Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
528i F10 (6-ti valec) - studeny motor - nouzovy rezim
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 59
- Registrován: sob 30.05.2015 00:00
Ahoj kluci,
prihlasil jsem se sem, protoze moje zoufalost/trpelivost jiz doznala konce a rad bych se s vami poradil.
Moje auto: BMW 528i F10, r.v 2010 (6-ti valec, bez turba). Nyni najeto 110 000Km (asi 10 tisic po vymene zhavicich svicek a oleje) - v BMW servisu.
Subjektivni popis:
Kazde rano (resp. je-li motor studeny) po nastartovani bezi velmi nepravidelne, kolisaji otacky, a chveni v interieru naznacuje, jakoby nektery z valcu spatne "palil". Pridam-li plyn a chci, aby se otazky drzely napriklad v 1500, tak chveni ustane (jakoby bezely opet vsechny valce), ale otacky velice kolisaji - vyleti na 1500, potom spanou na 1300 a vzapeti opet na 1500. Takze je to jak na houpacce.
Stava se mi tez obcas, pokud po nastartovani motoru nepridam na otackach, prepne se do tzv. nouzoveho rezimu - cele auto se klepe, jako kdyby regulerne odpojil nejaky valec. Pri zrestartovani (vypnuti a opetovnem nastartovani) je nouzovy rezim pryc, ale stav spatneho "paleni" nektereho z valcu pretrvava.
Pote, co se motor ohreje (tak po 15-cti/20-ti minutach jizdy), bezi bezvadne (jak ve volnobehu, tak pod zatezi). Vse je pri teplem motoru v poradku.
Objektivni popis:
1) zacalo se mi to dit tak pred mesicem,
2) pred pul rokem jsem byl na vymene oleje a svicek (od te doby jsem najel tak 15000km). Jedna ze svicek byla dost zvlastne cerna. V te dobe mi pri studenem behu motor fungoval dobre, jen se tez obcas pri rychle jizde prepnul do nouzoveho rezimu - nevenoval jsem tomu moc pozornosti, protoze po restartu vse bylo v poradku,
Moje diagnostika:
Koupil jsem si OBDII modul a jakmile se mi motor prepne po nastartovani do nouzoveho rezimu, tak hned vycitam chyby. OBDII chyby, ktere jsem nasnimal ve ctyrech dnech (pokazde studeny motor, ranni start):
1-ni den: P0015 - Powertrain ("B" camshaft position - timing over - retarded (Bank1))
2-hy den: P0015 - Powertrain ("B" camshaft position - timing over - retarded (Bank1))
3-ti den: P302C - Powertrain - - zde mi bezel vetrak naplno, aniz by motor ohraty
4-ty den: P0015 - Powertrain ("B" camshaft position - timing over - retarded (Bank1)) - zde mi bezel vetrak naplno, aniz by motor byl ohraty
V BMW servisu jsem auto mel (asi pred pul rokem), kdy mi jeste takto za studena nechybovalo, ale cas od casu se preplo do nouzoveho rezimu pri razantni jizde. Bohuzel na nic neprisli, jen vyuctovali 1500Kc za diagnostiku - ktera jim neukazala vubec nic. Ocekaval beach, ze tam bude log, ktery bude obsahovat vsechny chyby v historii motoru. Proto se obavam, ze ani tentokrat na nic neprijdou.
Mate prosim nekdo podobnou zkusenost? Kdyz to dam do BMW, tak budou vymenovat vstriky, civky, svicky a muze me to stat fakt hodne a mozne staci jen malo...
Moc vam dekuju za jakekoliv reakce a komentare.
Vladimir
prihlasil jsem se sem, protoze moje zoufalost/trpelivost jiz doznala konce a rad bych se s vami poradil.
Moje auto: BMW 528i F10, r.v 2010 (6-ti valec, bez turba). Nyni najeto 110 000Km (asi 10 tisic po vymene zhavicich svicek a oleje) - v BMW servisu.
Subjektivni popis:
Kazde rano (resp. je-li motor studeny) po nastartovani bezi velmi nepravidelne, kolisaji otacky, a chveni v interieru naznacuje, jakoby nektery z valcu spatne "palil". Pridam-li plyn a chci, aby se otazky drzely napriklad v 1500, tak chveni ustane (jakoby bezely opet vsechny valce), ale otacky velice kolisaji - vyleti na 1500, potom spanou na 1300 a vzapeti opet na 1500. Takze je to jak na houpacce.
