Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E61 EGR ...bacha na něj...
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj..ropáci...je to něj čas kdy kolegovi mizela voda..z expanzky...doleval tak půl litru až litr za půl roku...pak se stalo že jednoho rána natočil..dým z výfuku jak z komínu jaderné elektrárný....Po všelijákém pátrání a potvrzení info na netu...to byl chladič EGR..totálně k.o.
Po roce ted ..řeším problem u své 535...po koupi se malinko neznatelně ztracela voda..dolíval jsem za rok..tak půl litru...Ted auto 5 dní stálo... vlezl jsem do něj..a chci natočit..jen jsem zmáčkl knoflík...hded se motor zablokoval!!!
Myslel jsem že baterka..aniž bych kdy s ní měl problém...zkusím podruhé...auto okamžitě chytlo..a ihned na mne blikla kontrolka vody.!!...říkám si vždyt jsem dolíval fridex???.
Kontrola zjistlila asi necelý litr v prdeli..doliju..se zlým tušením startuji..po minutě kouř..že nebylo auto vidět..tedy spíše pára... vecer jsem rozhodil EGR výměník..a plné vody..dokonce už to teklo přes ovl hřídel klapek na turbu...
No další eko hnus..který dokáže zlikvidovat motor...Jak jsem psal...DPF je off...ne mojí zásluhou...to už soudruzi v Itálii...ale po zkušenostech s Chladičem EGR jsem se rozhodl ho dát do prdele..a to totálně...
Dotaz na stějně smíšlejicí... musí se to odstranit i soft z jednotky??
Pro ty nestejně smíšlejicí tedy jen dobrá rada... jakmile bude chybet voda... první co udělejte ..kontrola EGR...
Po roce ted ..řeším problem u své 535...po koupi se malinko neznatelně ztracela voda..dolíval jsem za rok..tak půl litru...Ted auto 5 dní stálo... vlezl jsem do něj..a chci natočit..jen jsem zmáčkl knoflík...hded se motor zablokoval!!!
Myslel jsem že baterka..aniž bych kdy s ní měl problém...zkusím podruhé...auto okamžitě chytlo..a ihned na mne blikla kontrolka vody.!!...říkám si vždyt jsem dolíval fridex???.
Kontrola zjistlila asi necelý litr v prdeli..doliju..se zlým tušením startuji..po minutě kouř..že nebylo auto vidět..tedy spíše pára... vecer jsem rozhodil EGR výměník..a plné vody..dokonce už to teklo přes ovl hřídel klapek na turbu...
No další eko hnus..který dokáže zlikvidovat motor...Jak jsem psal...DPF je off...ne mojí zásluhou...to už soudruzi v Itálii...ale po zkušenostech s Chladičem EGR jsem se rozhodl ho dát do prdele..a to totálně...
Dotaz na stějně smíšlejicí... musí se to odstranit i soft z jednotky??
Pro ty nestejně smíšlejicí tedy jen dobrá rada... jakmile bude chybet voda... první co udělejte ..kontrola EGR...
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
Tak to mi řekni...že neumí..nebo nemají technologii ten chladič vyrobit tak aby to fungovalo třeba jako u e39....Včera jsem odřízl kraj...a zjistil jsem že ty voštiny jsou na konci letované cínem...ale při konečné fázi kdy se navařujou oba konce toho chladíče..tak asi dojde k přehřátí..a někde se ten cín utaví...Já našel 4 místa kde to protíkalo..ihned zjevně bez jakehokoli bádaní.Snejk píše:bezne, resil jsem asi 10x jak 530 tak 535d. a u Fek je tenhle problém mnohem castejsi..
Dle mne mnoho tech chladičů egr musí pouštět něj množství vody od nova..postupem času to nemrzka..respektive jeji složení..vyžírá až do dojde do té fáze že to nateče natvrdo do motoru
Soudruhům z Behru neni divné že je asi někde chyba?? Spíš cílená politika jak všeho co nejvíc prodat...vždyt to stojí jenom 10300...
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
Tak to mi řekni...že neumí..nebo nemají technologii ten chladič vyrobit tak aby to fungovalo třeba jako u e39....Včera jsem odřízl kraj...a zjistil jsem že ty voštiny jsou na konci letované cínem...ale při konečné fázi kdy se navařujou oba konce toho chladíče..tak asi dojde k přehřátí..a někde se ten cín utaví...Já našel 4 místa kde to protíkalo..ihned zjevně bez jakehokoli bádaní.Snejk píše:bezne, resil jsem asi 10x jak 530 tak 535d. a u Fek je tenhle problém mnohem castejsi..
