Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E61 530xd - co vše radši udělat v rámci velkého servisu

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#21 Příspěvek od Filozof »

no to si řeknou tedy hodně 2k rozdíl mezi novým a repas... to jsou pěkní vyžírkové ... mohli to taky nechat třeba za 3k ...ale to je prostě bussines.
Uživatelský avatar
Blackie Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2689
Registrován: úte 19.02.2008 01:00
Bydliště: Liberec
Klubové ID: 1458

#22 Příspěvek od Blackie Člen Klubu »

Tak pokud mění vše kromě toho těla,které má hodnotu cca 1000-1500 kč,tak to není tak hrozný ne? Repasují to z nových dílů a pokud to dělá přímo Bosch a ne kdejakej Franta a nápisem Bosch na monterkách tak bych se toho nebál
Obrázek
BMW E34 540iA :-) E65 745i :D
surfis
Registrovaný
Příspěvky: 4554
Registrován: úte 24.07.2007 00:00
Bydliště: Budějcééé
Klubové ID: 1355
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od surfis »

Už je to pár let, co jsem byl na exkurzi v Bosch Jihlava. Dělají tam taky repas vstřikovacích systémů. Podle jejich slov třeba čerpadla vykazují lepší parametry, jak nová (možná taky trochu kec). Každopádně jen oni ví, jak to opravit do stavu nového a hlavně otestovat na stolicích, které si nějaký Franta rozhodně dovolit nemůže :D Před deseti lety jedna stolice prý stála 10MKč.
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#24 Příspěvek od Teddy »

Podle mě repas nikdy nemůže bejt lepší, než novej díl. Podle mě nemůže bejt ani stejně dobrej. Všechno se opotřebovává, materiály stárnou atd.

Servisy a servisáci toho nakecaji.... :D

Při cenách 8 / 6 tis. nový vs. repas bych o repasovanym ani neuvažoval.

Otázka je jak na tom byly ty ostatní vstřikovače. Většinou to odchází +- najednou. Aby se ti nestalo, že za 10 tis. km začne kapat další a budeš platit další práci.
Jestli si to auto chceš nechat min. dalších 100 tis. km, tak bych je udělal všechny najednou. Budeš mít klid.
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR
Klubové ID: 2855

#25 Příspěvek od hurvajs77 »

JH76 píše:...servis jen v autorizáku, jasná historie...
bohužel, pokud se jedná o český autorizák, tak je to spíše velké mínus, to jen tak na okraj
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#26 Příspěvek od Filozof »

záleží jestli nové díly co se prodávají mají stejnou kvalitu jako ty před 10-20lety kdy se vyrábělo poctivě ...dneska se vše dělá v levných montovnách a materiály se používají ty nejlevnější ....bohužel už i ve středním segmentu ... a pomalu to zasahuje i to lepší zboží ....

Takže pak repase kvalitního muže bejt někdy lepší jako novej kterej někdo poskládal se shit dílů z číny ...nebo malajsie ...apod.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od matiz »

Znam nekolik motoru co skoncily na sracky po repasi vstriku primo od bosche, znam motor ktery ujel po repasi cerpadla za 40k celych 8k km a cerpadlo opet na sracky, taky od mistra bosche... Jinymi slovy kdo chce kam, at si tam sam pomuze -))) Nikoho nenutim, jen muj nazor je ze novy dil je novy dil a kdo si to muze dovolit tak podle mne je to jasna volba.
Uživatelský avatar
Giovany1971
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Klubové ID: 3968
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Giovany1971 »

matiz píše:Znam nekolik motoru co skoncily na sracky po repasi vstriku primo od bosche, znam motor ktery ujel po repasi cerpadla za 40k celych 8k km a cerpadlo opet na sracky, taky od mistra bosche... Jinymi slovy kdo chce kam, at si tam sam pomuze -))) Nikoho nenutim, jen muj nazor je ze novy dil je novy dil a kdo si to muze dovolit tak podle mne je to jasna volba.
Musím potvrdit tvá slova.. před 6 lety jsem dovezl bratrovi e39... fakt dobrý kus... bratr je punta....motor šel jemně sametově..jen po ránu mu jeden válec na par vteřin jemně zakuckal..měl strach at nepropálí píst..vyndal všech 6 vstřiků s vědomím že mu zjistí který je špatný...a u ostatních co si byl jist že jsou ok.. tak mu jen potvrdí že jsou ok...jak se říká jistota je kulomet..!!! jaký byl jeho údiv když mu volali..že má 5 vstřiků.k.o...!!! Nespal dva dny... pak to kousl.a dál jim 18 tis za repas všech bez papíru ..Od té doby co se namontovaly do auta ..už to auto mělo tvrdý chod.. jak traktor...

Říkám bratře seš vosel.. měl jsi koupit jeden starý vstřik za dvojku..a měl bys to cajk..Jooo Bosch servis je bosch servis..vybavení za statisíce... ale práce na hovno..

