vladimir528i píše:Moje auto: BMW 528i F10, r.v 2010 Nyni najeto 110 000Km. Pri zrestartovani (vypnuti a opetovnem nastartovani) je nouzovy rezim pryc, ale stav spatneho "paleni" nektereho z valcu pretrvava.
Moje diagnostika:
1-ni den: P0015 - Powertrain ("B" camshaft position - timing over - retarded (Bank1))
2-hy den: P0015 - Powertrain ("B" camshaft position - timing over - retarded (Bank1))
3-ti den: P302C - Powertrain - - zde mi bezel vetrak naplno, aniz by motor ohraty
4-ty den: P0015 - Powertrain ("B" camshaft position - timing over - retarded (Bank1)) - zde mi bezel vetrak naplno, aniz by motor byl ohraty
vladimir528i 06-06-2015 08:26:01 píše:P0301 - Powerstrain - Cylinder 1 misfire detected
P0305 - Powerstrain - Cylinder 5 misfire detected
P0303 - Powerstrain - Cylinder 3 misfire detected
P0300 - Powerstrain - Random/Multiple Cylinder Misfire
Konečně podle VIN víme, že to je motor N53 - tím jsi měl Vladimíre začít. Výbava je velmi pěkná, máš to jako PDF v příloze. Nyní se pokusím nějak pokročit v analýze problému, respektive podobné jsem měl i já před 2 roky. Bohužel výpis z origo BMW diagnostiky není k dipozici, takže musíme věřit výše uvedeným chybám, pořízených v aplikacích IVini - Carly for BMW - BMWhat na "jablečných" nebo androidních mobilech. Napsal jsem Ti, že se máš podívat na ty čidla vačky, ale dnes mne zaujal problém
P302C, který jsem absolvoval také včetně běžícího větráku před chladičem.
Dále máme výpadky zapalování na válcích 1-3-5 a Multiple, takže kompletně všechny válce. Pořadí zapalování je 1-5-3-6-2-4, takže vypadly Bank1(1-2-3) i Bank2(4-5-6), jako když někdo vypne zapalování. Kdyby bylo vadné jedno čidlo vačky, tak ŘJ motoru nemá informaci o poloze válců a neví, kdy a kam má stříkat a kde zapálit. Ale my už máme i chybu
P302C = High pressure fuel system, fuel pressure, pressure falls below minimum threshold. Jednoduše přeloženo tomu motoru došel tlakový benzín a za jeho dopravu do motoru je zodpovědné vysokotlaké čerpadlo HPFP. A velká část mých problému s padáním motoru do nouzáku (Motorstörung-Leistungsabfall) byla vyřešena právě jeho výměnou.
Výměna tohoto čerpadla stojí i prací 11.525,-CZK. U mne to platila pojišťovna a podle mne tohle v Tvém případě zaplatí BMW. Proč si to myslím?
High pressure fuel pumps have an extended warranty from BMW that I believe is good to 120K miles/10 years. Proto se musíš dost rychle rozhodnout, aby jsi nepřekročil ten limit 120 mil. Zde je nejnovější informace z USA a pevně doufám, že to bude platit i v Evropě
http://www.bmwproblems.com/ . Takže vytisknout a hurá do BMW, jestli už na to mají svolávačku nebo "technickou informaci" a hlavně tuto reklamaci zaevidovat už dnes. Není důležité, že u nás neplatí "citrónové zákony" jako v Americe, ale že BMW o problému ví a chce ho řešit!!