Dle mne mnoho tech chladičů egr musí pouštět něj množství vody od nova..postupem času to nemrzka..respektive jeji složení..vyžírá až do dojde do té fáze že to nateče natvrdo do motoru
Soudruhům z Behru neni divné že je asi někde chyba?? Spíš cílená politika jak všeho co nejvíc prodat...vždyt to stojí jenom 10300...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 341
- Registrován: pát 05.02.2010 01:00
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
[quote="Joshuax"]A jak teda na prevenci ? Mas nejake fotky kam na to kouknout, co hledat ? Chladic egr vim kde je, mel jsem shozenou tu trubku k egru, kdyz jswem ho cistil, vypadalo to OK, ale nevedel jsem po cem koukat
[/quote
Pokud se ti tratí voda..a víš určitě že to nikde neteče..tak sundej chladic egr za studena..nejlíp hned rano...vždy bys tu vodu tam měl najít pokud teče malo...pokud je hotový jako u mne...tak teklo i za tepla..byly plne svody vody.
EGR jsem vyhodil..čekal jsem že ohlásí řízení motoru...a ono nic..auto jede jak z praku...nic se neděje..
Takže asi Italové když odstranili dpf tak i egr..ušetřili mi..
Jinak po A2 jezdím X let pravidelně..Rakousko Italie ..tam mám za ty léta naj nej km se všemi auty.. x krát jsem byl kontrolován na dálnicích...před Klagenfurtem...jsem na odstavce byl mnohokrát...vždy po mě chtěli jen techničák..prohlídli známku..gumy..a pak Gute fahrt...!! Jooo ...Jooo..
Možná mě někdy chytnou..nevím...ale za 15 let co jezdím pro auta..jsem podstoupil mnoho kaskadérských kousků..pro smrtelníka nepřestavitelných... kdo se bojí nesmí do lesa..a navíc já se těšil až vypadnu vždy z Itálie...tam jsou poldové mnohen horší než v Rakousku
Seru na celý DPF a EGR...stačilo málo a měl jsem po motoru!!!...mi stačí že se musím třepat strachy jestli mi nepraskne řetěz rozvodů...díky celé jejich posrané obchodní politice.
Ale tím nikoho nenabádám at kuchne DPF...je to jistě blbost..ale já ho ve svém autě nevyndal..bylo to už vyndané...já to ale věděl..tot celé asi k tomuto tématu

Pokud se ti tratí voda..a víš určitě že to nikde neteče..tak sundej chladic egr za studena..nejlíp hned rano...vždy bys tu vodu tam měl najít pokud teče malo...pokud je hotový jako u mne...tak teklo i za tepla..byly plne svody vody.
EGR jsem vyhodil..čekal jsem že ohlásí řízení motoru...a ono nic..auto jede jak z praku...nic se neděje..
Takže asi Italové když odstranili dpf tak i egr..ušetřili mi..
Jinak po A2 jezdím X let pravidelně..Rakousko Italie ..tam mám za ty léta naj nej km se všemi auty.. x krát jsem byl kontrolován na dálnicích...před Klagenfurtem...jsem na odstavce byl mnohokrát...vždy po mě chtěli jen techničák..prohlídli známku..gumy..a pak Gute fahrt...!! Jooo ...Jooo..
Možná mě někdy chytnou..nevím...ale za 15 let co jezdím pro auta..jsem podstoupil mnoho kaskadérských kousků..pro smrtelníka nepřestavitelných... kdo se bojí nesmí do lesa..a navíc já se těšil až vypadnu vždy z Itálie...tam jsou poldové mnohen horší než v Rakousku
Seru na celý DPF a EGR...stačilo málo a měl jsem po motoru!!!...mi stačí že se musím třepat strachy jestli mi nepraskne řetěz rozvodů...díky celé jejich posrané obchodní politice.
Ale tím nikoho nenabádám at kuchne DPF...je to jistě blbost..ale já ho ve svém autě nevyndal..bylo to už vyndané...já to ale věděl..tot celé asi k tomuto tématu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 341
- Registrován: pát 05.02.2010 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 341
- Registrován: pát 05.02.2010 01:00
U mě taky byla diagnostika naprosto čistá. A dělal mi jí snejk!
Nakonec to po zaslepení EGR úplně zmizelo. Každopádně díky tomu kouření jsem přišel o DPF.
Kdy jsi naposledy dával odlučovač oleje? Jakou značku? To taky umí potrápit.
Co vstřikovače?
Dokud to bude kouřit, tak tam filtr nedávej. Zanese se a nebude se stíhat regenerovat.
