Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E61 530xd - co vše radši udělat v rámci velkého servisu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4554
- Registrován: úte 24.07.2007 00:00
- Bydliště: Budějcééé
- Klubové ID: 1355
- Kontaktovat uživatele:
Už je to pár let, co jsem byl na exkurzi v Bosch Jihlava. Dělají tam taky repas vstřikovacích systémů. Podle jejich slov třeba čerpadla vykazují lepší parametry, jak nová (možná taky trochu kec). Každopádně jen oni ví, jak to opravit do stavu nového a hlavně otestovat na stolicích, které si nějaký Franta rozhodně dovolit nemůže
Před deseti lety jedna stolice prý stála 10MKč.

Podle mě repas nikdy nemůže bejt lepší, než novej díl. Podle mě nemůže bejt ani stejně dobrej. Všechno se opotřebovává, materiály stárnou atd.
Servisy a servisáci toho nakecaji....
Při cenách 8 / 6 tis. nový vs. repas bych o repasovanym ani neuvažoval.
Otázka je jak na tom byly ty ostatní vstřikovače. Většinou to odchází +- najednou. Aby se ti nestalo, že za 10 tis. km začne kapat další a budeš platit další práci.
Jestli si to auto chceš nechat min. dalších 100 tis. km, tak bych je udělal všechny najednou. Budeš mít klid.
Servisy a servisáci toho nakecaji....

Při cenách 8 / 6 tis. nový vs. repas bych o repasovanym ani neuvažoval.
Otázka je jak na tom byly ty ostatní vstřikovače. Většinou to odchází +- najednou. Aby se ti nestalo, že za 10 tis. km začne kapat další a budeš platit další práci.
Jestli si to auto chceš nechat min. dalších 100 tis. km, tak bych je udělal všechny najednou. Budeš mít klid.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2913
- Registrován: úte 27.09.2011 00:00
- Bydliště: Praha/Tábor/ČR
- Klubové ID: 2855
bohužel, pokud se jedná o český autorizák, tak je to spíše velké mínus, to jen tak na okrajJH76 píše:...servis jen v autorizáku, jasná historie...
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
záleží jestli nové díly co se prodávají mají stejnou kvalitu jako ty před 10-20lety kdy se vyrábělo poctivě ...dneska se vše dělá v levných montovnách a materiály se používají ty nejlevnější ....bohužel už i ve středním segmentu ... a pomalu to zasahuje i to lepší zboží ....
Takže pak repase kvalitního muže bejt někdy lepší jako novej kterej někdo poskládal se shit dílů z číny ...nebo malajsie ...apod.
Takže pak repase kvalitního muže bejt někdy lepší jako novej kterej někdo poskládal se shit dílů z číny ...nebo malajsie ...apod.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Znam nekolik motoru co skoncily na sracky po repasi vstriku primo od bosche, znam motor ktery ujel po repasi cerpadla za 40k celych 8k km a cerpadlo opet na sracky, taky od mistra bosche... Jinymi slovy kdo chce kam, at si tam sam pomuze -))) Nikoho nenutim, jen muj nazor je ze novy dil je novy dil a kdo si to muze dovolit tak podle mne je to jasna volba.
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Klubové ID: 3968
- Kontaktovat uživatele:
Musím potvrdit tvá slova.. před 6 lety jsem dovezl bratrovi e39... fakt dobrý kus... bratr je punta....motor šel jemně sametově..jen po ránu mu jeden válec na par vteřin jemně zakuckal..měl strach at nepropálí píst..vyndal všech 6 vstřiků s vědomím že mu zjistí který je špatný...a u ostatních co si byl jist že jsou ok.. tak mu jen potvrdí že jsou ok...jak se říká jistota je kulomet..!!! jaký byl jeho údiv když mu volali..že má 5 vstřiků.k.o...!!! Nespal dva dny... pak to kousl.a dál jim 18 tis za repas všech bez papíru ..Od té doby co se namontovaly do auta ..už to auto mělo tvrdý chod.. jak traktor...matiz píše:Znam nekolik motoru co skoncily na sracky po repasi vstriku primo od bosche, znam motor ktery ujel po repasi cerpadla za 40k celych 8k km a cerpadlo opet na sracky, taky od mistra bosche... Jinymi slovy kdo chce kam, at si tam sam pomuze -))) Nikoho nenutim, jen muj nazor je ze novy dil je novy dil a kdo si to muze dovolit tak podle mne je to jasna volba.
Říkám bratře seš vosel.. měl jsi koupit jeden starý vstřik za dvojku..a měl bys to cajk..Jooo Bosch servis je bosch servis..vybavení za statisíce... ale práce na hovno..
