Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E61 160kw manuál 13 až 18 stupňů problém s motorem

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#61 Příspěvek od sedyvlk6 »

Jo raději půjdu to jistější cestou. No tohle nechám někomu za 4000,- kdo se toho nebojí jinak je turbo v pohodě.
zdenda45
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: úte 20.08.2013 00:00
Bydliště: Karlovy Vary

#62 Příspěvek od zdenda45 »

Ja se z tebe poseru...napises uz, proc do prcic to auto skube? cekaaaaaam kamarade cekaaaaam...
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

#63 Příspěvek od mi00wa »

když napsal že má 3 vstřikovače špatné, to by mohl být problém!
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#64 Příspěvek od sedyvlk6 »

Kdybych vědělproč škube tak bych to napsal ale ještě jsem auto nezprovoznil :D o víkendu tam dám vstřiky a turbo tak uvidíme.
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

#65 Příspěvek od mi00wa »

na kolik ti vyšel repas ?
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#66 Příspěvek od sedyvlk6 »

4000,-/ kus
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#67 Příspěvek od sedyvlk6 »

4000,-/ kus
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk

#68 Příspěvek od DaweTDS »

sedyvlk6 píše:Jo raději půjdu to jistější cestou. No tohle nechám někomu za 4000,- kdo se toho nebojí jinak je turbo v pohodě.
Možná bych o někom věděl, kdo by to turbo za cca 3000,- koupil.
Pokud ho chceš prodat, tak mi napiš SZ
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#69 Příspěvek od sedyvlk6 »

Tak opravdu začínám být zoufalý. Turbo vyměněné, svody vyměněné, vstřiky po repasu v Bosch servisu, podtlakové hadice nové, EGR nový, váha měněná a cukání zůstalo. Ku..a co ještě to může být. :cry:
MadButcher
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: čtv 29.01.2015 01:00

#70 Příspěvek od MadButcher »

Fakt to nemuze byt tim palivem?
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#71 Příspěvek od sedyvlk6 »

MadButcher píše:Fakt to nemuze byt tim palivem?
Tankuju kvalitní naftu.Nalil jsem tam i Tec2000 a žádná ani minimální změna
xjr
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: ned 30.11.2008 01:00

#72 Příspěvek od xjr »

Ahoj, mě to dělalo to samé. Napřed tam bývalo takové zaváhání a po tom i cukání tak kolem 1700 ot. min a jen nad 13 stupňů. Když jsem odpojil EGR - jen hadičku a zaslepil. Tak vše ok.Akorát se rozsvítila kontrolka motoru.
Takže jsem vyměnil EGR + ovládací ventil. Smazal diagnostikou autoadaptační parametry a snížil recirkulaci EGR na minimum. Vše diagnostikou BOSCH KTS . A zatím dobrý. Jede to výrazně lépe odspodu.
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#73 Příspěvek od Teddy »

Však jsem to taky hned na začátku psal. Odpojit a zaslepit EGR (i když je novej) a taky bych odpojil váhu. Jedno po druhym. Mezi tim vždycky najet nějaký km. Ono to ŘJ chvilku trvá, než zjistí, že nějaký čidla nemá. :D Asi holka není nejbystřejší. :D
Jestli problém zmizí, tak bych šel po čidlech, kabelech a konektorech. On zaoxidovanej kontakt dokáže hodně potrápit.
Jestli zůstane, tak bych šel po filtrech a po čerpadlech
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#74 Příspěvek od sedyvlk6 »

No EGR jsem dával v prosinci nový ale ventil né ale hlavně nevím jestli mám správně zapojené podtlakové hadičky. Jeden technik mi vyndaval klapky ze sání a ten ventil zaslepoval ale nevím jestli ty hadičky třeba nepřeházel. Ví někdo jak to má být zapojené?
Přílohy
2kl4.jpg
2kl4.jpg (109.76 KiB) Zobrazeno 1000 x
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

#75 Příspěvek od mi00wa »

el. ventil taky docela často odchází.
jinak pořadí zapojení by neměl mít vliv.
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#76 Příspěvek od sedyvlk6 »

jo ale kam která hadice :(
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#77 Příspěvek od sedyvlk6 »

Tak že závada skoro zjištěna odpojil jsem teď podtlak k EGRu a škubání je pryč teď jen zjistit jestli je to egr nebo ventil. Ale jak?
Honza325
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: stř 26.03.2008 01:00
Bydliště: Praha

#78 Příspěvek od Honza325 »

EGR můžeš zaslepit "kolečkem" vystřihnutym z tenkýho plechu - vložíš to mezi přírubu EGR ventilu a tim krkem co vede z chladiče spalin ( jak je to tam k sobě stažený tou sponou). Tim uplně zabráníš proudění spalin do sání a zjistíš tak, jestli ti EGR propouštěl nebo ne. No a ten el. ventil pod sánim můžeš vyndat a zkusit ho připojit na 12V, jestli se otvírá a zavírá uslyšíš. Změnou pólů si vyzkoušíš oba směry. Pokud to nebude nic dělat, je po něm.
Ten blbej ventil umí pěkně pozlobit a mě už taky jednou vytočil, když odešel cestou na dovolenou a kvůli neustále otevřenýmu EGRu se mi pořád, tak každých 20km vypaloval DPF. Takže jsem na pumpě zastavil, zaslepil EGR podtlak a bylo to. Doma jsem ho vyměnil, zase zapojil a průser byl pryč :)
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk

#79 Příspěvek od DaweTDS »

S tím tenkým plechem bych byl opatrnější.. já tam dal ocelový plíšek (kanistr od acetonu) a za 2 měsíce se to vylomilo a zastavil se až skoro před ventilem :-D chce to něco silnějšího.... je tam kolem 3 baru tlak a taky teplota.
Honza325
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: stř 26.03.2008 01:00
Bydliště: Praha

#80 Příspěvek od Honza325 »

Já to poprvé kdysi zkoušel s vystřihnutym víčkem od zavařeniny a to se zkroutilo (asi po týdnu) a pak jsem dal taky silnější, ale už nevim sílu. Já aby tam nedal něco tlustýho, protože to by zase nedolíhalo.. Ale je to pravda, alobal ne :D
Odpovědět