Nakonec to po zaslepení EGR úplně zmizelo. Každopádně díky tomu kouření jsem přišel o DPF.
Kdy jsi naposledy dával odlučovač oleje? Jakou značku? To taky umí potrápit.
Co vstřikovače?
Dokud to bude kouřit, tak tam filtr nedávej. Zanese se a nebude se stíhat regenerovat.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 341
- Registrován: pát 05.02.2010 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 341
- Registrován: pát 05.02.2010 01:00
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
No právě že vůbec..mlady co za mnou ted jel tak mi říkal že jen při podřazení...pri predjíždění z výfuku šel opravdu téměž neznatelně kouř...prý ale prakticky vůbec..\byli jsme čipovat obě auta....mlady má e46 330 150kw...a jemu už to pokuřuje..pred čipem také..nic se nezměnilo..jede to podstatně líp..a kouří stějně..tommy_romeo píše:Tobe to ted taky cmoudi Giovany?
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
[quote="Joshuax"]A jak teda na prevenci ? Mas nejake fotky kam na to kouknout, co hledat ? Chladic egr vim kde je, mel jsem shozenou tu trubku k egru, kdyz jswem ho cistil, vypadalo to OK, ale nevedel jsem po cem koukat
[/quote
Prakticky prevence jen jedna..pokud se začně ztracet voda...a je jasné že to nikde neteče...a dolíváš třeba litr litr a půl do roka..tak je jasné...že to začíná brát vodu do výfuku...a měl by se vyměnit.
Za studena když jej sundaš..tak na výstupu ze svodů budou nějaké známky po chladící kapalině pokud už propouští...
Fakt to neni sranda..protože mi do týdne přes ten chladič vyteklo skoro litr vody...vím to přesně ..protože jsem doplnoval vodu do obou baworáků.
Mě to nateklo do válce!!!! Ještě štestí že byl v horní úrovní a neměl prostor k nárazu do nestlačitelné kapaliny..seklo se to okamžitě a nestačil se ani otočit.
Je to bez egr chladiče elegantní..je tam víc místa..teplotu mi drží pořád na 89 st..at jedu do kopce nebo s kopce...a havně vím že mi tam nikdy nemůže už voda natéct....a hlavně dobrý pocit že už na svém autě nemám žádné známky ekoterorizmu

Prakticky prevence jen jedna..pokud se začně ztracet voda...a je jasné že to nikde neteče...a dolíváš třeba litr litr a půl do roka..tak je jasné...že to začíná brát vodu do výfuku...a měl by se vyměnit.
Za studena když jej sundaš..tak na výstupu ze svodů budou nějaké známky po chladící kapalině pokud už propouští...
Fakt to neni sranda..protože mi do týdne přes ten chladič vyteklo skoro litr vody...vím to přesně ..protože jsem doplnoval vodu do obou baworáků.
Mě to nateklo do válce!!!! Ještě štestí že byl v horní úrovní a neměl prostor k nárazu do nestlačitelné kapaliny..seklo se to okamžitě a nestačil se ani otočit.
Je to bez egr chladiče elegantní..je tam víc místa..teplotu mi drží pořád na 89 st..at jedu do kopce nebo s kopce...a havně vím že mi tam nikdy nemůže už voda natéct....a hlavně dobrý pocit že už na svém autě nemám žádné známky ekoterorizmu

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 341
- Registrován: pát 05.02.2010 01:00
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No pokud tam je kat a dpf, tak kourit nebude, navic netusim, proc by kourit melo, to ti posila do sani spaliny, kdyz je to tam neposle, neni duvod, proc by to melo vic kourit. Ale auto by to melo poznat a vyplaznout error. Jako test bych zkusil odpojit podtlak z egru a uvidis, jestli ti to vyhodi error, nebo ne 
Teda pokud to rovnou nerozdelas a rovnou nevycistis.

Teda pokud to rovnou nerozdelas a rovnou nevycistis.
Tak třeba u mě auto, ani diagnostika nic nehlásily. Odpojením podtlaku se nic nezjistí. Většinou je zaseklý apod. EGR je prostě potřeba zaslepit.
Spaliny neobsahují kyslík. Když to přidává moc spalin do sání, tak chybí kyslík ke shoření paliva.
Chce to podívat se na live data. Kolik tlačí turbo, korekce vstřiků atd.
Spaliny neobsahují kyslík. Když to přidává moc spalin do sání, tak chybí kyslík ke shoření paliva.
Chce to podívat se na live data. Kolik tlačí turbo, korekce vstřiků atd.