Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Údržba motoru M54 e60
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv 03.10.2013 00:00
chystám se taky na výplach od firmy BG (sada na dekarbonizaci... obsahuje to aditivum do paliva na vyčistění vetilů apod. a výplach do oleje), popravdě tomu moc nevěřím ale za zkoušku nic nedám, trápí mě totiž velká spotřeba oleje u mé M54 a to i 1litr/500km, už jsem to zde řešil, motor mám po výměně oleje z 5w-30 na 5w-40, nově zrepasovaný vanos, nový separátor včetně trubek, novou disu, nové svíčky a stále to žere olej, četl jsem plno témat u těchto motorů že při nájezdu 250k+ dochází k opotřebování pístních kroužků, nebo gufer ventilů a olej to žere právě skrz tohle, při výměně svíček jsem zjistil velký nános karbonu a při pohledu do motoru skrz vymontovanou svíčku jsem viděl taky velký nános karbonu, takže jsem to objednal a zkusím vyčistit (odkarbonovat), uvidíme zda to pomůže a zda se zmenší spotřeba oleje. když ani tohle nepomůže tak dělám go motoru ať mám klid.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv 03.10.2013 00:00
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Zakarbonování nepřímovstřikových benzínových motorů, mezi které M54 patří, je způsobeno nesprávným používáním - krátké trasy s neprohřátím motoru, podtáčení motoru, ...
Zajeď si na otočku do Hamburku, val to po německých dálnicích co to dá a karbon ze spalovacích prostorů i z výfuků zmizí.
Občas, nejlépe velmi často, to chce "protáhnout" alespoň hodinku v maximálním zátahu, potřebuje "vymést pavučiny"
Zajeď si na otočku do Hamburku, val to po německých dálnicích co to dá a karbon ze spalovacích prostorů i z výfuků zmizí.
Občas, nejlépe velmi často, to chce "protáhnout" alespoň hodinku v maximálním zátahu, potřebuje "vymést pavučiny"

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv 03.10.2013 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 127
- Registrován: čtv 03.10.2013 00:00
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
a co ještě vyzkoušet Bishop aditiva ?
http://www.bishops-original.cz/
prej to funguje a už to doporučovalo i několik mechaniků.
Osobně jsem to nezkoušel takže jen předávám jak jsem dostal.
http://www.bishops-original.cz/
prej to funguje a už to doporučovalo i několik mechaniků.
Osobně jsem to nezkoušel takže jen předávám jak jsem dostal.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Před výměnou oleje přilít 1 dcl terpentýnového oleje. Několikrát lehce projet, aby se promíchal a fungoval.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Aplikoval jsem do M52B25 i později do M52B28 a dodnes jezdí, vliv na nikasil není.
V M52B28 (motor koupený na inzerát od neznámého člověka s neznámým nájezdem km) jsem před 70k km najel s 1,5 dcl terpentýnu asi 200 km, protože motor kouřil velmi a modře. Zlepšilo se to, po výměně gufer na ventilech to nekouří ani trochu.
V M52B28 (motor koupený na inzerát od neznámého člověka s neznámým nájezdem km) jsem před 70k km najel s 1,5 dcl terpentýnu asi 200 km, protože motor kouřil velmi a modře. Zlepšilo se to, po výměně gufer na ventilech to nekouří ani trochu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Super díky za informaci. Budu měnit taky těsnení a před výměnou to taky udělám tedy 
Moje M52 bere ted asi 2-2,5litru oleje na 10 000km.
Začlo to posledních pár tisíc km žrát nevím proč jezdím na pohodu do nejčastěji 120-140km/h vyjimečně projedu 150-160
A nikde nic neteče vše očištěno kontrolováno.
Výfuk mám taky čistý takže asi pomalinku usrkává oleje ...případně jde někam ven po troškách...případně pod zatížením to si cucne.
obdivuji že někomu nežere vubec nic starej motor.

Moje M52 bere ted asi 2-2,5litru oleje na 10 000km.
Začlo to posledních pár tisíc km žrát nevím proč jezdím na pohodu do nejčastěji 120-140km/h vyjimečně projedu 150-160
A nikde nic neteče vše očištěno kontrolováno.
Výfuk mám taky čistý takže asi pomalinku usrkává oleje ...případně jde někam ven po troškách...případně pod zatížením to si cucne.
obdivuji že někomu nežere vubec nic starej motor.