Podtrženo sečteno..jak tě dostanou do ruk jsi v hajzlu a mohou si s tebou dělat co chcou... nebudu tady rozvádět mechanizmus jak to udělat..ale jedno vím.. nikdy žádný repas vstřiků ani hydroměniče... v Českých či Polských podmínkách je to vždy fiasko..Byl to Bosch servis blízko FM
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#29 Příspěvek od Filozof »

vyplatí se jet do německa a koukat jim na ruce,,,, jak automat tak vstřiky super. a hlavne neokrádají a nelžou jako v čr...
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od matiz »

Ty tomu rozumis ze jim chces koukat na ruce??? A v nemecku ze nesuli a nekradou??? Se uz fakt vzpamatuj, jak tady nekdo uz psal, ty mas asi nejake "jine" mysleni. Jen tak z prdele novinari si tu koncernovic aferku asi vymysleli, to by nemec preci neudelal, ze -) Takovou boudu. Nejvetsi prdel je ze to zaplati tem nemcum dodavatele, a ze jich v cesku je... Se mi z toho normalne zveda kufr. Samozŕejme ze firma to zase bude chtit nekde zmirnit, takze to proste nejvic odserou zamestnanci v tech firmach...

Jedinne co je v nemecku jine je kupni sila obyvatel, muzou si dovolit zaplatit tu kvalitu.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 3633

#31 Příspěvek od TANN3R »

Tak já teda zatím nemám špatnou zkušenost s repasovanýma vstřikama. Ale zas je fakt, že není repas jako repas. Tady všichni řeší jen cenu, nikdo nechce slyšet že komplet repas jednoho vstřiku je 5k+, ale zrovna u klasiky elektromagnetu (ne piezo) znamená repas prostě nový vstřik.
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR
Klubové ID: 2855

#32 Příspěvek od hurvajs77 »

Bohužel toto vše vychází z kupní síly Čechů :-(

Jinak nevím kde jsi Filozofe viděl, aby tě pustily na dílu. V autorizáku rozhodně ne, resp. aby jsi jim koukal pod ruce. O Německu docela silně pochybuji
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6219
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#33 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Giovany1971 píše:v Českých či Polských podmínkách je to vždy fiasko..Byl to Bosch servis blízko FM
nic ve zlým, ale v tomhle je celý problém...
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#34 Příspěvek od Filozof »

Co vidíte za problémy ???

ZF v německu tě v klidu pustí a mužeš to s něma i probrat a vidíš co ti konkrétně dělají na autě. Takže vidíš krásně automat jak ti mění olej nebo dělají repas...atd. je to moc zajimavé a já osobně chci bejt u auta které je moje a někdo mi jej opravuje... zajímá mě jakej je stav dílů atd. Protože je to i muj koníček nejen nějaké firemní auto po kterém mi nic není...

https://www.youtube.com/watch?v=Pyp9DHPKfHo

tady je několik příběhu a jeden např. odkaz z návštěvy v ZF v německu.
Myslím si že po zkušenostech hodně lidí z klubu i mimo co si servisovali auto v německu byli hodně překvapení přístupem a kvalitou opravy ... a hlavně v závěru cenou kterou mají často v ČR přepálenou. Nepočítám garážisty.

tady foto s popisem když u toho mohl být v ZF.
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/527361
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR
Klubové ID: 2855

#35 Příspěvek od hurvajs77 »

ok, Německo je prostě dál, takže to je asi možný. O přístupu německých servisů je známo, že jsou na mnohem vyšší úrovni než tady v čechytáně.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
JH76
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: stř 19.09.2012 00:00
Bydliště: 0U0 0000

#36 Příspěvek od JH76 »

Takze abych to shrnul. Auto je po servisu. Jak uz to byva,kdyz se to rozebere,nachazeji se dalsi a dalsi veci k vymene. Nakonec vymeneny vsechny 3 rozvodove retizky s napinaky a dalsim prislusenstvim,krome ozubenych kol,ty byly OK. Dal nejaky tesneni,gufera..., spojka, dvouhmota,remen ke klimakompresoru a myslim ze i nejaky dalsi,remenice na klikovy hrideli, chladic klimatizace,vodni pumpa,vsechny zhavicky,jeden vstrik,ktery neprosel testem (dan nakonec tovarni repas Bosch se zarukou),olej (vlastni)+filtr,nova stiratka steracu 3x,udelana sbihavost,vycisteny a odkontrolovany klapky v sani; proklepana hlinikova trubka od cooleru se dala na zavareni,tak se nemusela shanet nova. Cenovka 65 tisic s tim,ze dily byly za nakupku a servisak je kamarad,tak udelal pratelskou cenu. Normalne by to bylo o dost vic.
Odpovědět