Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E61 EGR ...bacha na něj...

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Asfix
Registrovaný
Příspěvky: 130
Registrován: sob 12.07.2014 00:00

#61 Příspěvek od Asfix »

JaraX píše:
ACDC píše:JaraXi Prosím tě, a zkoušet jenom tlakem vzduchu bez vody je asi blbost, že.
jakým zase tlakem vzduchu, voda tam snad je, když tam foukáš vzduch tak jen prostě tlačíš tu vodu, je to vlastně princip darlingu, voda nejde stlačit ale mužeš vodu tlačit vzduchem. říkám, takto jsme přišli na desítky uniků vody, dokonce se prodává i taková sada ale stojí to zbytečně nesmysl. jenom to hlavně nepřetlakujte at neměníte potom třeba radiator
Diky 8)
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#62 Příspěvek od ACDC »

Znovu píšu, že tohle je jasný! Ale opravím něco na chladícím systému a než tam naleju kapalinu, zkusím rovnou tlakový vzduch. Chápete? Bez vody. Mělo by to fungovat stejně, vejde se tam víc vzduchu...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#63 Příspěvek od JaraX »

samozřejmě mužeš tlakovat bez vody, ale když tam nebude unik vzduchu tak to nutně neznamena že tam nebude ani unik vody, prostě voda a vzduch se chovaji jinak,
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#64 Příspěvek od ACDC »

Když tam fouknu 2 atm a nechám půl dne natlakovaný, pak změřím tlak, musí se to projevit. Roli bude samozřejmě hrát ochlazení vzduchu v motoru.
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

#65 Příspěvek od horan »

No tak budes sice vedet, ze ti nekde neco netesni, ale nebudes vedet kde. S vodou to vidis hned. Proc komplikujes neco jednoduchyho? :roll:
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#66 Příspěvek od Teddy »

Když si nejsi jistej, tak proč tam prostě nenaleješ čistou vodu a pak nenatlakuješ, jak píše jarax? uvidíš únik a nebudeš muset při vypouštění chytat do kanystru fridex.

Nevim no. mam únik chladící kapaliny, tak to otlakuju, zjistím netěsnosti, opravím a napustím. Proč bych to zase tlakoval?

Jinak samotnym vzduchem to jde taky, ale musel bys to všechno z venku postříkat jarovou vodou. To ale asi všude moc dobře nepůjde.
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#67 Příspěvek od ACDC »

No, hledání netěsnosti. Po opravě předpokládám (idealista) že je to OK. Tak jen pro kontrolu, zatím bez vody.
tommy_romeo
Registrovaný
Příspěvky: 341
Registrován: pát 05.02.2010 01:00

#68 Příspěvek od tommy_romeo »

To Giovanni kde ti prosimte unikal ten chladic? Ja to mam vlhke kolem toho svaru ktery jsem zakrouzkoval.
Přílohy
5968152527.jpg
5968152527.jpg (85.27 KiB) Zobrazeno 439 x
Uživatelský avatar
Giovany1971
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Kontaktovat uživatele:

#69 Příspěvek od Giovany1971 »

tommy_romeo píše:To Giovanni kde ti prosimte unikal ten chladic? Ja to mam vlhke kolem toho svaru ktery jsem zakrouzkoval.
Mě to unikalo dovnítř...tedy do výfukových svodů..teklo mi to i z turba..respektive kolem hřídelky ovladání klapky..až do motoru :!:

Pokud tobě to teče kolem toho sváru ven..tak je to lepší..můžeš ho nechat opravit otlakovat a vrátit zpět...
tommy_romeo
Registrovaný
Příspěvky: 341
Registrován: pát 05.02.2010 01:00

#70 Příspěvek od tommy_romeo »

Nevyznam se v tom nejsem mechanik takze nevim jak dovnitr ale sledoval jsem unik pri odstavenem aute jak jsem psal a nic z toho co jsi popisoval jsem nemel no. Ikdyz ted po rozvodech se mi unik vody zvetsil a rapidne ( po ujeti 1000km dolivam tak 3dcl vody , kdyz jsem jel s povolenym vickem po doporuceni meho mechanika tak unik nebyl).
bobo18
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: ned 22.01.2006 01:00
Bydliště: Moravská Třebová

#71 Příspěvek od bobo18 »

Když ti to teče dovnitr , tak to poznas podle bílé smradlave mlhy, ktera ti jde z výfuku, az se to malinko ohreje. Me vyteklo do výfuku 2x cca po 1litru, než jsem to vyměnil. Pokud ti to nedymi bílým kourem , tak je v pořádku.
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#72 Příspěvek od Joshuax »

Pekne prosim, jak to muze tect ven v tomhle miste ? Ta trubka s vodou je uvnitr, vne trubky jdou vyfukove plyny pres zebrovani, tohle je horni strana, pokud by tamtudy unikala voda, musel by byt cely ten chladic plny vody ne ?
Muselo by to byt videt jenom dole u hadice, pokud je to nahore, pak je asi vetsi sance, ze tam tam ta voda dostava jinak.

Neni spis pravdepodobnejsi, ze to tece kolem tesneni maleho termostatu ?
tommy_romeo
Registrovaný
Příspěvky: 341
Registrován: pát 05.02.2010 01:00

#73 Příspěvek od tommy_romeo »

Ne dym ani para z vyfuku nejde ale svar je vlhky a jeste nad tim chladicem je neco valcoveho nasroubovaneho do motoru to mi prijde ze je taky nekake vlhke. Jako uz tu e60 zacinam proklinat :evil: predtim jsem mel jen 3ky a vse supr.
Odpovědět