Stava se mi tez obcas, pokud po nastartovani motoru nepridam na otackach, prepne se do tzv. nouzoveho rezimu - cele auto se klepe, jako kdyby regulerne odpojil nejaky valec. Pri zrestartovani (vypnuti a opetovnem nastartovani) je nouzovy rezim pryc, ale stav spatneho "paleni" nektereho z valcu pretrvava.
Pote, co se motor ohreje (tak po 15-cti/20-ti minutach jizdy), bezi bezvadne (jak ve volnobehu, tak pod zatezi). Vse je pri teplem motoru v poradku.
Objektivni popis:
1) zacalo se mi to dit tak pred mesicem,
2) pred pul rokem jsem byl na vymene oleje a svicek (od te doby jsem najel tak 15000km). Jedna ze svicek byla dost zvlastne cerna. V te dobe mi pri studenem behu motor fungoval dobre, jen se tez obcas pri rychle jizde prepnul do nouzoveho rezimu - nevenoval jsem tomu moc pozornosti, protoze po restartu vse bylo v poradku,
Moje diagnostika:
Koupil jsem si OBDII modul a jakmile se mi motor prepne po nastartovani do nouzoveho rezimu, tak hned vycitam chyby. OBDII chyby, ktere jsem nasnimal ve ctyrech dnech (pokazde studeny motor, ranni start):
1-ni den: P0015 - Powertrain ("B" camshaft position - timing over - retarded (Bank1))
2-hy den: P0015 - Powertrain ("B" camshaft position - timing over - retarded (Bank1))
3-ti den: P302C - Powertrain - - zde mi bezel vetrak naplno, aniz by motor ohraty
4-ty den: P0015 - Powertrain ("B" camshaft position - timing over - retarded (Bank1)) - zde mi bezel vetrak naplno, aniz by motor byl ohraty
V BMW servisu jsem auto mel (asi pred pul rokem), kdy mi jeste takto za studena nechybovalo, ale cas od casu se preplo do nouzoveho rezimu pri razantni jizde. Bohuzel na nic neprisli, jen vyuctovali 1500Kc za diagnostiku - ktera jim neukazala vubec nic. Ocekaval beach, ze tam bude log, ktery bude obsahovat vsechny chyby v historii motoru. Proto se obavam, ze ani tentokrat na nic neprijdou.
Mate prosim nekdo podobnou zkusenost? Kdyz to dam do BMW, tak budou vymenovat vstriky, civky, svicky a muze me to stat fakt hodne a mozne staci jen malo...
Moc vam dekuju za jakekoliv reakce a komentare.
Vladimir
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Podle popisu auta výše předpokládám, že se jedná o benzínový motor N52. I když jeho volnoběh více připomíná diesel, má zapalovací svíčky nikoliv žhavící, ale to Ti tady každý vzhledem k 1. příspěvku promine.
Nevím jakou diagnostikou respektive programem jsi ty chyby vyčítal. Proto jsem "od klávesnice" prošel, co asi může být příčinou P0015 - Powertrain "B" camshaft position - timing over - retarded (Bank1) u motoru N52. Vyšel mi z toho snímač výfukové vačky, tj. díl č. 3 zde http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... 3627525014 . Tady mi ale nesedí USA verze a nebo máš motor N20. Proto by pomohlo posledních 7 znaků VIN Tvého auta, i když ty snímače jsou u motorů N20, N52, N53 atd stejné. Proto bych se při diagnostice zaměřil na vyhodnocení signálů tohoto čidla. Napiš odkud jsi, možná se Tě ujme někdo z Tvého okolí. Kdyby to bylo tím čidlem, tak pro výměnu potřebuješ to čidlo a O-kroužek, tj. díly BMW číslo:
BMW Camshaft Position Sensor - VDO 13627525014 za 2.361,-Kč + DPH
BMW Camshaft Position Sensor O-Ring - CRP 12141748398 za 31,60 Kč.
