Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E60 550i - koureni pri volnobehu

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
scuderia
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: pon 17.11.2008 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od scuderia »

Ahoj,
mam problem kedy auto na volnobehu (len zohriate) zacina po case dymit. Ked stojim dlhsie, tak sa z vyfukov vyvali oblak dymu. Inak nez pri volnobehu auto nedymi. mozem ist na plny plyn a nic.

zrejme ide o problem: valve stem seals

Popisovany je vo videou:
https://youtu.be/YacOx2ydMbI

Poradi niekto nejaky sikovny servis Praha, Praha okolie, kde mate skusenosti s rovnakou opravou? Za rozumnu cenu.

Diky.
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

#2 Příspěvek od PRAHAV8 »

Barva kouře je bílá?
scuderia
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: pon 17.11.2008 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od scuderia »

nie uplne biela ale svetla, seda. Smrdi po spalenom oleji.
Chladiaca zmes z auta neunika.

Inak robi to skutocne len na volnobeh. Na dlhej trase spravim 2.000km bez akehokolvek ubytku oleja, ani deci (svizna jazda 180-210). V Prahe pri kratkych jazdach a kolonach hned 1l/500km.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#4 Příspěvek od TANN3R »

Klasika, gufera na ventilech..
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#5 Příspěvek od Sweden »

Na 99,9% to bude opravdu na ventilech a ktere N62 dost trpi.

Jake stari a kolik mas km?Na jaky olej jezdis?
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
scuderia
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: pon 17.11.2008 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od scuderia »

2007, 240tis km, 5W40 (do 220tis som dával 0W40,ale keď to postupne pri dlhších staniach na voľnobehu to začalo dymit tak som prešiel na 5W40).

Co stoji oprava tých gufer a jak dlho to potrvá? Nejaký tip na servis Praha, okolie.

Diky.
raintran
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: sob 31.01.2015 01:00

#7 Příspěvek od raintran »

Ahoj, kolik ti papá olej? mám stejný problém na n52.
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#8 Příspěvek od Sweden »

Pise to o dva prispevky nahorejc.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Tomino550
Registrovaný
Příspěvky: 118
Registrován: stř 11.11.2015 01:00

#9 Příspěvek od Tomino550 »

Na me 550 to dela take, je to unavou tech gufer......mam 190k najeto 2006.....jak me reklo uz nekolik kluku co opravuji, gufera skolo lezi v oleji a to je videt i tveho videa....

Udajne to extra resit nemusim, mam spotrebu oleje neco jak ty, to popojizdeni po meste je stejne problem......olej davam 5w-40

Ten motor jsi stejne rekne o sve jak bude cas.....viz gufera na trubce chlazeni mezi valcema, napinaky na retezu, vodici listy retezu, ruzne gufera atd......takze pak stejne pujde motor ven.....

Co se tyce dilen tak na motor nemam z dilnama zkusenosti ale nacetl jsem jsi o nekterych dilnach dost a hlavne jsem jsi do dvou jel podivat a promluvit jsi tam z klukama, a podle narocnosti vybiram - cca Praha vychod. A nebo pak na morave take muzu doporucit dve

Myslim ze tady bude dost kolegu co maji zkusenosti a reknou ti

dale, uvedom jsi, a to nemyslim ve zlem, ze i v ruznych servisnich knizkach najdes poznamku - a to u ruznych aut, ze "normalni"spotreba oleje je 1l/1.000km a to automobilka bere za normal a jedna se o nove auto.

ted se jen rozhodnou jak auto jsi chces nechat dlouho a podle toho investovat.....

Tomas

ps: kdyz nechces at to kouri, treba kdyz na trajektu sjizdis z tak drz trochu vyssi otacky a je to.
scuderia
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: pon 17.11.2008 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od scuderia »

Ja som si zatiaľ nechal spraviť gufera aby som sa zbavil tej kourivosti na voľnobeh. Je to fakt otravne... Sametova V8 a pritom ten dym na voľnobehu.... Primárne som sa pred jarom, letom chcel toho zbaviť... A pri výmene gufer nemusí byť motor demontovany z auta.. Daju sa vymeniť aj bez toho...