Podtrženo sečteno..jak tě dostanou do ruk jsi v hajzlu a mohou si s tebou dělat co chcou... nebudu tady rozvádět mechanizmus jak to udělat..ale jedno vím.. nikdy žádný repas vstřiků ani hydroměniče... v Českých či Polských podmínkách je to vždy fiasko..Byl to Bosch servis blízko FM
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Ty tomu rozumis ze jim chces koukat na ruce??? A v nemecku ze nesuli a nekradou??? Se uz fakt vzpamatuj, jak tady nekdo uz psal, ty mas asi nejake "jine" mysleni. Jen tak z prdele novinari si tu koncernovic aferku asi vymysleli, to by nemec preci neudelal, ze -) Takovou boudu. Nejvetsi prdel je ze to zaplati tem nemcum dodavatele, a ze jich v cesku je... Se mi z toho normalne zveda kufr. Samozŕejme ze firma to zase bude chtit nekde zmirnit, takze to proste nejvic odserou zamestnanci v tech firmach...
Jedinne co je v nemecku jine je kupni sila obyvatel, muzou si dovolit zaplatit tu kvalitu.
Jedinne co je v nemecku jine je kupni sila obyvatel, muzou si dovolit zaplatit tu kvalitu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2913
- Registrován: úte 27.09.2011 00:00
- Bydliště: Praha/Tábor/ČR
- Klubové ID: 2855
Bohužel toto vše vychází z kupní síly Čechů :-(
Jinak nevím kde jsi Filozofe viděl, aby tě pustily na dílu. V autorizáku rozhodně ne, resp. aby jsi jim koukal pod ruce. O Německu docela silně pochybuji
Jinak nevím kde jsi Filozofe viděl, aby tě pustily na dílu. V autorizáku rozhodně ne, resp. aby jsi jim koukal pod ruce. O Německu docela silně pochybuji
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Co vidíte za problémy ???
ZF v německu tě v klidu pustí a mužeš to s něma i probrat a vidíš co ti konkrétně dělají na autě. Takže vidíš krásně automat jak ti mění olej nebo dělají repas...atd. je to moc zajimavé a já osobně chci bejt u auta které je moje a někdo mi jej opravuje... zajímá mě jakej je stav dílů atd. Protože je to i muj koníček nejen nějaké firemní auto po kterém mi nic není...
https://www.youtube.com/watch?v=Pyp9DHPKfHo
tady je několik příběhu a jeden např. odkaz z návštěvy v ZF v německu.
Myslím si že po zkušenostech hodně lidí z klubu i mimo co si servisovali auto v německu byli hodně překvapení přístupem a kvalitou opravy ... a hlavně v závěru cenou kterou mají často v ČR přepálenou. Nepočítám garážisty.
tady foto s popisem když u toho mohl být v ZF.
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/527361
ZF v německu tě v klidu pustí a mužeš to s něma i probrat a vidíš co ti konkrétně dělají na autě. Takže vidíš krásně automat jak ti mění olej nebo dělají repas...atd. je to moc zajimavé a já osobně chci bejt u auta které je moje a někdo mi jej opravuje... zajímá mě jakej je stav dílů atd. Protože je to i muj koníček nejen nějaké firemní auto po kterém mi nic není...
https://www.youtube.com/watch?v=Pyp9DHPKfHo
tady je několik příběhu a jeden např. odkaz z návštěvy v ZF v německu.
Myslím si že po zkušenostech hodně lidí z klubu i mimo co si servisovali auto v německu byli hodně překvapení přístupem a kvalitou opravy ... a hlavně v závěru cenou kterou mají často v ČR přepálenou. Nepočítám garážisty.
tady foto s popisem když u toho mohl být v ZF.
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/527361
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2913
- Registrován: úte 27.09.2011 00:00
- Bydliště: Praha/Tábor/ČR
- Klubové ID: 2855
ok, Německo je prostě dál, takže to je asi možný. O přístupu německých servisů je známo, že jsou na mnohem vyšší úrovni než tady v čechytáně.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Takze abych to shrnul. Auto je po servisu. Jak uz to byva,kdyz se to rozebere,nachazeji se dalsi a dalsi veci k vymene. Nakonec vymeneny vsechny 3 rozvodove retizky s napinaky a dalsim prislusenstvim,krome ozubenych kol,ty byly OK. Dal nejaky tesneni,gufera..., spojka, dvouhmota,remen ke klimakompresoru a myslim ze i nejaky dalsi,remenice na klikovy hrideli, chladic klimatizace,vodni pumpa,vsechny zhavicky,jeden vstrik,ktery neprosel testem (dan nakonec tovarni repas Bosch se zarukou),olej (vlastni)+filtr,nova stiratka steracu 3x,udelana sbihavost,vycisteny a odkontrolovany klapky v sani; proklepana hlinikova trubka od cooleru se dala na zavareni,tak se nemusela shanet nova. Cenovka 65 tisic s tim,ze dily byly za nakupku a servisak je kamarad,tak udelal pratelskou cenu. Normalne by to bylo o dost vic.