Ale napřed je nutno zjistit, jestli to tím snímačem skutečně je. Velmi nerad bych četl, že jsi koupil už dva snímače za 4.700,- a stále to blbne. Dalo by se vyzkoušet prohodit ty snímače mezi sebou (sání a výfuk) a pochopitelně i přepojit kabely a zjistit, jestli se ta závada ze strany "B" přesune na stranu sání "A".
Odkazy:
Co znamená P0015 http://www.obd-codes.com/p0015
Postup výměny i s fotkami http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... lacing.htm
Nevím jakou diagnostikou respektive programem jsi ty chyby vyčítal. Proto jsem "od klávesnice" prošel, co asi může být příčinou P0015 - Powertrain "B" camshaft position - timing over - retarded (Bank1) u motoru N52. Vyšel mi z toho snímač výfukové vačky, tj. díl č. 3 zde http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... 3627525014 . Tady mi ale nesedí USA verze a nebo máš motor N20. Proto by pomohlo posledních 7 znaků VIN Tvého auta, i když ty snímače jsou u motorů N20, N52, N53 atd stejné. Proto bych se při diagnostice zaměřil na vyhodnocení signálů tohoto čidla. Napiš odkud jsi, možná se Tě ujme někdo z Tvého okolí. Kdyby to bylo tím čidlem, tak pro výměnu potřebuješ to čidlo a O-kroužek, tj. díly BMW číslo:
BMW Camshaft Position Sensor - VDO 13627525014 za 2.361,-Kč + DPH
BMW Camshaft Position Sensor O-Ring - CRP 12141748398 za 31,60 Kč.
Ale napřed je nutno zjistit, jestli to tím snímačem skutečně je. Velmi nerad bych četl, že jsi koupil už dva snímače za 4.700,- a stále to blbne. Dalo by se vyzkoušet prohodit ty snímače mezi sebou (sání a výfuk) a pochopitelně i přepojit kabely a zjistit, jestli se ta závada ze strany "B" přesune na stranu sání "A".
Odkazy:
Co znamená P0015 http://www.obd-codes.com/p0015
Postup výměny i s fotkami http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... lacing.htm
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 59
- Registrován: sob 30.05.2015 00:00
Ahoj starML,
moc diky za odpoved. (Neprisla mi zadna notifikace, ze mi jiz nekdo odpovedel, tak reaguju az nyni).
Samozrejme, ze zapalovaci svicky, nikoliv zhavici. Ano je to N52ka. Vis, ale co je zajimave? Ze pri zahrati motoru bezi bezvadne - jak vykon, tak zvuk. Problem je skutecne jen do 90-ti stupnu, potom funguje dobre. Tomu prave nerozumim.
Souhlasim s Tebou, ze napred, nez se zacnou kupovat nahradni dily a vymenovat, by bylo skvele, kdyby si s tim nekdo pohral. Nechci to davat do BMW, protoze jsem nenasel servis, kde jim natolik duveruju, abych jim dal na starosti tuto zavadu. Do BMW maximalne na vymenu brzdoveho oblozeni, ale toto vyzaduje nejakeho "koumaka", kdo tomu chvili povenuje a nebude jen bezhlave vymenovat.
Moje lokalita? Kolin, Praha, Zlin - mohu vicemene prijet kamkoliv. Auto nikde nechci nechavat, takze u jakehokoliv laborovani bych chtel byt a kvuli pracovnimu vytizeni bych preferoval spise vikend.
Vladimir
moc diky za odpoved. (Neprisla mi zadna notifikace, ze mi jiz nekdo odpovedel, tak reaguju az nyni).
Samozrejme, ze zapalovaci svicky, nikoliv zhavici. Ano je to N52ka. Vis, ale co je zajimave? Ze pri zahrati motoru bezi bezvadne - jak vykon, tak zvuk. Problem je skutecne jen do 90-ti stupnu, potom funguje dobre. Tomu prave nerozumim.
Souhlasim s Tebou, ze napred, nez se zacnou kupovat nahradni dily a vymenovat, by bylo skvele, kdyby si s tim nekdo pohral. Nechci to davat do BMW, protoze jsem nenasel servis, kde jim natolik duveruju, abych jim dal na starosti tuto zavadu. Do BMW maximalne na vymenu brzdoveho oblozeni, ale toto vyzaduje nejakeho "koumaka", kdo tomu chvili povenuje a nebude jen bezhlave vymenovat.
