Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E60 550i - koureni pri volnobehu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 23
- Registrován: pon 17.11.2008 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj,
mam problem kedy auto na volnobehu (len zohriate) zacina po case dymit. Ked stojim dlhsie, tak sa z vyfukov vyvali oblak dymu. Inak nez pri volnobehu auto nedymi. mozem ist na plny plyn a nic.
zrejme ide o problem: valve stem seals
Popisovany je vo videou:
https://youtu.be/YacOx2ydMbI
Poradi niekto nejaky sikovny servis Praha, Praha okolie, kde mate skusenosti s rovnakou opravou? Za rozumnu cenu.
Diky.
mam problem kedy auto na volnobehu (len zohriate) zacina po case dymit. Ked stojim dlhsie, tak sa z vyfukov vyvali oblak dymu. Inak nez pri volnobehu auto nedymi. mozem ist na plny plyn a nic.
zrejme ide o problem: valve stem seals
Popisovany je vo videou:
https://youtu.be/YacOx2ydMbI
Poradi niekto nejaky sikovny servis Praha, Praha okolie, kde mate skusenosti s rovnakou opravou? Za rozumnu cenu.
Diky.
Na me 550 to dela take, je to unavou tech gufer......mam 190k najeto 2006.....jak me reklo uz nekolik kluku co opravuji, gufera skolo lezi v oleji a to je videt i tveho videa....
Udajne to extra resit nemusim, mam spotrebu oleje neco jak ty, to popojizdeni po meste je stejne problem......olej davam 5w-40
Ten motor jsi stejne rekne o sve jak bude cas.....viz gufera na trubce chlazeni mezi valcema, napinaky na retezu, vodici listy retezu, ruzne gufera atd......takze pak stejne pujde motor ven.....
Co se tyce dilen tak na motor nemam z dilnama zkusenosti ale nacetl jsem jsi o nekterych dilnach dost a hlavne jsem jsi do dvou jel podivat a promluvit jsi tam z klukama, a podle narocnosti vybiram - cca Praha vychod. A nebo pak na morave take muzu doporucit dve
Myslim ze tady bude dost kolegu co maji zkusenosti a reknou ti
dale, uvedom jsi, a to nemyslim ve zlem, ze i v ruznych servisnich knizkach najdes poznamku - a to u ruznych aut, ze "normalni"spotreba oleje je 1l/1.000km a to automobilka bere za normal a jedna se o nove auto.
ted se jen rozhodnou jak auto jsi chces nechat dlouho a podle toho investovat.....
Tomas
ps: kdyz nechces at to kouri, treba kdyz na trajektu sjizdis z tak drz trochu vyssi otacky a je to.
Udajne to extra resit nemusim, mam spotrebu oleje neco jak ty, to popojizdeni po meste je stejne problem......olej davam 5w-40
Ten motor jsi stejne rekne o sve jak bude cas.....viz gufera na trubce chlazeni mezi valcema, napinaky na retezu, vodici listy retezu, ruzne gufera atd......takze pak stejne pujde motor ven.....
Co se tyce dilen tak na motor nemam z dilnama zkusenosti ale nacetl jsem jsi o nekterych dilnach dost a hlavne jsem jsi do dvou jel podivat a promluvit jsi tam z klukama, a podle narocnosti vybiram - cca Praha vychod. A nebo pak na morave take muzu doporucit dve
Myslim ze tady bude dost kolegu co maji zkusenosti a reknou ti
dale, uvedom jsi, a to nemyslim ve zlem, ze i v ruznych servisnich knizkach najdes poznamku - a to u ruznych aut, ze "normalni"spotreba oleje je 1l/1.000km a to automobilka bere za normal a jedna se o nove auto.
ted se jen rozhodnou jak auto jsi chces nechat dlouho a podle toho investovat.....
Tomas
ps: kdyz nechces at to kouri, treba kdyz na trajektu sjizdis z tak drz trochu vyssi otacky a je to.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 23
- Registrován: pon 17.11.2008 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ja som si zatiaľ nechal spraviť gufera aby som sa zbavil tej kourivosti na voľnobeh. Je to fakt otravne... Sametova V8 a pritom ten dym na voľnobehu.... Primárne som sa pred jarom, letom chcel toho zbaviť... A pri výmene gufer nemusí byť motor demontovany z auta.. Daju sa vymeniť aj bez toho...
Inak auto je už v servise, gufera vymenené, zajtra idem ponho.
Každopádne časom dám takisto motor von a nechám vymeniť všetky tesnenia pripadne ďalšie veci.
Auto si chcem nechať na dlho, 550i som hľadal dlho a nechcem ho meniť...
Inak auto je už v servise, gufera vymenené, zajtra idem ponho.
Každopádne časom dám takisto motor von a nechám vymeniť všetky tesnenia pripadne ďalšie veci.
Auto si chcem nechať na dlho, 550i som hľadal dlho a nechcem ho meniť...
a presne vim o cem mluvis to jak jsi psal ze nebuds menit, ja mam 550i od listopadu a cekal jsem na ni dost dlouho....podle me je to posledni kvalitni atmosfera....z F10 nevim co bych jsi vybral.....tak se podle toho k tomu chovam....dofam ze me vydrzi pres 400k...
jinak mas LPG a nebo jen benzin?
Tomas
jinak mas LPG a nebo jen benzin?
Tomas
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 23
- Registrován: pon 17.11.2008 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak auto je doma. Koureni je minulost. ani po 30 minutach na volnobeh, ziadny dym, nic...
Skutocne to boli gufera.
Inak ano, u F10 uz neviem co by som si vybral, E60 550i je uzasna kombinacia auta a motoru. Tie atmosfericke V8 su uzasne motory, co sa tyka vykonu, prejavu a v neposlednej rady aj spotreby, ktora je vzhladom na to, co to auto ponuka uzasna. Inak jazdim len na benzin, ziadne LPG.
Este casom necham motor pretesnit, a myslim si, ze potom dokaze nabehat dalsie statisice km
Servis uzasny, este raz dakujem!

Inak ano, u F10 uz neviem co by som si vybral, E60 550i je uzasna kombinacia auta a motoru. Tie atmosfericke V8 su uzasne motory, co sa tyka vykonu, prejavu a v neposlednej rady aj spotreby, ktora je vzhladom na to, co to auto ponuka uzasna. Inak jazdim len na benzin, ziadne LPG.
Este casom necham motor pretesnit, a myslim si, ze potom dokaze nabehat dalsie statisice km

Servis uzasny, este raz dakujem!
Ja jsem to nechal u Snejka a cela akce zabrala asi 2 az 3 tydny. Byt bez auta je vopruz ale zase to za to stoji. Udelat doma v garazi se to udelat da. Ale nedelam si iluze ze to zabere mene casu. Navic si to chce velice dobre rozumet s N62 a mit potrebne naradi. Ja bych si to sam netroufnul..nestoji mi to za to abych si na tom neco rozhasil a pak honem honem hledal nekoho kdo to spravi nemluve o tom ze to nepojede..
E60 545i Blacksapphire