Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e39 530d silentbloky motoru- jaké koupit?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: čtv 22.01.2009 01:00
- Bydliště: Žďár n/Sáz
- Klubové ID: 2238
Zdary, mám 530d facelift automat a delší dobu pozoruji vibrace, nebo řekněme dunění, při stání na místě. Při kvaltu ještě o něco víc, než když vyřadím na N. Jakmile brnknu o plyn, vibrace zmizí.
Dle informací zde získaných to vypadá na uložení motoru. Jestli jsou SB KO nebo OK asi těžko zjistím, chtěl bych je tedy vyměnit. A zajímá mě, jakého výrobce volíte tady na klubu, respektive s jakými máte dobré zkušenosti?
Dle osobních zkušeností bych volil LMI nebo Corteco, ale rád si poslechnu názory ostatních.
Díky za reakce
Dle informací zde získaných to vypadá na uložení motoru. Jestli jsou SB KO nebo OK asi těžko zjistím, chtěl bych je tedy vyměnit. A zajímá mě, jakého výrobce volíte tady na klubu, respektive s jakými máte dobré zkušenosti?
Dle osobních zkušeností bych volil LMI nebo Corteco, ale rád si poslechnu názory ostatních.
Díky za reakce
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Klubové ID: 3968
- Kontaktovat uživatele:
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Klubové ID: 3968
- Kontaktovat uživatele:
Mm právě velmi špatné zkušenosti... řešil jsem u koncernů..vw passat..hydrolůžka... nikdy nic nefungovalo.po výměně vibrace... silenbloky na reklamaci..koupil jsem nakonec nové origo ve VW a byl klid..je lepší udělat i převodovku..stojí to víc...ale funguje to..nikdy se mi nestalo že by mi v BMW prodali něj přebalený shit...Reklamace silntů stejně nedopadla.. napsali vyadření že byly neodborně montovány..ty nové z VW jsem montoval stejně...a ejhle vibrace nikde...tak kde je asi pravdaCert píše:ahoj, to mě zajímá....máš přímou zkušenost? Nerad bych podstupoval výměnu bez kýženého efektu. Na druhou stranu často bývá např. v LMI krabičce nabalen originál s vybroušenými znaky a číslem
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: čtv 22.01.2009 01:00
- Bydliště: Žďár n/Sáz
- Klubové ID: 2238
Takze mam tu konecne rozuzleni:
ma domnenka, ze lemforder bude prebalenej original se ukazala jako spravna. Na blind jsem objednal pravej a pri demontazi se ukazalo, ze je utrzenej a lezelo to kov na kov. Po instalci noveho je to 100 a 1, jako bych sedel v benzinove petce
Takze se nebojte priplatit za LMI, vysledek zarucen
ma domnenka, ze lemforder bude prebalenej original se ukazala jako spravna. Na blind jsem objednal pravej a pri demontazi se ukazalo, ze je utrzenej a lezelo to kov na kov. Po instalci noveho je to 100 a 1, jako bych sedel v benzinove petce

Takze se nebojte priplatit za LMI, vysledek zarucen
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Odkud a za kolik jsi objednával? Mám to podobné; při volnoběhu taky cítím zvýšené vibrace + při chcípnutí motoru se mi zdá, že sebou víc otřepe než by měl, dvouhmota je OK, takže silentbloky jsou jediné co zbývá.Cert píše:Takze mam tu konecne rozuzleni:
ma domnenka, ze lemforder bude prebalenej original se ukazala jako spravna. Na blind jsem objednal pravej a pri demontazi se ukazalo, ze je utrzenej a lezelo to kov na kov. Po instalci noveho je to 100 a 1, jako bych sedel v benzinove petce![]()
Takze se nebojte priplatit za LMI, vysledek zarucen
Jaké je origo číslo silentbloku - něco jsem našel (15469 03 LEM) ale z jiného zdroje mi to zase ukazuje, že to je jen na benzínový (lehčí) motor. taky se mi nezdá, že by byly oba stejné...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Ve dvou lidech hodinka a půl (žádný hoňky).
Měl jsem k dispozici zvedák a hákový hever na motor (ten se musí přizvednout cca o 10cm za přední oko aby šel pravý silentblok ven).
paradoxně mi pak dost času zabralo usadit správně chladič, protože se mi při zvedání vysmekl z těch gumových lůžek - ale to už bylo jen takový hrání.
Měl jsem k dispozici zvedák a hákový hever na motor (ten se musí přizvednout cca o 10cm za přední oko aby šel pravý silentblok ven).
paradoxně mi pak dost času zabralo usadit správně chladič, protože se mi při zvedání vysmekl z těch gumových lůžek - ale to už bylo jen takový hrání.
Podtlaky fungují tak, že jakmile jsou otáčky motoru nižší než 900 ot./min. a rychlost zároveň nižší než-li 60km/h, tak do silentbloků je vpuštěn pomocí el.mag. ventilu podtlak a silentbloky změknou. Po zvýšení jedné z veličin nad stanovenou mez se přístup podtlaku k silentům odstaví a silentbloky opět ztvrdnou do svého původního stavu. Zjednodušeně řečeno
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
No já nevím, možná si to myslel dobře, jen napsal kostrbatě... Já mám zato, že v nízkých otáčkách (volnoběh) jsou silentbloky bez podtlaku (pracují tedy jako klasický gumový silentblok jaký je u 90%aut), jakmile vzrostou otáčky (opravdu nevím nad jakou mez) podtlakem se ze silentbloků "vycucne" vzduch a silentblok ztvrdne.
resume:
- při volnoběhu je SB měkčí (podtlakem se ze SB nic neodsává) a líp pobírá vibrace a kmity
- v tahu SB ztvrdne (protože se z něj tou hadičkou odsaje vzduch - podtlakem) a motor má tak lepší oporu.
Tak a teď nás někdo rozsuďte
resume:
- při volnoběhu je SB měkčí (podtlakem se ze SB nic neodsává) a líp pobírá vibrace a kmity
- v tahu SB ztvrdne (protože se z něj tou hadičkou odsaje vzduch - podtlakem) a motor má tak lepší oporu.
Tak a teď nás někdo rozsuďte

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3118
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
- Klubové ID: 2166
- Kontaktovat uživatele:
Pravdu ma misanek protože si to nastudoval
bez podtlaku je silentblok tvrdý a s podtlakem měkký (otevře kanál který dovolí té kapalině volně proudit) a přesně mezní hranice pro vypnutí podtlaku (a tím i ztvrdnutí) jsou 900ot a nebo rychlost 60km/h.
ono je to i trochu logicke protože ten podtlak je dost nespolehlivej a pulka lidi už tam tu hadičku ani nemá takže je výchozí hodnota tvrdé nastavení (stejně jako edc tlumiče atd..) prostě když se to vysere zustane to v té "bezpečnější" variantě...

ono je to i trochu logicke protože ten podtlak je dost nespolehlivej a pulka lidi už tam tu hadičku ani nemá takže je výchozí hodnota tvrdé nastavení (stejně jako edc tlumiče atd..) prostě když se to vysere zustane to v té "bezpečnější" variantě...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00