Moje lokalita? Kolin, Praha, Zlin - mohu vicemene prijet kamkoliv. Auto nikde nechci nechavat, takze u jakehokoliv laborovani bych chtel byt a kvuli pracovnimu vytizeni bych preferoval spise vikend.
Vladimir
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1661
- Registrován: ned 15.07.2007 00:00
- Bydliště: Litomyšlsko
- Klubové ID: 2156
Zkus tohoto, kdybys jel kolem. Bawum se věnuje od devadesátých let a je to specialista na diagnostiku a řešení podobných "děsů": http://www.bmwpower.cz/
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 59
- Registrován: sob 30.05.2015 00:00
Dekuju ACDC!
Tak se mi to nedeje jen pri studenem motoru. Vcera jsem jel po dalnici celkem rychle a po case jsem zaznamenal, ze motor podradil (aniz bych pridaval nebo jel do kopce) a nahle se prepnul do nouzoveho rezimu. Ihned jsem zpomalil a pres OBDII vycetl chybove zpravy:
P0301 - Powerstrain - Cylinder 1 misfire detected
P0305 - Powerstrain - Cylinder 5 misfire detected
P0303 - Powerstrain - Cylinder 3 misfire detected
P0300 - Powerstrain - Random/Multiple Cylinder Misfire
B2AAA - Body
To byly chyby v tu chvili nactene. Jen upozornuju, ze behem jizdy jsem i prubezne vycital hodnoty teploty motoru, ktera oscilovala mezi 90 a 113 stupni. Normalne bych si myslel, ze motor by mel bezet na 80stupnu, ale pry BMW ma teplotu motoru obecne vyssi. Ale nevim.
Vim, ze na to nema vliv kvalita paliva, nekolikrat jsem tankoval u Shellu jejich 100 oktanovy benzin - chovani auta je uplne stejne (byt s tim rozdilem, ze teda lepe tahne pri velke akceleraci, ale za tu cenu benzinu to neni o moc lepsi).
Kdybych to mel diagnostikovat sam:
1) svicky - mozna uz jsou ted po 10000 opotrebovane, ale na ne bych problem netypoval, protoze se mi to delo i kratce po vymene - byt vyrazne mene casto,
2) civky - neverim, ze by odesly vsechny najednou - navic nejvetsi problemy mam pri studenem motoru a pak jakoby zmizi. Vcera teda jsem citil, ze motor nejede uplne v poradku.
3) vstriky - nevim, zmena paliva nepomaha
Nejaky senzor (jak psal starML) to muze byt.
Fakt budu muset zajet za nekym (asi tim Bawumem). Zajimaly by me jeste dalsi napady, co by to mohlo byt.
Jinak moc dekuju za reakce - vubec jsem necekal, ze mi nekdo bude odpovidat.
Vladimir
Tak se mi to nedeje jen pri studenem motoru. Vcera jsem jel po dalnici celkem rychle a po case jsem zaznamenal, ze motor podradil (aniz bych pridaval nebo jel do kopce) a nahle se prepnul do nouzoveho rezimu. Ihned jsem zpomalil a pres OBDII vycetl chybove zpravy:
P0301 - Powerstrain - Cylinder 1 misfire detected
P0305 - Powerstrain - Cylinder 5 misfire detected
P0303 - Powerstrain - Cylinder 3 misfire detected
P0300 - Powerstrain - Random/Multiple Cylinder Misfire
B2AAA - Body
To byly chyby v tu chvili nactene. Jen upozornuju, ze behem jizdy jsem i prubezne vycital hodnoty teploty motoru, ktera oscilovala mezi 90 a 113 stupni. Normalne bych si myslel, ze motor by mel bezet na 80stupnu, ale pry BMW ma teplotu motoru obecne vyssi. Ale nevim.
Vim, ze na to nema vliv kvalita paliva, nekolikrat jsem tankoval u Shellu jejich 100 oktanovy benzin - chovani auta je uplne stejne (byt s tim rozdilem, ze teda lepe tahne pri velke akceleraci, ale za tu cenu benzinu to neni o moc lepsi).
