas vrátí. Šlo mi hlavně o prevenci rozpadnutí vodítek.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od JaraX »

kurna tak potřetí,

ZKONTROLUJ NASTAVENI ROZVODU PŘES DIAG!!!!
to je základ, neřeš nic jinyho, první prostě vyluč že ten rozvod je špatně nastavej a pak řeš něco jinyho, vždyt je to 5 min
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#12 Příspěvek od ACDC »

Jasně že to chápu. Ale mám to rozhozený. A nechce se mi to složit, udělat diag a znovu rozhodit při případné chybě.
Zde pár foto. Ten bank 2 se mi nezdá. Není to v HÚ. Točeno pouze vpravo.
Přílohy
BANK 1.JPG
BANK 1.JPG (93.02 KiB) Zobrazeno 865 x
BANK 2 HALL.JPG
BANK 2 HALL.JPG (85.44 KiB) Zobrazeno 865 x
BANK 2.JPG
BANK 2.JPG (96.32 KiB) Zobrazeno 865 x
RYSKA.JPG
RYSKA.JPG (79.37 KiB) Zobrazeno 865 x
BANK 1 HALL.JPG
BANK 1 HALL.JPG (68.25 KiB) Zobrazeno 865 x
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od JaraX »

stačí když tam budou čidla vačky, nemusí se to skládat.
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#14 Příspěvek od ACDC »

Hele, tomu nerozumím. To s tím jako zatočím starterem? A co olej?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od JaraX »

jj, olej vychčije jen trošku, ja měl N62 nastartovanou bez ventilvík :)
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#16 Příspěvek od ACDC »

Takže testík, normálně na benzin, tu chvilku bez vody. Na nás teda stříkal oil jen po sundání víčka. Jinak moc díky.
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#17 Příspěvek od ACDC »

Tak jsem vyzkoušel selenoidy a hallovky, vše OK. Čekám na napínák.
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec
Klubové ID: 510

#18 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

JaraX píše:kdo to dělal?
jak vypadá nastavení rozvodů na diag? v live datech krásně vidíš jak máš nastavené rozvody, já si na svoji M62TUB44 dělal komplet rozvody, repas Vanosu beisan sadou včetně přelisování, přetěsnění plechů pod vanosem, ted je to uplně jiné auto, nikdy jsem nejel takovou M62, jede to odspoda jako kráva, nahoře taky, no a motor nejde vubec slyšet když běží.
Jen ze zvědavosti,kolik by to vyšlo kdyby jsi to měl fakturovat? :)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od JaraX »

co myslíš přesně?
Rejchy Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1746
Registrován: úte 27.09.2005 00:00
Bydliště: Červený Kostelec
Klubové ID: 510

#20 Příspěvek od Rejchy Moderátor »

Repas vanosů a nové rozvody na M62TU.
Odpovědět