Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E61 160kw manuál 13 až 18 stupňů problém s motorem
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv 29.01.2015 01:00
Ahoj, mě to dělalo to samé. Napřed tam bývalo takové zaváhání a po tom i cukání tak kolem 1700 ot. min a jen nad 13 stupňů. Když jsem odpojil EGR - jen hadičku a zaslepil. Tak vše ok.Akorát se rozsvítila kontrolka motoru.
Takže jsem vyměnil EGR + ovládací ventil. Smazal diagnostikou autoadaptační parametry a snížil recirkulaci EGR na minimum. Vše diagnostikou BOSCH KTS . A zatím dobrý. Jede to výrazně lépe odspodu.
Takže jsem vyměnil EGR + ovládací ventil. Smazal diagnostikou autoadaptační parametry a snížil recirkulaci EGR na minimum. Vše diagnostikou BOSCH KTS . A zatím dobrý. Jede to výrazně lépe odspodu.
Však jsem to taky hned na začátku psal. Odpojit a zaslepit EGR (i když je novej) a taky bych odpojil váhu. Jedno po druhym. Mezi tim vždycky najet nějaký km. Ono to ŘJ chvilku trvá, než zjistí, že nějaký čidla nemá.
Asi holka není nejbystřejší. 
Jestli problém zmizí, tak bych šel po čidlech, kabelech a konektorech. On zaoxidovanej kontakt dokáže hodně potrápit.
Jestli zůstane, tak bych šel po filtrech a po čerpadlech


Jestli problém zmizí, tak bych šel po čidlech, kabelech a konektorech. On zaoxidovanej kontakt dokáže hodně potrápit.
Jestli zůstane, tak bych šel po filtrech a po čerpadlech
No EGR jsem dával v prosinci nový ale ventil né ale hlavně nevím jestli mám správně zapojené podtlakové hadičky. Jeden technik mi vyndaval klapky ze sání a ten ventil zaslepoval ale nevím jestli ty hadičky třeba nepřeházel. Ví někdo jak to má být zapojené?
- Přílohy
-
- 2kl4.jpg (109.76 KiB) Zobrazeno 992 x
EGR můžeš zaslepit "kolečkem" vystřihnutym z tenkýho plechu - vložíš to mezi přírubu EGR ventilu a tim krkem co vede z chladiče spalin ( jak je to tam k sobě stažený tou sponou). Tim uplně zabráníš proudění spalin do sání a zjistíš tak, jestli ti EGR propouštěl nebo ne. No a ten el. ventil pod sánim můžeš vyndat a zkusit ho připojit na 12V, jestli se otvírá a zavírá uslyšíš. Změnou pólů si vyzkoušíš oba směry. Pokud to nebude nic dělat, je po něm.
Ten blbej ventil umí pěkně pozlobit a mě už taky jednou vytočil, když odešel cestou na dovolenou a kvůli neustále otevřenýmu EGRu se mi pořád, tak každých 20km vypaloval DPF. Takže jsem na pumpě zastavil, zaslepil EGR podtlak a bylo to. Doma jsem ho vyměnil, zase zapojil a průser byl pryč
Ten blbej ventil umí pěkně pozlobit a mě už taky jednou vytočil, když odešel cestou na dovolenou a kvůli neustále otevřenýmu EGRu se mi pořád, tak každých 20km vypaloval DPF. Takže jsem na pumpě zastavil, zaslepil EGR podtlak a bylo to. Doma jsem ho vyměnil, zase zapojil a průser byl pryč