Kdybych to mel diagnostikovat sam:
1) svicky - mozna uz jsou ted po 10000 opotrebovane, ale na ne bych problem netypoval, protoze se mi to delo i kratce po vymene - byt vyrazne mene casto,
2) civky - neverim, ze by odesly vsechny najednou - navic nejvetsi problemy mam pri studenem motoru a pak jakoby zmizi. Vcera teda jsem citil, ze motor nejede uplne v poradku.
3) vstriky - nevim, zmena paliva nepomaha
Nejaky senzor (jak psal starML) to muze byt.
Fakt budu muset zajet za nekym (asi tim Bawumem). Zajimaly by me jeste dalsi napady, co by to mohlo byt.
Jinak moc dekuju za reakce - vubec jsem necekal, ze mi nekdo bude odpovidat.
Vladimir
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 59
- Registrován: sob 30.05.2015 00:00
je to n53ojka nie n52
mal som presne tie iste starostia na mojej 325ke co je skoro ten isty motor a boli to vstrekovace, ak auto nastartujes a otacky hned vyletia a skacu niekde v rozmedzi 600 az 1700 hpre dole je to skor hpfp cerpadlo. pokial to nastartujes a otacky zacnu pomalicky klesat a niekde okolo 700 to zacne vynechavat a robi to za studena ja by som to typol na vstrekovace. ale moze to byt kopec dalsich veci suvisiacim s priamym vstrekovanim.
ja som vsak mal na diagnostike misfires na valcoch a bohatu zmes na jednom z bankov
treba ist na solidnu diagnostiku k overenemu mechanikovi/elektrikarovi ktoremu uz rukami presiel nejaky ten benzin s priamym vstrekom a pozna uskalia tychto motorov n43/n53/n54/n55
mal som presne tie iste starostia na mojej 325ke co je skoro ten isty motor a boli to vstrekovace, ak auto nastartujes a otacky hned vyletia a skacu niekde v rozmedzi 600 az 1700 hpre dole je to skor hpfp cerpadlo. pokial to nastartujes a otacky zacnu pomalicky klesat a niekde okolo 700 to zacne vynechavat a robi to za studena ja by som to typol na vstrekovace. ale moze to byt kopec dalsich veci suvisiacim s priamym vstrekovanim.
ja som vsak mal na diagnostike misfires na valcoch a bohatu zmes na jednom z bankov
treba ist na solidnu diagnostiku k overenemu mechanikovi/elektrikarovi ktoremu uz rukami presiel nejaky ten benzin s priamym vstrekom a pozna uskalia tychto motorov n43/n53/n54/n55
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 59
- Registrován: sob 30.05.2015 00:00
Diky za odpoved.
Vstriku se bojim kluci - zejmena, kdyz vim, ze jsou nesmyslne drahe. Cerpadlo take nevim, kolik muze stat - ale take neocekavam malou polozku.
Procital jsem si zdejsi formum a u techto motoru (benzinovy 3L V6, ktery se daval do E60 a do konce roku 2010 do me F10) se toto chovani projevuje zda se casto.
Vstriku se bojim kluci - zejmena, kdyz vim, ze jsou nesmyslne drahe. Cerpadlo take nevim, kolik muze stat - ale take neocekavam malou polozku.
Procital jsem si zdejsi formum a u techto motoru (benzinovy 3L V6, ktery se daval do E60 a do konce roku 2010 do me F10) se toto chovani projevuje zda se casto.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 59
- Registrován: sob 30.05.2015 00:00
diky za info stran cen.
Pred chvili jsem ho nastartoval (den stal, takze motor studeny), abych lepe popsal jak se chova.
Naskocil temer okamzite. Par vterin (30-60sec) bezel ve vyssich otackach (asi 800) a pak pomalicku zacaly klesat na rovnomernych 600. Rikal jsem si, hmm, asi je to v poradku. Po chvili pekneho rovnomerneho chodu se motor zacal chvet a poslechove to opravdu vypadalo, jako kdyby nektery z valcu obcas nepalil. Takove zvlastne posykavani. Asi 5 minut jsem ho nechal bezet a toto silne skubani se zmirnilo, ale stale tam bylo lehce slysitelne to posykavani (s mirnim skubanim).
Asi sem priste dam video, az to nahodim. Taky mi subjektivne pripada, jako by byl vadny nejaky ten vstrik. Ackoliv nechapu tu chybu "Misfire".
