
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E60 klepe se motor,pomoc
Ahoj mam problem s Bmw e60 520i 2004 125kw ....hlasi to chybu na motoru ,ale diagnostika nic neukazala.Motor se klepe tak ,ze je to citit i v aute a nejvice na radičce.Dela to pri rozjezdu tak do 2500 otacek pak to prestan.Rekl bych ,ze kdyz je auto studene je to jeste horsi,jezdil jsem s tim asi pul roku a delalo to trochu a ted to prave hlasi tu chybu a klepe se to hrozne a auto jede tak na 80% vykonu.Nevite nekdo pls co by to mohlo byt? Nekdo mi rikal ze mozna lambda sonda ,nebo naky cidlo otacek ,fakt nevim ,diky moc za rady a omlouvam se za pravopis. 

Neber to prosimtě nijak zle, ale radili ti tu dojít si na kvalitní diagnostiku.
Vím, že jsi byl už 2x. Ono "kvalitní diagnostika" taky znamená, že je v rukách někoho, kdo tomu rozumí. Takový člověk ti pak rovnou řekne že problém bude pravděpodobně tam a tam a bude to stát tolik a tolik.
Co ti řekl ten kámoš? a čim to diagnostikoval?
Nevšiml jsem si odkud seš, ale najdi si tady na fóru někoho z lidí, kteří autům fakt rozumí (je jich tu pár) a zajeď k nim. Když to bude banalita, tak rovnou odjedeš s opravenym autem.
Já třeba vim o snejkovi, JaraXovi atd.
Vím, že jsi byl už 2x. Ono "kvalitní diagnostika" taky znamená, že je v rukách někoho, kdo tomu rozumí. Takový člověk ti pak rovnou řekne že problém bude pravděpodobně tam a tam a bude to stát tolik a tolik.
Co ti řekl ten kámoš? a čim to diagnostikoval?
Nevšiml jsem si odkud seš, ale najdi si tady na fóru někoho z lidí, kteří autům fakt rozumí (je jich tu pár) a zajeď k nim. Když to bude banalita, tak rovnou odjedeš s opravenym autem.
Já třeba vim o snejkovi, JaraXovi atd.
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 2833
- Kontaktovat uživatele:
No nejsem zadny odbornik na diagnostiku bmw, ale vezmu to ciste logicky (mozna je to logika zcestna, ale nemci nejsou zase takovi tupci bych rekl) a budu predpokladat, ze kdyz na tom aute ma cidlo kdejaka kravina, tak jejich hodnoty maji pro chod celeho vozu urcity vyznam a jako takovy je monitorovan nejakym subsystemem vozu. Tzn pokud by auto umelo monitorovat cokoliv, co by bylo mozne odecitat z diagnostiky, pak by to stejne tak melo byt schopno vypsat chybu, pokud se o chybu jedna. At uz jakoukoliv. Na motoru predpokladam napriklad chybu motoru.
Daleko vetsi pravdepodobnost je naopak ta, ze auto vyhlasilo error, ktery nekdo nedokazal z auta vycist, at uz z jakehokoliv duvodu, ale kdyz to hlasi auto a diag ne, veril bych autu, ne diagnostice. Pokud tam ta chyba ve voze zaznamenana je, pak je zapsana do error memory a diagnostika ji musi byt schopna precist, pokud schopna neni, nemuzu se na ni spolehnout v zadne dalsi cinnosti spojene s vozem.
Daleko vetsi pravdepodobnost je naopak ta, ze auto vyhlasilo error, ktery nekdo nedokazal z auta vycist, at uz z jakehokoliv duvodu, ale kdyz to hlasi auto a diag ne, veril bych autu, ne diagnostice. Pokud tam ta chyba ve voze zaznamenana je, pak je zapsana do error memory a diagnostika ji musi byt schopna precist, pokud schopna neni, nemuzu se na ni spolehnout v zadne dalsi cinnosti spojene s vozem.