Inak auto je už v servise, gufera vymenené, zajtra idem ponho.

Každopádne časom dám takisto motor von a nechám vymeniť všetky tesnenia pripadne ďalšie veci.

Auto si chcem nechať na dlho, 550i som hľadal dlho a nechcem ho meniť...
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

#11 Příspěvek od airbone »

ja som menil na 545i davnejsie. Po vymene super, spotreba oleja takmer nulova. Motor bol von, pomenilo sa pritom spusta inych veci.
Přílohy
IMG_20150204_150047 (Small).jpg
IMG_20150204_150047 (Small).jpg (102.52 KiB) Zobrazeno 772 x
Tomino550
Registrovaný
Příspěvky: 118
Registrován: stř 11.11.2015 01:00

#12 Příspěvek od Tomino550 »

scuderia:..jestli to neni tajemstvi tak na kolik to vyslo a hlavne kde a zda jsi byl spokojen...klidne muzez i pres SZ

Dik za info
Tomas
Tomino550
Registrovaný
Příspěvky: 118
Registrován: stř 11.11.2015 01:00

#13 Příspěvek od Tomino550 »

a presne vim o cem mluvis to jak jsi psal ze nebuds menit, ja mam 550i od listopadu a cekal jsem na ni dost dlouho....podle me je to posledni kvalitni atmosfera....z F10 nevim co bych jsi vybral.....tak se podle toho k tomu chovam....dofam ze me vydrzi pres 400k...

jinak mas LPG a nebo jen benzin?
Tomas
scuderia
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: pon 17.11.2008 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od scuderia »

Tak auto je doma. Koureni je minulost. ani po 30 minutach na volnobeh, ziadny dym, nic... :wink: Skutocne to boli gufera.

Inak ano, u F10 uz neviem co by som si vybral, E60 550i je uzasna kombinacia auta a motoru. Tie atmosfericke V8 su uzasne motory, co sa tyka vykonu, prejavu a v neposlednej rady aj spotreby, ktora je vzhladom na to, co to auto ponuka uzasna. Inak jazdim len na benzin, ziadne LPG.

Este casom necham motor pretesnit, a myslim si, ze potom dokaze nabehat dalsie statisice km :thumbsup:

Servis uzasny, este raz dakujem!
Jirke
Registrovaný
Příspěvky: 1176
Registrován: pon 22.05.2006 00:00
Bydliště: F11

#15 Příspěvek od Jirke »

Tomino550: je to tajemstvi ! :D
scuderia
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: pon 17.11.2008 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od scuderia »

Poslal som SZ :-)
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#17 Příspěvek od Sweden »

Muzes se klidne podelit se zbytkem veosmickaru,snad to zase takove takove tajemstvi neni,myslim ze je jich tady dost ktere toto info zajima
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
M4we
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: Praha

#18 Příspěvek od M4we »

Zdar. Jak napsal Airbone. Motor ven a at se udela vse co se da. Taky to mam za sebou a olej nemizi vubec a nikde netece. Ten motor si to zaslouzi.
E60 545i Blacksapphire
mobilman Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 220
Registrován: stř 22.11.2006 01:00
Bydliště: Ostrava / E60 545i

#19 Příspěvek od mobilman Člen Klubu »

Zdravím. to: M4we Také bych rád nechal motor vytáhnout ven a přetěsnit vše i trubku, ale E60 mechanici neradi dělají. Dá se to udělat (hlavně motor ven) i doma v garáži s pomocí mechanika? Jezdit daleko a být bez auta delší dobu je nepříjemné a doma ve vytápěné garáži by to bylo fajn.
M4we
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: Praha

#20 Příspěvek od M4we »

Ja jsem to nechal u Snejka a cela akce zabrala asi 2 az 3 tydny. Byt bez auta je vopruz ale zase to za to stoji. Udelat doma v garazi se to udelat da. Ale nedelam si iluze ze to zabere mene casu. Navic si to chce velice dobre rozumet s N62 a mit potrebne naradi. Ja bych si to sam netroufnul..nestoji mi to za to abych si na tom neco rozhasil a pak honem honem hledal nekoho kdo to spravi nemluve o tom ze to nepojede..
E60 545i Blacksapphire
Odpovědět