P.s. potreboval bych nejaky dobry servis, ktery to neodrbe a fakt si s tim pohraje.
Pred chvili jsem ho nastartoval (den stal, takze motor studeny), abych lepe popsal jak se chova.
Naskocil temer okamzite. Par vterin (30-60sec) bezel ve vyssich otackach (asi 800) a pak pomalicku zacaly klesat na rovnomernych 600. Rikal jsem si, hmm, asi je to v poradku. Po chvili pekneho rovnomerneho chodu se motor zacal chvet a poslechove to opravdu vypadalo, jako kdyby nektery z valcu obcas nepalil. Takove zvlastne posykavani. Asi 5 minut jsem ho nechal bezet a toto silne skubani se zmirnilo, ale stale tam bylo lehce slysitelne to posykavani (s mirnim skubanim).
Asi sem priste dam video, az to nahodim. Taky mi subjektivne pripada, jako by byl vadny nejaky ten vstrik. Ackoliv nechapu tu chybu "Misfire".
P.s. potreboval bych nejaky dobry servis, ktery to neodrbe a fakt si s tim pohraje.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3940
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
@Vladimiír: baworské motory nejsou V6 ale R6
correct me if I am wrong - 3er i 5er prodávané v EU s N/A R6 nikdy neměly značení 28i, ale vždy 25i a 30i.... pod označením 28i se třílitry imho prodávaly pouze v U.S. of A.
Pokud je to US verze, tak to klidně může být i motor N51 (ten se v EU nikdy neprodával).... a esli tam někdo dal nějaký díl z N52, tak.... asitak....
correct me if I am wrong - 3er i 5er prodávané v EU s N/A R6 nikdy neměly značení 28i, ale vždy 25i a 30i.... pod označením 28i se třílitry imho prodávaly pouze v U.S. of A.
Pokud je to US verze, tak to klidně může být i motor N51 (ten se v EU nikdy neprodával).... a esli tam někdo dal nějaký díl z N52, tak.... asitak....

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 59
- Registrován: sob 30.05.2015 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 59
- Registrován: sob 30.05.2015 00:00
je to skutecne N52 jak psal @starML.
Vsechny odpovedi mi konverguji ke dvoum potencialnim chybam:
1) vadny nejaky vstrik (nebo vice),
2) nebo jak psal @starML - sensor sani/vyfukovych plynu (coz se zobrazilo tez na diagnostice, kterou jsem si koupil do mobilu)
Kolik tak muze stat test vsech vstriku? Dela se to asi se studenym motorem, ze?
Otestovat ty dva sensory - to vubec nevim jak.
Problem kluci je tez v tom, ze po nastartovani mi ridici jednotka nehlasi zadne chyby. Motor sice skube (posykava), ale ECU je ciste. Teprve pokud to (pouze nekdy) necham prilis dlouho (nepridam plyn), tak se prepne do nouzoveho rezimu. Takze nevim, jestli to nekdo v servisu dokaze oddiagnostikovat lepe
Vsechny odpovedi mi konverguji ke dvoum potencialnim chybam:
1) vadny nejaky vstrik (nebo vice),
2) nebo jak psal @starML - sensor sani/vyfukovych plynu (coz se zobrazilo tez na diagnostice, kterou jsem si koupil do mobilu)
Kolik tak muze stat test vsech vstriku? Dela se to asi se studenym motorem, ze?
Otestovat ty dva sensory - to vubec nevim jak.
Problem kluci je tez v tom, ze po nastartovani mi ridici jednotka nehlasi zadne chyby. Motor sice skube (posykava), ale ECU je ciste. Teprve pokud to (pouze nekdy) necham prilis dlouho (nepridam plyn), tak se prepne do nouzoveho rezimu. Takze nevim, jestli to nekdo v servisu dokaze oddiagnostikovat lepe

Zkus vyndat a zkontrolovat svíčky, psal jsi, že jedna byla před výměnou černá, tak jestli teď budou všechny stejný
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 59
- Registrován: sob 30.05.2015 00:00
U normálního motoru by to byla bohatá směs, u stříkačky buď prokapává vstřik nebo svíčka špatně pálí
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic